G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
28 Ağustos 2025 - 00:26 - Güncellenme: 28 Ağustos 2025 - 09:13 G: 28 Ağustos 2025 - 09:13

Kentpark’ta BEGEM öğrencileri için ödül töreni düzenlendi

Kırşehir Belediyesi BEGEM kurslarında eğitim gören öğrenciler, 2025 YKS’de büyük bir başarıya imza attı. Toplam 148 öğrenci çeşitli fakültelere yerleşirken, dereceye giren öğrenciler Türkiye’nin seçkin üniversitelerine adlarını yazdırdı. Kentpark’ta düzenlenen ödül töreninde Başkan Selahattin Ekicioğlu ve Milletvekili Metin İlhan, öğrencilerin sevincine ortak oldu.

0 Paylaşım
Kentpark’ta BEGEM öğrencileri için ödül töreni düzenlendi

Kırşehir Belediyesi Gençlik Merkezi (BEGEM) kurslarında eğitim gören öğrenciler, 2024-2025 eğitim-öğretim yılında üniversite sınavında önemli bir başarıya imza attı. Toplamda 148 öğrenci farklı fakültelere yerleşirken, içlerinden bazıları da Türkiye’nin önde gelen üniversitelerinde derece yaparak büyük bir gurur yaşattı.

Başarı sıralamasında 25 öğrenci mühendislik fakültesine, 20 öğrenci tıp fakültesine, 24 öğrenci öğretmenlik bölümlerine ve 18 öğrenci hemşirelik bölümüne yerleşti. Ayrıca hukuk, diş hekimliği, psikoloji, eczacılık ve diğer bölümlerde de çok sayıda öğrenci tercihlerini kazandı.

Derece Yapan Öğrenciler

Üniversite sınavında derece elde eden öğrenciler ise şöyle sıralandı:

  • Eda Kaya – ODTÜ İşletme

  • Fazıl Aslan – Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri

  • Ahmet Kaplan – TED Üniversitesi Endüstri Mühendisliği

  • Kaan Eroğlu – Yıldız Teknik Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği

  • Talha Bağrıyanık – Sabancı Üniversitesi Mühendislik Fakültesi

  • Şevval Güvenir – Hacettepe Üniversitesi Nükleer Enerji Mühendisliği

Bu öğrenciler, üstün başarılarıyla BEGEM kurslarının eğitim kalitesini ve gençlerin azmini bir kez daha ortaya koydu.

Kentpark’ta Ödül Töreni

Üniversite sınavında başarılı olan öğrenciler için Kırşehir Belediyesi tarafından Kentpark’ta bir ödül töreni düzenlendi. Törene katılan öğrenciler, aileleri ve öğretmenleri, emeklerinin karşılığını almanın mutluluğunu yaşadı.

Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, “Böylesi işler para ile değil, başarıya hep birlikte odaklanmakla ve çalışmakla oluyor. Eğitimde başarılı olan Kırşehir’imizde BEGEM de en önemli unsurlardan biridir. Doğru adım atılınca diğer illere de domino etkisi yaratmaya devam ediyoruz.

Başarının en önemli yatırımı insana ve geleceğe yapılan yatırımdır. Kırşehir Belediyesi kurslarımızda toplamda 20 bin kursiyerimiz var. Biz, doğru projeleri hayata geçirmiş olduğumuz için mutluyuz. Bu noktada eğitimde fırsat eşitliğini ise çok önemsiyoruz.

Bu başarının yakalanmasında emekleri bulunan eğitimcilerimize, başkan yardımcılarımıza, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü’müze, siz değerli öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum.” dedi.

 

Geleceğe Umutla Bakan Gençlik

BEGEM kurslarıyla eğitim desteği alan öğrencilerin gösterdiği bu başarı, Kırşehir’de gençlerin geleceğe umutla bakmasını sağladı. Belediye yetkilileri, eğitim alanında gençlere verilen desteğin artarak devam edeceğini vurguladı.

#begem #yks

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!