04 Nisan 2022 - 18:09 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
Kırşehir'e İçmesuyu Sağlayacak Arıtma Tesisi Tamamlandı
Kırşehir'e temiz içme suyu sağlayacak arıtma tesisi tamamlandı.Günlük 21 bin 600 metreküp su arıtacak tesis ile birlikte Kırşehir'in içme suyu problemi de önemli ölçüde giderilmiş olacak.
Kızılırmak Havzası üzerinde bulunan ancak son dönemdeki kuraklık nedeniyle gelecek yıllarda içme suyu problemi ile karşı karşıya kalması beklenen Kırşehir için içme suyu tedariki için çalışmalar da devam ediyor.Kent merkezinin su ihtiyacının büyük ölçüde Özbağ'dan sağlandığı bilinirken, Kırşehir Belediyesi geçtiğimiz yaz, Ökse'de bulunan bir kaynağın da Kırşehirlilerin hizmetine verildiğini açıklamıştı.
ARITMA TESİSİ TAMAMLANDI
Özbağ'da yapımı tamamlanan ve ''Yeni Kuyular'' olarak adlandırılan içmesuyu arıtma tesisi ile ilgili bilgi aktaran DSİ Genel Müdürü Kaya Yıldız, ''Günlük arıtma kapasitesi 21.600 m³ olacak olan tesis ile Kırşehir halkına arıtılmış ve yaşamsal olarak en kaliteli su verilmesi hususunda Kırşehir (Yeni Kuyular) İçmesuyu Arıtma Tesisinde çalışmaları tamamladık” dedi.
Yapımı tamamlanan bina Kırşehir Belediyesi'ne devredilerek hizmete girecek.Yapım bedeli ise Kırşehir Belediyesi'nden tahsil edilecek.DSİ,Kırşehir Belediyesi'nden tahsil edilecek yapım bedeli ve vade sayısı ile ilgili ise henüz bilgi vermedi.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim
Görüntüle →İlginizi Çekebilir

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Kırşehir'de 70'ler, 80'ler ve 90'ları yaşatan şoför

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

Kırşehir'de yüzlerce kınalı keklik keneye karşı doğaya salındı

Kırşehir'in merkezi noktalarındaki işletmeler ihaleye çıkıyor




