İbb Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Covid-19 Testi Pozotof
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun corona virüsü testinin pozitif çıktığı duyuruldu.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sözcüsü Murat Ongun “İBB Başkanımız Ekrem İmamoğlu'nun Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Hastanede tedavi süreci başlayan Başkanımızın sağlık durumu iyidir. Kamuoyunun bilgisine sunarız” açıklamasını yaptı.
EKREM İMAMOĞLU'DAN İLK AÇIKLAMA
Ekrem İmamoğlu ise hastane odasından çektiği bir videoyu “Covid 19 testim pozitif çıktı, tedavi sürecim başladı. Sağlık durumum şu an iyi, ilgi gösteren herkese teşekkürler. Sağlığınıza ve önlemlere mutlaka dikkat edin, hepinizi seviyorum” notuyla sosyal medya hesabından paylaştı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



