Depremzedeler İsyan Etti , '' Kurulan Çadırlara Suriyeliler Yerleşti''
Elazığ'da meydana gelen 6.8 büyüklüğündeki depremin ardından depremzedeler için şehrin belirli noktalarında çadır kentler kuruldu ancak burada yaşayan insanlar kuruların çadırlara depremzedelerin yerine Suriyelilerin yerleştiğini belirterek isyan etti.Sosyal medyada da paylaşılan görüntüler de konuşan depremzedeler , ''Bizim memleketimizde bize küfrediyorlar.Varımızı yoğumuzu döküyoruz ama .Çadırlarda kalanların yüzde 50'sinden fazlası , yüzde 70'i veya Suriyeli.Depremden etkilenen de var etkilenmeyen de var.Bir başka vatandaş ise dağıtılan yardımların fırsatçılar tarafından yağmalandığını açıklarken bir diğer vatandaş ise yaşadıkları çadır kent için ''Suriye kent oluştu.Nereden geldiler , Elazığ'da yaşıyorlardı da biz mi görmüyorduk.Yardım eşyalarını alanların hepsi Suriyeli.Bizim Mahallede de oturan vardı böyle 1-2 ev görüyordum fakat şimdi her taraftan böyle mantar gibi bitti.Şu sıra böyle hepsi Suriyeli.'' iddialarına yer verdi.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



