Başkan Ekicioğlu öğrenci ve öğretmenlerle buluştu
Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, düzenli okul ziyaretleri kapsamında iki eğitim kurumunu ziyaret ederek yöneticiler ve öğretmenlerle eğitimde mevcut durum, ihtiyaçlar ve beklentiler üzerine değerlendirmelerde bulundu.
Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, görev süresi boyunca düzenli olarak sürdürdüğü okul ziyaretlerine devam ediyor. Bu kapsamda Başkan Ekicioğlu, 11 Aralık 2025 Perşembe günü Sırrı Kardeş İlkokulu/Ortaokulu ile Yüceer İlkokulu/Ortaokulu’nu ziyaret ederek yönetici ve öğretmenlerle bir araya geldi.

Gerçekleştirilen ziyaretlerde Ekicioğlu’na okul yöneticileri ve öğretmenler eşlik ederken, eğitim kurumlarının mevcut durumu, ihtiyaçları ve öğrencilerin beklentileri üzerine kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Başkan Ekicioğlu, öğrencilerle de sohbet ederek onların görüş ve taleplerini dinledi.

Okulların şehir ve ülke açısından taşıdığı stratejik öneme dikkat çeken Ekicioğlu, nitelikli eğitimin kalkınmanın temel unsurlarından biri olduğunu vurguladı. Başkan, çocukların daha iyi şartlarda eğitim alabilmesi için yerel yönetim olarak üzerlerine düşen sorumlulukları yerine getirmeye devam edeceklerini ifade etti.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor
Görüntüle →Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



