16 Nisan 2022 - 12:56 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
Kırşehir Tarım İl Müdürlüğü Arıcılara 27 Ton Şeker Dağıttı
Kırşehir İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, arıcılara 27 ton şeker dağıtımı yapıldığı duyurdu.
Kırşehir Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, '' Tarım ve Orman Bakanlığımızın desteğiyle; ilkbahar mevsiminde yeterli polen oluşumuna kadar ki dönemde arı ölümlerini engellemek amacıyla ilimizde arı yetiştiriciliği yapan 90 işletmemize toplamda 540 çuval (27.000 Kg) kristal toz şeker dağıtılmıştır'' denildi.Dağıtılan toz şekerler İl Müdürü Duran Seçen tarafından arıcılara takdim edildi.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm

Kırşehir'de 70'ler, 80'ler ve 90'ları yaşatan şoför

MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim

Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu






