Çiçekdağı'nda Atılan Asfaltın İlk Kalite Kontrolünü Köstebek Yaptı
Çiçekdağı Belediyesi tarafından Atatürk Caddesi mevkiinde gerçekleştirilen çalışmalar neticesinde caddeye asfalt atıldı ancak açılışı gerçekleştirilecek olan yeni asfaltlanmış yolu kullanan vatandaşlar büyük şaşkınlık yaşadı.Yeni asfaltlanan yolun ortasından açılan köstebek yuvası dikkat çekti.Vatandaşlar ise, '' kalite ortada, yapılan yol o kadar kötü ki köstebek bile kafasını dışarı çıkarabiliyor, insanlar bu yolda arabayı nasıl kullansın.Her yerimizden liyakatsizlik, kalitesizlik ve yolsuzluk akıyor'' diyerek duruma tepki gösterdiler.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de 70'ler, 80'ler ve 90'ları yaşatan şoför
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



