Başkan Yasakladı Sosyal Medya Yıkıldı
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada YSK'nın İstanbul seçimlerini iptal etmesinin ardından 'Herşey çok güzel olacak' mesajı paylaşan sanatçılar için "En ufak bir programda sahne alamayacaklarını ve Nevşehir'e girişlerinin yasaklandığını açıkladı.
Bunun üzerine yine sosyal medya üzerinden #kapadokyaboykot etiketiyle kampanya başlatıldı.Birçok sosyal medya kullanıcısı Kapadokya rezervasyonlarına iptal ederek Kırşehir'e gideceklerini açıkladı.İşte sosyal medyada binlerce paylaşımdan bazıları :
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



