Akpınar Kaymakamı'nın Covid-19 Testi Pozitif Çıktı
Akpınar Kaymakamı Furkan Korkusuz'a yapılan Covid-19 testi pozitif çıktı.
Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs tehdidi devam ediyor.1. dalganın ardından esnetilen önlemlerin ardından 2. dalganın başlayacağı iddia edilirken Kırşehir'de de son günlerde pozitif vaka sayılarında önemli bir artış yaşandı.
AKPINAR KAYMAKAMININ TESTİ DE POZİTİF ÇIKTI
Koronavirüs semptomları şikayetiyle hastaneye başvuran Akpınar Kaymakamı Furkan Korkusuz'a yapılan Covid-19 testi pozitif çıktı.28 yaşındaki Korkusuz Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesinde tedavi altına alınırken vaka ile ilgili flyasyon çalışmalarına da başlandı.

TEMASLI OLANLARA TEST YAPILIYOR
Kaymakam Furkan Korkusuz'un Covid-19 testinin pozitif çıkmasının ardından başlatılan filyasyon çalışmaları kapsamında temaslı kişilere de tedbir amaçlı olarak gözlem altına alınarak test yapılıyor.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



