Başkan Ekicioğlu, ''Gücümü Halkımdan Alıyorum''
Başkanlığı döneminde sürekli vatandaşla iç içe olan Başkn Ekicioğlu, şehrin çeşitli kesimleriyle buluşmalarına devam ediyor.
Belediye Başkanlığı döneminde sık sık çarşıda, pazarda görmeye alışık olduğumuz Selahattin Ekicioğlu, şehrin çeşitli kesimleriyle buluşmalarına devam ediyor.Vatandaşla biraraya gelerek istişarede ve görüş alışverişinde bulunan Başkan Ekicioğlu, talepleri ve şikayetleri yerinde dinleyerek not ediyor.
Şehri ortak akılla yönetmenin önemine vurgu yapan Başkan Ekicioğlu, halkın beklenti ve önerilerinin kendilerini için öncelikli olduğunu ve Kırşehir'in gelişimi noktasında bundan sonra da tüm ekiplerle birlikte hizmet odaklı çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.
GÜCÜMÜ HALKIMDAN ALIYORUM
Kırşehir Halkı'nın büyük bir teveccüh gösterdiğini dile getiren Ekicioğlu, '' Hemşehrilerimin bana gösterdiği ilgi ve destekten ötürü çok teşekkür ederim.Biz gücümüzü, daima halkımızdan aldık.Onların desteği, güveni ve ilgisi bize daha çok çalışmamız için azim veriyor.Gelecek yarınlara Kırşehir'i hep birlikte hazırlayacağız.Şehrimizi hep beraber daha yaşanabilir ve modern bir kent kimliğine kavuşturacağız.Ayrıca daha aydınlık yarınlarımız ve çocuklarımızın geleceği için üreten ve örnek bir Kırşehir hedefimize adım adım emin adımlarla ilerliyoruz'' dedi.





Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



