Belediyeden duyuru: Cenaze yemeği uygulamasına son verildi
Özbağ Belediyesi, muhtarlar ve vatandaşların görüşleriyle cenaze sahiplerinin yemek verme uygulamasını kaldırdı. Kararla, yas sürecindeki ailelerin daha sakin ve huzurlu bir ortamda taziyelerini kabul etmesi hedefleniyor.
Özbağ Belediyesi, vatandaşların ve kasaba muhtarlarının görüşleri alınarak, cenaze sahiplerinin taziye için yemek verme uygulamasının kaldırılmasına karar verildiğini duyurdu. Belediye tarafından yapılan açıklamada, kararın temel gerekçesinin cenaze yakınlarının acı ve sıkıntı yaşadığı bir süreçte ekstra hazırlık yüküyle karşı karşıya kalmaması olduğu vurgulandı.
Duyuruda, Diyanet İşleri Kurulu’nun değerlendirmesine de atıf yapılarak, yakınını kaybeden ailelerin taziye ziyaretine gelen misafirlere yemek hazırlayıp sunmasının, yas sürecinde yeni bir telaş ve zorluk oluşturabileceği; bu nedenle uygun görülmediği ifade edildi. Bunun yerine, komşuların ve yakınların cenaze sahiplerine ve özellikle uzaktan gelen misafirlere ikramda bulunmasının dayanışma kültürünün bir gereği olduğuna dikkat çekildi.
Belediye, alınan kararın amacının cenaze sahiplerinin taziyelerini daha sakin ve huzurlu bir ortamda kabul edebilmesine katkı sağlamak olduğunu belirtti. Duyuru, Özbağ Belediye Başkanı İsmail Çanakçı imzasıyla kamuoyuna saygıyla bildirildi.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



