15 Yıldır Bekliyoruz
Akçakent-Çerikli yolunun işlek bir yol olduğunu belirten vatandaşlar, '' Yaklaşık 15 yıldır bu yolun iyileştirilmesini beklediklerini ancak henüz bir sonuç alınamadığını'' belirttiler.
Yetkililere seslenen vatandaşlar, '' yolun Kırşehir tarafı bizim sınırımıza kadar yapıldı ancak bizim taraf öylece duruyor.'' dediler. Bekir Can isimli vatandaş, "Yol üzerinden gecen hızlı tren yolunun giriş ve çıkış kısmına 800 metre çakıl döşendi, o kadar. Yetkililerden yardım istiyoruz." çağrısında bulundu.Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



