Araziden Toplayıp Yedikleri Mantar Zehirledi
Kırşehir'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen bir kişi zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Olay Çiçekdağı İlçesi Kızılcaali Köyü'nde meydana geldi.MHP Yönetim kurulu üyesi de olan Kızıcaali Köyü Muhtarı Halil Zengin ve beraberindekiler, araziden topladıkları mantarları yedi.Mantarları yediği sırada hatıra fotoğrafı da çektirenlerden Halil Zengin eve döndükten sonra bir anda fenalaştı ve kendinden geçerek yere yığıldı.Çiçekdağı Devlet Hastanesi'ne kaldırılan hiçbirşey hatırlamadığı belirten Zengin, daha sonra Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.Burada midesi yıkanan ve kalp krizi riskine karşı damarları açılan Zengin tekrar hayata döndürüldü.
BEYAZ KÜÇÜK MANTARLARDAN SADECE BEN YEDİM
Konu ile ilgili açıklamada bulunan Zengin, mantar yiyen diğer arkadaşlarına birşey olmadığını, mantarlar arasında bulunan küçük beyaz mantarlardan sadece kendisinin yediğini muhtemelen bunların da zehirli olduğunu belirtti.Zengin, '' doktor bana, 'eğer zehir kana karşışmış olsaydı muhtemelen hayatta değildin' dedi.Doktorlarımızın yoğun çabası sayesinde kurtuldum.Rabbim kimseye böyle birşey yaşatmasın'' ifadelerini kullandı.Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavisi tamam Halil Zengin taburcu edildi.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



