3 Yıl Kahrımı Çektiler Dedi Gözyaşlarını Tutamadı
Kaman Kaymakamı iken Sinop Vali Yardımcılığına atanan ve Zeybek Oynayan Kaymakam olarak anılan Murat Girgin çalışma arkadaşlarıyla ve Kaman Halkıyla vedalaştı.
Veda konuşmasında çalışma arkadaşlarına tek tek teşekkür eden Kaman Kaymakamı Murat Girgin , ''Bir de çok stresli ve yoğun zamanlarımızda çok yakın çalıştığımız yazı işleri , vakıf ve özellikle özel idare personelimize en çok kahrımızı onlar çekti.Yani en yakınımızda onlar olduğu için en çok da kahrımızı onlar çekti, 3 yıl bana katlandıkları için hepsine çok teşekkür ediyorum , Allah'a ısmarladık.'' konuşmasını yaparak göz yaşlarını tutamadı.Konuşmasını bitirerek kürsüden ayrılan Murat Girgin'i salondakiler ayakta alkışladı.
MURAT GİRGİN'İN ZEYBEK PERFORMANSI
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



