Halı Saha Turnuvsında Kavga Arbedeye Dönüştü
Özbağ'da mahalleler arası düzenlenen halı saha turnuvasında kavga çıktı.Maçın yarıda kesilmesinin ardından Belediye Başkanı Rasim Arazay maçı tamamlatmayarak 3-2 önde olan Erevik Mahallesini şampiyon ilan etti.
Özbağ Belediyesi tarafından Beldede bulunan 8 mahalle arasında halı saha futbol turnuvası düzenlendi.Turnuvanın finalinde ise Erevik ile Örcün Mahalleleri karşı karşıya geldi.Ancak maçın bitimine 10 dakika kala bir pozisyon nedeniyle iki takım arasında kavga çıktı.Kavgaya çevredekiler de dahil olunca sahada arbede çıktı.Özbağ Belediye Başkanı Rasim Arazay süresi henüz tamamlanmayan maçı devam ettirmeyerek 3-2 önde olan Erevik Mahallesi'ni şampiyon ilan etti.Şampiyon olan takıma kupa takdim edilirken ödül olarak ise eşofman takımı verildi.Örcün Mahallesi ise maçın devam ettirilmeyerek şaibeli duruma düştüğünü bu nedenle de maçın tekrar edilmesi gerektiğini düşünüyor.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



