4 Yıldır Sancısını Çekiyordu Kapalı Ameliyatla Kurtuldu
Kırşehir'de 4 yıldır böbreğindeki 5 santimetrelik sancısını çeken hasta, yapılan kapalı ameliyatla sağlığına kavuştu.
Şiddetli karın ağrısı şikayetiyle Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesine başvuran Kasım A.'nın (47) tetkiklerinde böbreğinde taş olduğu belirlendi.Kapalı yöntemle ameliyat edilen hastanın sol böbreğindeki 5 santimetrelik taş çıkarılarak, 36 saat sonra taburcu edildi.
Operasyonla ilgili bilgi veren üroloji uzmanı Opr. Dr. Talip Göktaş, hastanın sol sırt bölgesinden "kapalı yöntemle" bir santimetrelik delik açarak taşı parçaladıklarını, daha sonra da tamamını böbrekten temizlediklerini kaydetti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



