02 Ağustos 2017 - 15:10 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
Böyle Bir İşletmeye Kim İzin Verdi ?
15 Temmuz arefesinde, Niğde'ye Ömer Halisdemir'i kabrinde ziyeret etmek için gitmiştik.
Orada bizi Niğde Şehit Aileleri Derneği Başkanı Sayın Ömer Demir karşıladı.
Şehit Aileleri Derneği Başkanı Niğde'de ki buluşmamızda bize Ömer Halisdemir isminin hoyrat bir şekilde nasıl kullanılmaya çalışıldığını ve ailesinin ''Ömer Halisdemir'' adını ticari olarak kullanmaya çalışan art niyetli insanlarla nasıl mücadele ettiklerini anlattı.
Hatta öyle bir olay anlattı ki yenilir yutulur cinsten değildi.
Besicilik yapan birisi kurduğu çiftliğe Ömer Halisdemir Besi ve Hayvan çiftliği adını vermiş.
Buna siz şerefsizlik mi dersiniz , kepazelik mi dersiniz , yoksa hayvanlık mı dersiniz ? ... Ne derseniz diyin !
Ben buna ''Hırsızlık ve Saygısızlık'' diyorum.
Ömer Halisdemir'in ailesi tarafından gerekli yasal işlemler başlatışmış.Yüz milyarlarca liralık tazminat davaları açılmış.Türkiye'de veya Dünyada ''Ömer Halisdemir'' isminin ticari olarak kullanılmaması için avukatlar tutulmuş ve bu durum takip ediliyor.
İşletme sahibi defalarca özür dilemiş ve tabi ki Ömer Halisdemir'in babası Hasan Hüseyin Halisdemir de işletme sahibini affetmiş.
Gelelim asıl konuya ...
Kırşehir'e 13 km mesafede , Çemaş'ın yakınlarında anayol üzerinde bir benzinlik ve benzinliğin daha yeni olduğu anlaşılan dinlenme tesisi...
Dinlenme tesisinin ismi ise ''Neşet Ertaş Dinlenme Tesisleri'' !
Bunun adı ''Neşet Ertaş'' sevgisi olamaz.
Neşet Ertaş sevgisinin arkasında para olmamalı...
Tabi ki Ozanımızın ismi bir yerlere verilecek, veriliyor da ;
Neşet Ertaş Güzel Sanatlar Lisesi , Neşet Ertaş Kültür Merkezi gibi ...
İnşallah, Neşet Ertaş Üniversitemiz de olur ilerde ...
Ama bu kadarı da fazla diyeceğimiz türden bir isim verme olayı olmuş.
Unesco tarafından Dünya Kültür Hazinesi ilan edilmiş.Yani Dünyaya mal olmuş, Uluslararası bir hazine olan Usta Ozan Neşet Ertaş'ın isminin bu şekilde bir dinlenme tesisine verilmesi ne kadar doğru ?
Neşet Ertaş isminin korunmasına yönelik neden çalışma yürütülmüyor ?
İşletme sahibi bu ismi verirken kimden izin almış ?
Neşet Ertaş'ın her şeyden önce bir ailesi var.Sizce ailesi böyle bir şeye izin verir mi ?
Bu hoyratlığı , bu cesareti nereden buluyorsunuz ?
Ustanın ismini kullanarak kazanacağınız paralar haram değil mi ?
Her şeyden önce de şunu sormak lazım ; Bu işletmeye bu izni kim verdi ?
Burayı açanlar bu yetkiyi kimden aldı ?
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program

Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor

Seyfe Gölü’nde yeni sınırlar askıda, gözler maden sahasında

Kırşehir'de 6 gün içerisinde çok sayıda operasyon ve yakalama

Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti
Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia
Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı

Kırşehir’de Gençler Sınav Stresini Şölenle Attı

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia

Kırşehir'in merkezi noktalarındaki işletmeler ihaleye çıkıyor

Kırşehir Valiliği Uyardı: Bu Hesaptan Yapılan Paylaşımlara Dikkat