07 Kasım 2018 - 06:50 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
Bu İşte Bir Terslik Var !
Bir ülke düşünün ; hırsızlık , yolsuzluk almış başını gidiyor !
Vatandaş ise tüm bu olanlara rağmen sesini çıkarmıyor.
Hatta ''bal tutan parmağını yalar'' diye bir söz türetmişler.
Ağızlara sakız olmuş...Amaç ; birilerini haklı gibi göstermek.
E Hani Müslümanız ya Elhamdülillah !
Hırsızlığın büyüğü küçüğü mü olur ?
Bir de ''devletin malı deniz'' diyen başka bir güruh var.
Yiyin benim aslanlarım yiyin paşalarım yiyin.
Zehir zıkkım olsun milletin hakkı !
Bir de bunlara hırsız dedin ise eğer yandın...
Hani doğru söyleyeni dokuz köyden kovar derler ya ...
İşte tam da öyle oldu...
Hırsızlık , yolsuzluk yapan belediyeleri tek tek ortaya çıkaran Sayıştay Başkan yardımcısı Fikret Çöker görevinden alındı.
Aslında iyi de Çökmüş üstlerine ya bu hırsızların ...
Hiç bir başarı cezasız kalmaz hesabı adam hemen aşağı indirildi.
Aslında ne olması gerekiyordu ;
Hırsızlık ve yolsuzluk yapan belediye başkanlarının ve çalışanlarının görevden alınması gerekiyordu.
Biz de ne oldu peki ; hırsızı ve yolsuzu yakalayan görevden alınıyor.
Dini , vicdanı , imanı , merhameti bir kenara koydum...
Bu işe mantığım da el vermiyor.
Öyleyse şunu söylüyorum ; Ülke kötülerin eline geçmiş.
Vah ki ne vah !
Geldiğimiz hale bak !
Bunlar bir de Osmanlı Devleti'nin özlemini çekerler ya !
Osmanlı Devleti'nde olsa hepsinin kellesi gider be...
Bunların hırsızlığını ortaya çıkaran vezire de çuvalla altın verirlerdi.
Şimdiye kadar savcıların soruşturma üstüne soruşturma başlatması gerekirdi.
Gelin görün ki ne savcıdan ses var ne vatandaştan ne de yandaş basından...
Hani Avrupa bizi kıskanıyor ya ...
Bir bakan , devlet parasıyla takım elbise aldığı ortaya çıkarılınca hemen istifa etmiş.
Söz de biz Müslüman bir ülkeyiz onlar da kafir...
Hırsızlığı , yolsuzluğu yapanlar bırakın istifa etmeyi bir de utanmadan çarşı pazar da vatandaşın elini sıkmaya devam ediyor.
Tek sevindiğim nokta şu ; helal süt emmiş bir vatan evladı bunların pisliğini ortaya döktü ya her şeyini kaybetme uğruna...
Helal olsun diyorum !
Var ol yiğit insan , demek ki bu ülkede hala Hz. Ömer adaletini tesis edebilen insanlar da var.
Hz. Ömer'i dilinden düşürmeyip her türlü hırsızlığı , adaletsizliği , hukuksuzluğu ve yolsuzluğu yapanlara da yazıklar olsun , zehir zıkkım olsun , tıskıra tıskıra burnunuzdan gelsin.
Allah Belanızı versin !
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor

Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program

Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim
Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia
Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı

Kırşehir’de Gençler Sınav Stresini Şölenle Attı

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia

Kırşehir'in merkezi noktalarındaki işletmeler ihaleye çıkıyor

Kırşehir Valiliği Uyardı: Bu Hesaptan Yapılan Paylaşımlara Dikkat