Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Kırşehir'de proje okulları ile ilgili usulsüzlükleri sıraladı

Eğitim 10.04.2025 - 22:57, Güncelleme: 10.04.2025 - 22:45
 

Kırşehir'de proje okulları ile ilgili usulsüzlükleri sıraladı

Eğitim İş Sendikası Kırşehir Şubesi tarafından, proje okulları ile ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü önünde basın açıklaması gerçekleştirildi.Sendika hukuk sekreteri Öner Bayık proje okullarındaki usulsüzlükleri sıraladı.

Eğitim İş Sendikası Kırşehir Şubesi tarafından Milli Eğitim Müdürlüğü önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.Hukuk Sekreteri Öner Bayık tarafından gerçekleştirilen açıklamada Kırşehir'deki proje okullarında yaşanan çarpıcı olaylar gözler önüne serildi. Bakanlık tarafından proje okulları için hazırladığı yönetmeliğin; torpil arayan, meslektaşlarını kötüleyen ve gambazlayan bir kadro ortaya çıkardığını kaydeden Öner Bayık, söz konusu yönetmeliğin liyakata dayalı olması gerektiğini kaydederek Sendika olarak proje okullarının kapatılması gerektiğini dile getirdi.Öner Bayık daha sonra proje okullardaki usulsüzlüklere değinerek atama kararlarını eleştirdi. ''BUNLAR HIRSIZLIĞI, YOLSUZLUĞU SAKLAMAYA ÇALIŞTILAR'' Abdülkadir Özcan İmam Hatip Lisesi ile ilgili soruşturma talebinde bulunduklarını kaydeden Bayık, '' Okulun yönetimi şeklindeki usulsüzlüklerle alakalı 21 madde istedik.Burada 6 tane arkadaşımızın görevlendirilmeleri iptal edildi.Eğitim İş Kırşehir şubesi olarak, ''kantinde fazla para topluyorsun, usulsüzlük yapıyorsun, yolsuzluk yapıyorsun'' arkadaşım dedik.Açılan Bakanlık soruşturmasında biz okul müdürü ile ilgili , ''proje okulunda pansiyonda fazla yazılan öğrencilerin paralarını ceplerinize alıyorsunuz'', ''norm kadro güncellemelerini keyfi yapıyor bu adam'' , ''öğretmen arkadaşlarımızın bireysel ve kişisel özlük hakları, haksız usulsüz imzalarla gasp ediliyor'' dedik.Bakanlık geldi, ''Haklısın Eğitim-iş'' dedi.Bunun üzerine bu arkadaş görevden alındı ve onun yerine Bekir bey diye bir karakter geldi.Bu arkadaş o okulda görev yapma statüsüne haiz değildir.Çünkü orta okul öğretmenidir ve lisede müdürlük yapamaz.''Bu arkadaşın yapılacak atama yönetmeliğine göre tavsiye edeceği kişiler tekrar mı görev alacak?'' Bu yazımıza yapılan yazıya yanıt, 'usule uygun olarak yapılacak' oldu.Peki ne oldu Bekir bey yine istediği kişiler için referans oldu ama istediği kişilere olmadı.Bunlar hırsızlığı saklamaya çalıştılar, yolsuzluğu saklamaya çalıştılar'' sözlerini kaydetti. O OKUL KARMA EĞİTİME SON VERDİ Şehit Ömer Halisdemir İmam Hatip Ortaokulu'nda okul müdürü Murat Muhsin Kaya'nın 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerini karma eğitim dışına çıkardığını kaydeden Öner Bayık, '' Biz bu yanlış tedrisat uygulamasından vazgeçilmesini istedik.Bize veliler talep ettiği için böyle birşey yapıldığı söylendi.Tüm okullarda 2 tane velinin talebiyle karma eğitim sonlandırılacaksa biz bunun karşısındayız dedik.Bugün alanlarda bu projenin gerici bir proje olduğunu bildirmek için bu örneği vermek zorundayız.En kısa sürede bu uygulamadan geri dönülmesini talep ediyoruz.Atadığınız okul müdürlerinin liyakatına bakacaksınız.Böyle yaparsanız tabanda ayrımcılığa uğramış bir kitle olmaz.Yusuf Yasin Gülşen hocamız sizinle her yüz yüze görüştüğümüze tamam deyip gönderdiğiniz bir eğitimci olmayacak.Artık mahkemelerde sahada ve alanda olacağız'' ifadelerini kullandı. SINAVI GEÇEMEYENE HÜLLE YÖNTEMİ 4 yönetici eşinin proje okullarına atandığını belirten Bayık, ''Bunlardan birisi Mucur İlçe Milli Eğitim Müdürümüzün eşi.Kendisi kapalı spor salonu gibi lüks bir yerde çalışmak istediği için hanımefendi ödüllendirilmiş.Onun yerine görev yapan arkadaşımızı Fen Lisesine atamışlar.Sendikamız üyesi olmasa dahi, bu tip kayırmacı bu tip torpil endeksli atamalara hayır demek için buradayız ve bu atamaları kınıyoruz.Konusunu takip edeceğimiz birşey daha var.Bugün Abdülkadir Özcan'da eski Müdür Yardımcısı olan kişilerin defalarca sınavlara girip başarısız olmalarına rağmen bir türlü kendi koydukları sınav bariyerini aşamamalarına rağmen öğretmenevlerinde görevlendirilip 1 yıllık görev süresi onayı alarak tekrar Abdülkadir Özcan'a müdür yapılıp yapılmayacağını takip edeceğiz.Orada şu anda lisede görev yapmaması gereken okul müdürünü duyduk ki müdür yardımcısı olarak atamışlar.Atama proje ve bakanlık nezdinde oldu diye kendilerini savunacaklar'' dedi.
Eğitim İş Sendikası Kırşehir Şubesi tarafından, proje okulları ile ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü önünde basın açıklaması gerçekleştirildi.Sendika hukuk sekreteri Öner Bayık proje okullarındaki usulsüzlükleri sıraladı.

Eğitim İş Sendikası Kırşehir Şubesi tarafından Milli Eğitim Müdürlüğü önünde basın açıklaması gerçekleştirdi.Hukuk Sekreteri Öner Bayık tarafından gerçekleştirilen açıklamada Kırşehir'deki proje okullarında yaşanan çarpıcı olaylar gözler önüne serildi.

Bakanlık tarafından proje okulları için hazırladığı yönetmeliğin; torpil arayan, meslektaşlarını kötüleyen ve gambazlayan bir kadro ortaya çıkardığını kaydeden Öner Bayık, söz konusu yönetmeliğin liyakata dayalı olması gerektiğini kaydederek Sendika olarak proje okullarının kapatılması gerektiğini dile getirdi.Öner Bayık daha sonra proje okullardaki usulsüzlüklere değinerek atama kararlarını eleştirdi.

''BUNLAR HIRSIZLIĞI, YOLSUZLUĞU SAKLAMAYA ÇALIŞTILAR''

Abdülkadir Özcan İmam Hatip Lisesi ile ilgili soruşturma talebinde bulunduklarını kaydeden Bayık, '' Okulun yönetimi şeklindeki usulsüzlüklerle alakalı 21 madde istedik.Burada 6 tane arkadaşımızın görevlendirilmeleri iptal edildi.Eğitim İş Kırşehir şubesi olarak, ''kantinde fazla para topluyorsun, usulsüzlük yapıyorsun, yolsuzluk yapıyorsun'' arkadaşım dedik.Açılan Bakanlık soruşturmasında biz okul müdürü ile ilgili , ''proje okulunda pansiyonda fazla yazılan öğrencilerin paralarını ceplerinize alıyorsunuz'', ''norm kadro güncellemelerini keyfi yapıyor bu adam'' , ''öğretmen arkadaşlarımızın bireysel ve kişisel özlük hakları, haksız usulsüz imzalarla gasp ediliyor'' dedik.Bakanlık geldi, ''Haklısın Eğitim-iş'' dedi.Bunun üzerine bu arkadaş görevden alındı ve onun yerine Bekir bey diye bir karakter geldi.Bu arkadaş o okulda görev yapma statüsüne haiz değildir.Çünkü orta okul öğretmenidir ve lisede müdürlük yapamaz.''Bu arkadaşın yapılacak atama yönetmeliğine göre tavsiye edeceği kişiler tekrar mı görev alacak?'' Bu yazımıza yapılan yazıya yanıt, 'usule uygun olarak yapılacak' oldu.Peki ne oldu Bekir bey yine istediği kişiler için referans oldu ama istediği kişilere olmadı.Bunlar hırsızlığı saklamaya çalıştılar, yolsuzluğu saklamaya çalıştılar'' sözlerini kaydetti.

O OKUL KARMA EĞİTİME SON VERDİ

Şehit Ömer Halisdemir İmam Hatip Ortaokulu'nda okul müdürü Murat Muhsin Kaya'nın 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerini karma eğitim dışına çıkardığını kaydeden Öner Bayık, '' Biz bu yanlış tedrisat uygulamasından vazgeçilmesini istedik.Bize veliler talep ettiği için böyle birşey yapıldığı söylendi.Tüm okullarda 2 tane velinin talebiyle karma eğitim sonlandırılacaksa biz bunun karşısındayız dedik.Bugün alanlarda bu projenin gerici bir proje olduğunu bildirmek için bu örneği vermek zorundayız.En kısa sürede bu uygulamadan geri dönülmesini talep ediyoruz.Atadığınız okul müdürlerinin liyakatına bakacaksınız.Böyle yaparsanız tabanda ayrımcılığa uğramış bir kitle olmaz.Yusuf Yasin Gülşen hocamız sizinle her yüz yüze görüştüğümüze tamam deyip gönderdiğiniz bir eğitimci olmayacak.Artık mahkemelerde sahada ve alanda olacağız'' ifadelerini kullandı.

SINAVI GEÇEMEYENE HÜLLE YÖNTEMİ

4 yönetici eşinin proje okullarına atandığını belirten Bayık, ''Bunlardan birisi Mucur İlçe Milli Eğitim Müdürümüzün eşi.Kendisi kapalı spor salonu gibi lüks bir yerde çalışmak istediği için hanımefendi ödüllendirilmiş.Onun yerine görev yapan arkadaşımızı Fen Lisesine atamışlar.Sendikamız üyesi olmasa dahi, bu tip kayırmacı bu tip torpil endeksli atamalara hayır demek için buradayız ve bu atamaları kınıyoruz.Konusunu takip edeceğimiz birşey daha var.Bugün Abdülkadir Özcan'da eski Müdür Yardımcısı olan kişilerin defalarca sınavlara girip başarısız olmalarına rağmen bir türlü kendi koydukları sınav bariyerini aşamamalarına rağmen öğretmenevlerinde görevlendirilip 1 yıllık görev süresi onayı alarak tekrar Abdülkadir Özcan'a müdür yapılıp yapılmayacağını takip edeceğiz.Orada şu anda lisede görev yapmaması gereken okul müdürünü duyduk ki müdür yardımcısı olarak atamışlar.Atama proje ve bakanlık nezdinde oldu diye kendilerini savunacaklar'' dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (50 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yavuz Memo Fato
(10.04.2025 23:10 - #15055)
Ya onlar da orda görev yapamıyorsa üniversiteye geçsin, malum sendika başkanın eşi nasıl geçti onlar da geçsin
Aliye Hangi sendika baskani???
...... Şartları sağlayan, muracat edebiliyor....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İkbal Bakım ve Onarım
(10.04.2025 23:11 - #15056)
İkinci el çamaşır makinesi tamiri yapılır, özelikle altına su sızdıran Beko markasını tamiri
Mikseriye ???????
Xyz Altina su sızdırmak????? Yazık yazık.....erdem, uslup, iyilik, güzellik... bu kavramları hatırlamak iyidir. Kişiyi kendi ile barıştırır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali inşaat ve limited şirketi
(10.04.2025 23:16 - #15057)
Bekar bey pardon Bekir Bey okulun girişine belediyenin ekmek büfesi koymuş bu büyük hizmetinden dolayı tebrik ederim.
Ali Kimin inşaat şirketi var!!!!!
Zeki Insanların medeni halinden size ne
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Posta Güvercini Fatih
(10.04.2025 23:17 - #15058)
Ama oraya ben müdür yardımcısı olmak istiyordum hacı abiiiii
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yerköy Beko ikinci el alım satım
(10.04.2025 23:23 - #15059)
Bekir ne yaptın sen, yine yemeği üstüne mi döktün
Ha ha haaaa ......
Ins Yok artık, ne kadar rencide edici.... minicik cocuklar dahi o ksdar guzel kendilerini ifade ediyorlar ki....
Seniha Herkes espiri yapamaz, çünkü zeki olmak, cok okumak temeldir. Ama bazıları rencide edici ithamlarda bulunur... aslında farkında değildir, çünkü kötü söz sahibinindir .
Mikropla Savaş Bunların lafı ile adamın değeri mi düşecek. Allah razı olsun okılu fazlalıklardan,gereksizlerden temizledi. Huzur ve başarı gelecek bundan sonra.
Ahmet Inşallah, dediginiz kibi.... kotu söz sahibinindir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aşçı
(10.04.2025 23:32 - #15061)
Hacı hacı yine mi sen Öğretmen evine aşçı alımı var mı, geleyim
.... Git
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
pudra sekerci
(10.04.2025 23:32 - #15062)
gram yanlış lafi yok hepsi dogru akpnin duzgun yaptigi bi is yok hele ki kiz erkek diye okullari ayirmasi tam kepazelik afganistan ozentileri
Mikrop Savar Şu cehape zihniyetti ile dolu olan beyninize bi reset attirsaniz çok iyi olur bu memleket bikti sizin bu karanlik zihniyetinizden. Talep ederseniz eger il başkanlığımız bedava ampul takiyyor o karanlik beyninizi aydinlatmak icin
Ali hoca Gelişmiş batı ülkeleri bu karma eğitimden vaz geçiyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Abdullah köksal
(10.04.2025 23:36 - #15063)
2023/2024 tek mucurdaki i bakanlık müfettişleri tarafından yapılan tespit edilen usulsüzlükleri de görevi kötüye kullanan müdürü şefi şube müdürünu yazsanız daha iyi olacaktı taşımada ki yolsuzluk diye
DİKEN Eğer ampülsen her türlü soruşturmadan muaf olursun. Daha bunu anlayamadin mi yegenim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yardımcı kaptan
(10.04.2025 23:38 - #15064)
Ben yatıyorum, hızı koruyun. Tam yol ileri...
Qqq Iyilik de yarışmak herkese nasip olmaz. Basari icin yarışmak da .... biraz da egitim diyelim mi???? Biraz da kendimizden bahsedilir iken, özlem sevgi saygı ile anilalim mi???
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tutkun
(10.04.2025 23:39 - #15065)
Adam bombalamış, füze atmış. Her dediği de doğru.
Sakine Kimin , hangi dedigi dogru... adam kim....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hacı Bekir Lokumu
(10.04.2025 23:41 - #15066)
Sizi hacı abime diyeceğim fatih abim de çok kızacak Ocakta çay var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tilki
(10.04.2025 23:41 - #15067)
Şartları tutmayan adamlar müdür görevlendiriliyor ondan sonra o okuldaki öğretmenlerin gitmesine karar veriyor öyle mi? Ne günlere kaldık!
........ Proje okullarında 4 yılı dolanlar, aynı okulda kalıyor yada gidiyor. Çok basit. Uygulama bu... ki bir eğitimci için, görev her daim kutsaldır. X, y , z okulu fark eder mi???? Temelin de öğrenci var....ve tüm öğrencilerimiz de çok değerli...biraz idealist olmak lazım. Çok basit bir örnek vereyim, akademik olarak bir öğrencimiz iyi bir el becerisine sahipti.... şu anda ilgi duyduğu alanda çalışıyor, kendi işini kurdu, hem çok mutlu hem de ek9nomik olarak iyi bir yerde...dolayısı ile bir egitimciye düşen ögrenci başarısı icin elinden gelenin en iyidini yapmaktir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Abdulkadir Özcan'da Yabanlı kıyımı
(10.04.2025 23:46 - #15068)
Pankartı tutan kır saçlı arkadaşı Bekir sandım biran için ,.o da mı eyleme geldi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Veni Vidi Vici
(10.04.2025 23:46 - #15069)
Ya arkadaş bu müdür de bu kastedilen öğretmenevindeki adamda ne hırsmış. Sendikacılar hafta bir iki tokatlıyorlar. Tüm Kırşehire reklam oldular. Kepazeler. Arkası yarın gibi izliyoruz.
Cemile Hic bir zaman huzursuzluktan keyf alanlardan olmak istemem... evet dediginiz gibi hep ayni kisi/lerden bahsediliyor... ilginc ????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ilgıt
(10.04.2025 23:50 - #15070)
Devir öyle bir devir ki milli eğitim müdürü usulsüzlük yapan sendikacı ile bahçelerde piknikler yapıyor. Orada bu konular konuşuluyor. Biz de şöyle mi olur böyle mi olur diye tartışıyoruz. Sözün bittiği yer.
Piknikçi Başka kimler var piknikte
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hiçkimse
(10.04.2025 23:54 - #15071)
Yönetici eşi proje okuluna atanamaz diye bir kural mı var?
Ya Sabır Yokk ..torpili olan herkes geçebilir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gülgün
(10.04.2025 23:54 - #15072)
Her şeyin çivisi çıkmış. Hak adalet kalmamış. Bu anlaşılıyor. Bu haksızlıkları yapanlar da bakıyorsun Allah kitap diyen kişiler. Güya namaz kılan kişiler. Kul hakkı var efendiler. Sorulur bir gün.
...... Lütfen ama.... herkesin inancına saygılı olunuz. Konu ile ne alaka????
Saygı Hanfendi, ithamınıza dikkat ediniz. Saygılı ölçülü ifadeler kullanınız. Konuyu da din üzerinden saptirmayiniz .... güya kısmı, ile ne anlatmaya çalışıyorsunuz ???? Bu nasil bir yorum... gülgün hn lütfen ama...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tuti
(11.04.2025 00:09 - #15073)
Bunlar makam için arkadaşlarını bile satabilecek, onların arkasından iş çevirecek kişiler. Yüzüne gülüp arkandan iş çeviren kişiler. Ruhunu satanlar yazık sizlere. Çoluğunuzun cocuğunuzun yüzüne bakamazsınız tabi.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ÖzKırşehirli
(11.04.2025 00:09 - #15074)
Orta okul öğretmeni nasıl lisede müdürlük yapabiliyor lise müfredatına nasıl hakim olabilir bir ortaokul öğretmeni
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tırtıl
(11.04.2025 00:27 - #15075)
Ceza alan, sınava girip de başarısız olan adam başka yerde müdür yardımcısı oluyor bir de maşa olarak Bekir efendiyi kullanıyor müdürlüğü için. Ceza alan müdür yardımcısı aynı okulda kalıp görevine devam ediyor. Zıvanadan çıkmış hak hukuk adalet kalmamış memlekette.
Enes Kim neden ne kadar ceza aldı????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yok artik
(11.04.2025 02:34 - #15076)
Okudum, bir daha okudum. Anlayamadım. Kimin görevi iptal edildi??? Kim hırsız....bu ne artık.... normu mu kast ediyorsunuz yoksa 4 yıl görevini tamamlayanlari mi???? Madem bir şey anlatıyorsunuz.... açık, anlaşılır ve net olsun lütfen... bir de dikkatimi çekiyor, neden hep ayni okul ?????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gul
(11.04.2025 02:40 - #15077)
Somut veriler ile açık, anlaşılır bir dil kullanın lütfen. Çok karışık. Paragrafı okuyunuz, hiç bir şey kafamda oturmadı... bir de bakiniz, kullandığınız ithamlar hoş değil, bu tur suçlamaları ilgili kurumlara yapınız... Lütfen daha özenli bir dil kullanalım. Hani ornek olmamiz gerekiyor ya...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ela
(11.04.2025 02:45 - #15078)
Bekir Bey, diye bir katakter!!!! Bu nasil bir soylem..nasil bir hitap sekli???
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eymir
(11.04.2025 02:47 - #15079)
Hangi konu da istediğine referans oldu, yada olmadı???
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Offf offff
(11.04.2025 03:10 - #15080)
Açık, anlaşılır net....ve somut veri.... ve uslup.... bu kavramlari cok önemsiyorum. Bir egitimciden bahseder iken, böyle mi hitap etmemiz gerekiyor???? Hırsız vs demissiniz, ne kadar çirkin bir ifade... bu haberi okur iken, gerçekten üzüldüm. Şu söyle bu böyle, kısmı ile ilgilenmedim. Cünkü inandırıcı gelmedi... ifâde şekli, gerçekten hoş değil... cümleler daha özenli seçilebilir... böyle hitap sekli ?????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Husnu
(11.04.2025 08:18 - #15081)
Bu sendiklarin derdi eğitim olmalı.sokaga çıkıp bağırıp çağırmak değil.bu tıp sendikalar asıl sorumlulugunu unutmuş.
Eğitim iş Haksızlık varsa sesini en güzel şekilde belirtmiş ne yapsın o sendikadan bu sendikaya gidip mi anlatsın eylem anayasal haktir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yabanli Mistik
(11.04.2025 08:48 - #15082)
Bah hele bah sunlara yurrek yimis ya labunlar kimsigiz siz gardasim cehape zihinniyyetine hizmet etmek size ne gazandiracak reyise hizmet edin bir eliniz yagda bir eliniz balda ossun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DİKEN
(11.04.2025 08:49 - #15083)
Hala vatanını ve milletini, menfaati için değil, hakikaten ve canı gönülden seven insanlar varmış bu ülkede. Helal olsun sizlere.
........ Kimlere helal olsun???
Talip Vıdı vıdı etme
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Cengiz Doğan
(11.04.2025 09:33 - #15089)
Kırşehir eğitimi maalesef yerlerde Kırşehir milli eğitim müdürü başarıya yönelik projeleri nelerdir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kara 12 li Fahrettin
(11.04.2025 11:01 - #15090)
Bu yaptığınız okey de yazbozu değiştirmek gibi
FAHRETTİN KARDAŞ Ben yüreğin diyeyim sen neyinin yetmediğini demek istiyorum anla. Kimsen açıkça yaz başkasının adını kullanma yoksa adamı severler. Hadi bakalım bekliyorum kim olduğunu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nazik.
(11.04.2025 11:05 - #15091)
Hep aynı okul , çıkıyor haberinizde. Birileri birilerine birşeyler diyor,, ama kimim kimee ne dediği belli değil, eğer var ise bir sorun böyle mi çözülür???? Sorunlarını kendi aralarında konuşarak halledememek???? Bir de bu okulda okuyan öğrencileri düşüşünün lütfen, bu söylemleri okuduklarında sizce kendilerini nasil hissediyorlardir???? Itam şekli, hitap sekli, veri sunma şekli ???? Genellemeler, imalar.....4 +2 yılı dolanlar var!!!! Burası özel okul değil ki???? Öğretmen dersini en iyi anlatmakla mükellef.... bakin öğrenci başarısı konuşmuyoruz ... onlarin sorunlarini ele almiyoruz. Oysaki egitim de odak, ogrencidir.... Lütfen bu yorumları öğrencilerin okuyacağını da düşünelim, hassas bir konudur , öğrenci psikolojisi...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ela
(11.04.2025 11:08 - #15092)
Yolsuzluk, yolsuzluk.... ile ne anlatılmak isteniyor... bir okulda tahta olur, sıra olur, kullananlara da tebeşir.... öğretmenlerden bahsediyoruz... haberi okuyorum, üzüldüm...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eğitimin İkbali
(11.04.2025 12:35 - #15116)
Dürüstlük, doğruluk, adalet vardı da biz mi karıştırdık, gizli kapaklı hocaları arayıp hocam sizin okulda kalmanızı istiyorum diyeceksin sonra hiçbir şey olmamış gibi madur rolüne gireceksin.... Hadi oradan. Herkes herşeyi biliyor. Neyse ocak da çay var mı çay
...... Vayyyy.... kim kimi niçin arıyormuş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
......
(11.04.2025 13:12 - #15120)
Insanlar ile konusur, iken, lütfen sen yerine, sizi tercih edin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mikrop Savar
(11.04.2025 14:02 - #15132)
Cehape.li troller gene üşüşmüşler. Sanırsın gübrelik.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mağdure hoca hanım
(11.04.2025 14:45 - #15135)
Hakkımızı helal etmiyoruz. Allah sorsun inşallah
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet Şahin
(11.04.2025 15:24 - #15139)
Bu proje okulları niye var? Hâlâ anlamış değilim. Torpili olan öğretmenleri köyden getirmek için mi? Neye göre seçiliyor bu öğretmenler? Bu proje okullarını TÜBİTAK Ortaokul ve lise araştırma projeleri yarışmalarında neden hiç göremiyoruz? Galiba bu okulların kendisi bir proje? Velhasıl kelam, bu "karma eğitim düşmanları" eğitimin içine ettiler...
Deniz Kesinlikle, neden TUBITAK PROJELERINI konuşmuyoruz
...... Birileri hep köy de kalsın birileri de hep merkezde mi kalsın??!!!!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zehra Zehradır.
(11.04.2025 16:12 - #15140)
Sizin derdiniz liyakat felan değil İmam hatip okulları. Yıllardır Kırşehir de başarılarıyla adını duyurmuş olan imam hatip okullarını her seferinde karalayarak başarısını gölgelemek istiyorsunuz. Tarihten biliyoruz ki elinize fırsat geçse hepsini kapatacaksınız. Allah size fırsat vermesini.
Ali Okul gerçekten çok başarılı, hep duyuyoruz adını... öğretmenleri gecmiste dershane deneyimli... ama maalesef sürekli bir karalama... başarıyı sekteye uğratma çabası...bakıyorum, sürekli benzer polemikler... Seyfettin hocayi gıyaben taniyorum, öğrenci öğretmen yaklaşımı çok güzelmiş. Hep ismini duyuyorum meyve veren ağaç taslaniyor... tüm bu polemikler arasında öğrenci psikolojisi, başarısı, geleceği ne denli zarar görüyor, kimilerinin umrunda değil... oysa ki bir çocuk yetiştirmek, ne denli önemli... mesleğini icra eden, canla başla çalışan tüm eğitimcileri içtenlik ile tebrik ediyorum. Iyiler hep kazansın. Allah kötülere fırsat vermedin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ortada değişik bir üst akıl var.
(11.04.2025 17:05 - #15141)
Zamanında adamın biri o okula eşini getirmek için bakanlıktaki listeyi değiştirdi, hemde herkesin gözünün içine baka baka ve sağa sola fırça atarak. O okul proje okulu kriterinde bile değil. Objektif bir inceleme yapılsa okul projelikten düşer. Bu okulu adı geçince kimse bana adalet demesin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuz
(11.04.2025 17:30 - #15142)
Simdi görevlendirmesi iptal edilenler 4 sene önce torpille gelmiş olmuyor mu kendilerine gelince niye o zaman hiç bisey dememişler merak ediyorum bu iki yüzlülük olmuyor mu
Derya Görev iptali mi, yoksa görev süresi bitmesi mi???? Sanirim, 4 yılı dolanlar gidiyor...oysaki eğitimde her yer, her öğrenci kutsaldır.
Doğrucu Davut Bana gelince liyakat ona gelince torpilll...bu atananlar da boşa çıkınca aynısını yapacak...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hoca
(11.04.2025 20:30 - #15150)
Kırşehirde eğitimi resmen yere serdiler.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mulayim
(11.04.2025 21:43 - #15152)
Nizami bozan sendikalar kapatilsin.
Semeri Bozuk Mülayim Seni geriden bozmuşlar sanırsam yegenim.
Tamponvu Gel gel gel arkayı ver gel
Semerli Aklan fikrin orda.sende haklısın küçük yaşta topunu patlatmislar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doğrucu Davut
(12.04.2025 10:10 - #15165)
Proje okulları diyerek sadece İmam Hatipleri hedef almanız ne kadar tutarsız olduğunuzu gösteriyor. Bu atamalar sadece proje okullarında olmadı, şuan mevzu atamalar ise şayet Abdulkadir Özcan da geçmiş yıllarda yaşananlar ne alaka, Ömer Halis Demir de herhangi bir atamada olmadı, onu niye araya sıkıştırdınız. Sizin derdiniz İmam Hatipler ile sizde haklısınız herkes görevini yapacak sizin de göreviniz bu.
........ Kırşehir de tek proje okulu Abdulkadir Özcan IHL mi?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuz
(12.04.2025 17:23 - #15172)
Aynı kişiler 4 sene önce başkalarının haklarını yiyerek proje okuluna gidince hiç haber yapılmıyor simdi kendileri değişince mi haber yaptırmak akıllarına gelmis bu ne saçmalık bu ne yüzsüzlük
.... Evet. Katılıyorum. 4 yıl öncesi neden kendileri geldiğin de haber yapılmadı...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gollo
(12.04.2025 23:16 - #15180)
Avrupa ülkelerinde böyle saçma boş haberler olmaz . Bırakın herkez işini yapsın. Birileri bir yerlere çökmek isteyipte çökemiyormu.Yada özel sektörün yıpratma haberimi bu lafa logolar. Diğni bütün insanlara saldırmayı bırakın hirrolar. Dağılın. Zaten ya geliyor yapacaksınız 3 ay
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
......
(12.04.2025 23:22 - #15181)
Sanırım geçmişte, öğretmenler akademik sınavlara tabi oluyorlardı.... bence güzel bir uygulama. NOKTA. Bu arada asıl, eforumuzu öğrenci başarısına vermeliyiz. Yazılanları okuyorum, üzücü... odagimiz öğrenci olmalı, bir eğitimci için tüm öğrenciler kutsaldır. Deprem de gördük, değerli öğretmenlerimiz çok zorlu şartlarda eğitim öğretim aksamaması için çalıştı, içtenlikle tesekur ediyorum. Bakıyorum yazılanlara, renci de edici, ciddiyetsiz, genelleme vb ifadeler kullanılıyor. Önce kendimizi eleştirip, kırmadan, ne yapar isek başarıyı artiririzi konuşuyor olmak isterdim. Kırşehirimiz ÖSYM sınavlarında hep ilk üçte ... ne kadar önemli, ne kadar onure edici... çok rica ediyorum, eleştirimizi elbette yapalım. Ama yapıcı olmak adına...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
........
(14.04.2025 14:03 - #15230)
Proje okullarinda dort yilda bir görevlendirme oluyor. Tamam, görev süresi bitenler de başka bir okula gidiyor. Bir eğitimci için her öğrenci bence kutsaldır. Ne fark eder, a okulu, b okulu... soyle bir sey yok, ki 4 yili bitirdik proje okulunda, sonsuza değin aynı okulda görev yapalım. Yonetmelik bu idi.... yanlış isem lütfen duzeltin.... bence öğrenci odaklı olalım, başarıyı nasil artiririzi tartışalım. Evet basariliyiz, ama neden daha başarılı olmayalım. Değil mi ama!!!!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
N9kta
(15.04.2025 12:07 - #15252)
Merkezde bir ogretmen yıllarca kaliyor. Servis ücreti yok.... ek ders alıyor. Öte yandan da bir öğretmen yıllarca ilçeye gidiyor. Bence haksızlık oluyor. Her okul her öğrenci kutsal. Biraz da ilcedeki ogretmenler merkeze gelsin. Bence sınav yapılsın belli aralıklarla....sınav sonucuna göre de görev yeri belirlensin. Söyle bir bakıyorum, Tübitak projelerine gerçekten iyi bir destek veriliyor, fakat daha başarılı olunamaz mi? Herkesin öğrenci odaklı olması gerekiyor.
Mezgit Zeki Müren de bizi görecek mi?
........ Eğitim-den bu kadar mı anlaya biliyorsun... eleştiri tartışmaya neden kapalısın? Işine mi gelmedi???? Ilceler de bosluk var. Orasi da bizim okullar. Oradaki ogrenciler de bizim. Simdiden gorev yerleri degisen/degisecek olan herkese hayirli olsun.
Mezgit Merkezdeki öğretmenler gökten merkeze inmedi...son yıllarda yaşanan tayin tıkanıklığının sebebini merkezdeki öğretmene yıkamazsın. Büyük çoğunlupu zaten taşrayı dolaşıp gelmiş insanlar. Eskiden sıra sistemi vardı özür grubu sorunu böyle devasa değildi...bir öğretmen 10 yılda merkeze gelebiliyordu. Sanki merkezdeki öğretmen merkezde mantar gibi bitti. Tamam rotasyon şart 20 yıl aynı okul olmaz. Ama ben sevis parası verdim az da o versin mi eleştiri...ssnki merkezde çalışan hiç o aşamalardan geçmedi...şaka herhal tayin için sınav bu mu tartışma...sonuç olarak Zeki Müren de bizi görecek mi
........ 20 yıl kalmasın, 19 yıla ne dersin:::::))))
Nokta Zeki müren i boş verelim de.... eğitim diyelim mi.... hep il içi atama ve öğretmenlerin durumu.... öğrenciler oysa merkrzdedir....
Zekiye Evet o da eleştirilerden bir diğeri.... git ilçeye ver servis parasi....ilceler de halen boş yerler var. Ilceler de de okul var, ilçelerde de öğrenci var... hep mi kalacak proje okulun da... proje okuluna başlar iken 4+4 olduğunu herkes bıliyor.... ogretmen için ayirt etmek sizin her öğrenci her okul kutsal olmalı...
Ad Mezgit çoğu geçmedi o aşamalardan 20 puanlı ogretmen var acaba hangi aşamadan geçmis oluyor açiklarmisin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuz
(15.04.2025 14:56 - #15258)
Bilmeyenler icin tane tane anlatayım proje okullarında görevlendirilme süresi dört yıldır. dört yılı dolanlar yeniden tercih yapar. ha burada bazıları bir dört yıl daha atanmış, bazıları atanmamış. bu atamalarda bir kriter yok. onu eleştirmek doğru. ama 4 yıl veya 4+4=8 yıl görev yapıp görev süresini tamamlayanların yeniden atanmamasında da bir anormallik yok.. üstelik bu arkadaşların durumu liyakat hassasiyetiyle savunulamaz. bazı istisnalar olmakla beraber halihazırda proje okullarında görev yapanlar bulundukları okula okul müdürü veya ilçe milli eğitim müdürünün teklifiyle gelmiş, bugün görev süremiz bitti diye ortalığı velveleye verenler proje okullarının kadrolarını meşgul ediyor, o okulları kendi çiftlikleri haline getirmeye çalışıyor. proje okullarıyla ilgili yapılması gereken eleştiri yeniden atamanın yapılmaması değil, proje okullarına ilk atamada bir kriter olmaması. şimdi atananların neye göre atandığı belli değil. ancak eskiden atananların da kriterleri belli değildi. hatta son iki yıldır merkezi atama düzeni getirildi. eskiden tamamen görevlendirmeye dayalıydı. yani "neden yeniden atanmadı" diye desteklediğiniz adamlar 4-5 sene önce oraya gelirken hiçbir etik hassasiyet gözetmeden geldiler. bugün de öğrenciler eliyle kamuoyunu kendi lehlerine istismar ediyorlar..
........ Bence sinav olsun. Tamamina katiliyorum. Bir de projeler yapilsin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Veli
(15.04.2025 20:37 - #15264)
Abdülkadir özcan lisesinde çocuğum okudu. Hiç ama hiç memnun kalmadım. Yönetim boşluğu var öğretmenlerde yeteri kadar azim yok. Pişman oldum resmen
...... Ilginç.... ölmüş.....
Ali Yönetim boşluğu ne????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.