Kırşehir Belediye Başkanlığı İçin Kimi Aday Görmek İstersiniz ?

16 Kasım 2018

31 Mart’ta yapılacak olan yerel seçimlerde Kırşehir Belediye Başkanlığı için çok sayıda aday adayı yarışıyor.Sosyal Medya hesabımızdan kimi Kırşehir Belediye Başkan adayı görmek istersiniz diyerek paylaşımın altına yorum yazılmasını ve ismi en çok yazılanların da yapacağımız ankette yer alacağını belirtmiştik.KIRŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI İÇİN KİMİ ADAY GÖRMEK İSTERSİNİZ ? (Alfabetik sıralamaya göre )

KIRŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI OLARAK KİMİ GÖRMEK İSTERSİNİZ ?

Sonuçları Görüntüle

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

NOT : HERKES YALNIZCA BİR KEZ OY KULLANABİLİR



YORUMLAR
YORUMLAR 48 Yorum Yapıldı.
  • Sagin ve solun sevdigi itimat ettigi, herkese esit durabilen tek adam tanidim. Hakan solak
    19 Kasım 2018 21:29
  • Kirsehirli isini bilir. Benim hala oglu hakan solak bu yaristan galip cikar.
    19 Kasım 2018 21:17
  • Gonlumden mhp- akp ittifaki geciyor. Ittifakin adayi hakan solak olsun yuzde 75-80 alir.
    19 Kasım 2018 21:12
  • Murat uzunla hakan solak yarisir. Ama tercihim hakan solak. Mhp 1, akp 2, chp 3. Olur.
    19 Kasım 2018 21:08
  • Kilitlenen trafigi çözmek, alternatif yollari olusturmak, kirsehirli genç beyinleri kirsehirde bulusturmak vs vs. Sizede tavsiye ederim. Kendisiyle irtibata gecip projelerini ogrenin. Hepsi dolu dolu projeler. Uygulanabilirligi hayal olmayan projeler
    19 Kasım 2018 21:05
  • Üreten ve gelişen kirsehir icin hakan solak..
    19 Kasım 2018 21:01
  • Hakan solak enerji projeleriyle, işsizlere yeni iş imkanlariyla geliyor...
    19 Kasım 2018 20:59
  • Sözün özü hakan solak. Diger adaylarin isi zor.
    19 Kasım 2018 18:43
  • yorum kısmına yorum yapıyorum. yorumsuz. hakan solak
    19 Kasım 2018 14:30
  • Hakan Solak
    19 Kasım 2018 14:11
  • Hakan Solak vizyon misyon hersey var. duzgun ve karakterli birey. Ankette neden yok akil isi degil
    19 Kasım 2018 14:07
  • hakan solak
    19 Kasım 2018 12:41
  • H A K A N S O L A K Belediye başkanımızdır.
    19 Kasım 2018 11:03
  • hakan solak
    19 Kasım 2018 11:01
  • olay anlaşıldı biz anketimizi yorumlar kısmında sürdüreceğiz arkadaşlar tüm hakan solak diyenleri yoruma davet ediyorum. hakan solak, hakan solak
    19 Kasım 2018 09:22
  • sıdıklı aşireti hakan solak diyor. biz hakan solak için varız kardeşim.
    19 Kasım 2018 08:05
  • Hakan Solak ismi nerede? Hakan Bey, Kırşehirimizi ayağa kaldıracak tek adaydır.
    19 Kasım 2018 08:01
  • MURAT UZUN İLE SELAHATTİN EKİCİOĞLU AYNI AŞİRETİN ADAYLARI BİRİ SAĞ BİRİSİ SOL PARTİDEN BUNLAR BİRLEŞİRSE DÜŞÜNEMİYORUM İKİSİDE O KADAR MÜTEVAZİ KİŞİLER Kİ SEÇİMİ %100 KAZANIR
    18 Kasım 2018 20:56
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:53
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:52
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:46
  • Ben hakan solak' i tanirim. Kirşehir için bir şeyler yapabilecek donanima sahiptir. Caliskandir mutevazidir, insani iliskileri mukemmeldir. kirsehire cok yakisir yakisti.
    18 Kasım 2018 20:44
  • Yolun açık,Allah yar ve yardımcın olsun Onur hocam. Akademik kariyeri, yüreği güzel hocam her şey gönlünce olsun inşaallah.
    18 Kasım 2018 18:55
  • Ben chp liyim. Ilk kez mhp ye oy verecegim. Hakan solak icin. Ailesini ailecek taniriz. Gerekli donanim fazlasiyla var.
    18 Kasım 2018 18:11
  • Hakan solak....hakan solak....hakan solak.....
    18 Kasım 2018 18:07
  • Hakan solak bizim icin uygun bir adaydir.
    18 Kasım 2018 18:05
  • Oyum hakan solak' a. Hakan solak ankete eklensin
    18 Kasım 2018 18:02
  • Hakan solak ankette yok bu nasıl anket anlamadık gitti, tercihimiz sonuna kadar Hakan Solak
    18 Kasım 2018 17:41
  • Hakan solak nerde sayın yetkili tercihimiz hakan solak
    18 Kasım 2018 17:40
  • Hakan solak amcam kirsehir icin tek çözümdür. Hem 10 yillik universite deneyimi hemde 16 yillik dsi deneyimi ile kirsehire cok sey katacaktir.
    18 Kasım 2018 17:04
  • Genel seçimde Doç. Dr. Onur Köksal'ın başkan aday olma dileğiyle.
    18 Kasım 2018 14:40
  • Sonuna kadar hakan solak diyecegiz. Mhp icin hakan solak icin hep beraber. Ankete neden eklemediniz hala....
    18 Kasım 2018 14:36
  • hakan solak mhp nın ve bizim adayımız listede nerde sayın yetkılı
    18 Kasım 2018 13:04
  • Onur Köksal aday olmazsa oy kullanmayı düşünmüyorum şahsen...Ailecek reyimiz onadır
    18 Kasım 2018 05:27
  • Hakan solak' in listeye eklenmesini hala bekliyoruz. Hakan solak la mhp kirsehirde tekrar alacak.
    17 Kasım 2018 19:11
  • Listeye hakan solak beyin eklenmesini bekliyoruz. Hakan solak gelecek kirsehir hakettigi yere gelecek.
    17 Kasım 2018 18:27
  • Doç. Dr. Onur KÖKSAL Kırşehir’in yetiştirdiği akademik tecrübesi ve şahsi kimliği ile yakışan bir yüz koymetli bir başkan olur.
    17 Kasım 2018 18:27
  • Gazetenizde daha once aday diye gosterdiginiz hakan solak neden simdi anketinizde yok gercekten anlanadim. Mhp teskilatida aday diye acikladi. Degerli yetkililer eski sehit aileleri dernek baskanimizin( yasar solak) oglu, sube muduru hakan solak beyi istiyoruz. Yeterince donanimli biri.
    17 Kasım 2018 17:54
  • Resmi müracaat yapanların isimleri yazılsa daha iyi olabilirdi
    17 Kasım 2018 14:49
  • Secim selahattin ekicioglu bey ve hakan solak bey arasinda gecer. Ben mhp liyim. Oyum hakan solak' a.
    17 Kasım 2018 14:28
  • DSİ' de Enerji, baraj, gölet, atiksu, içmesuyu, yol vs. Gibi bircok projde gorev almis Hakan SOLAK en doğru seçenek. Kervansaray mahallesi muhtari saban solak' in kardesi.
    17 Kasım 2018 13:23
  • Mehmet Demir bey mikail beyin bir tane yaptığı projeyi söyler misiniz. Yıllardır tren yolu projesine baktırdı insaları. Ben birini biliyorum yeğenini spor il müdürü yaptı
    17 Kasım 2018 11:34
  • ak partili değilim. şimdiye kadar oyda vermedim. ama gerçeği görmek gerek. kırsehire hizmet yapacak tek kişi proje adamı mikail arslandır. mikail arslan aday olursa ailece oyumuz ak partiye. yoksa chp den ekicioğluna.
    17 Kasım 2018 10:50
  • Adam halim Çakır neden Yok diye yazmış yani hala halim çakırdan medet umanlar var. Yaşar bahçeci belediyeyi devraldığımda ilk beş yılı borç ödemekle geçirdi. Şimdi ise eserler var projeler hayatta haliyle borç olacak. Ayrıca bu borçlar taksitle devlete ödenen borçlar. Yaşar bahçecinin yaptıkları orta. Haftalardır şehire otobüs geldi diye konuşuyoruz düşünsenize ne acı şey. Kimin sayesinde oldu mevcut başkanın sayesinde. Memeleket şehir kimliği kazandı. Sevmeye bilirsiniz kardeşim ama taktır edeceksiniz. Bu memlekete Başkan olabilecek tek kişi var oda zaten Başkan.
    17 Kasım 2018 08:05
  • Yasarim olsun o olmazsa olmaz mimar Sinan'ın torunu
    17 Kasım 2018 01:29
  • SELAHATTİN EKİCİOĞLU HER ZAMAN
    16 Kasım 2018 22:55
  • Hakan solak ismini goremedik. Oda mhp adayi. Benim bildigim guclu bir aday. Oyumuz ona listeye eklerseniz.
    16 Kasım 2018 20:16
  • SELAHATTİN EKİCİOĞLU
    16 Kasım 2018 15:02

Kırşehir Belediye Başkanlığı İçin Kimi Aday Görmek İstersiniz ?

16 Kasım 2018
YORUMLAR 48 Yorum Yapıldı.
  • Sagin ve solun sevdigi itimat ettigi, herkese esit durabilen tek adam tanidim. Hakan solak
    19 Kasım 2018 21:29
  • Kirsehirli isini bilir. Benim hala oglu hakan solak bu yaristan galip cikar.
    19 Kasım 2018 21:17
  • Gonlumden mhp- akp ittifaki geciyor. Ittifakin adayi hakan solak olsun yuzde 75-80 alir.
    19 Kasım 2018 21:12
  • Murat uzunla hakan solak yarisir. Ama tercihim hakan solak. Mhp 1, akp 2, chp 3. Olur.
    19 Kasım 2018 21:08
  • Kilitlenen trafigi çözmek, alternatif yollari olusturmak, kirsehirli genç beyinleri kirsehirde bulusturmak vs vs. Sizede tavsiye ederim. Kendisiyle irtibata gecip projelerini ogrenin. Hepsi dolu dolu projeler. Uygulanabilirligi hayal olmayan projeler
    19 Kasım 2018 21:05
  • Üreten ve gelişen kirsehir icin hakan solak..
    19 Kasım 2018 21:01
  • Hakan solak enerji projeleriyle, işsizlere yeni iş imkanlariyla geliyor...
    19 Kasım 2018 20:59
  • Sözün özü hakan solak. Diger adaylarin isi zor.
    19 Kasım 2018 18:43
  • yorum kısmına yorum yapıyorum. yorumsuz. hakan solak
    19 Kasım 2018 14:30
  • Hakan Solak
    19 Kasım 2018 14:11
  • Hakan Solak vizyon misyon hersey var. duzgun ve karakterli birey. Ankette neden yok akil isi degil
    19 Kasım 2018 14:07
  • hakan solak
    19 Kasım 2018 12:41
  • H A K A N S O L A K Belediye başkanımızdır.
    19 Kasım 2018 11:03
  • hakan solak
    19 Kasım 2018 11:01
  • olay anlaşıldı biz anketimizi yorumlar kısmında sürdüreceğiz arkadaşlar tüm hakan solak diyenleri yoruma davet ediyorum. hakan solak, hakan solak
    19 Kasım 2018 09:22
  • sıdıklı aşireti hakan solak diyor. biz hakan solak için varız kardeşim.
    19 Kasım 2018 08:05
  • Hakan Solak ismi nerede? Hakan Bey, Kırşehirimizi ayağa kaldıracak tek adaydır.
    19 Kasım 2018 08:01
  • MURAT UZUN İLE SELAHATTİN EKİCİOĞLU AYNI AŞİRETİN ADAYLARI BİRİ SAĞ BİRİSİ SOL PARTİDEN BUNLAR BİRLEŞİRSE DÜŞÜNEMİYORUM İKİSİDE O KADAR MÜTEVAZİ KİŞİLER Kİ SEÇİMİ %100 KAZANIR
    18 Kasım 2018 20:56
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:53
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:52
  • Hakan solak
    18 Kasım 2018 20:46
  • Ben hakan solak' i tanirim. Kirşehir için bir şeyler yapabilecek donanima sahiptir. Caliskandir mutevazidir, insani iliskileri mukemmeldir. kirsehire cok yakisir yakisti.
    18 Kasım 2018 20:44
  • Yolun açık,Allah yar ve yardımcın olsun Onur hocam. Akademik kariyeri, yüreği güzel hocam her şey gönlünce olsun inşaallah.
    18 Kasım 2018 18:55
  • Ben chp liyim. Ilk kez mhp ye oy verecegim. Hakan solak icin. Ailesini ailecek taniriz. Gerekli donanim fazlasiyla var.
    18 Kasım 2018 18:11
  • Hakan solak....hakan solak....hakan solak.....
    18 Kasım 2018 18:07
  • Hakan solak bizim icin uygun bir adaydir.
    18 Kasım 2018 18:05
  • Oyum hakan solak' a. Hakan solak ankete eklensin
    18 Kasım 2018 18:02
  • Hakan solak ankette yok bu nasıl anket anlamadık gitti, tercihimiz sonuna kadar Hakan Solak
    18 Kasım 2018 17:41
  • Hakan solak nerde sayın yetkili tercihimiz hakan solak
    18 Kasım 2018 17:40
  • Hakan solak amcam kirsehir icin tek çözümdür. Hem 10 yillik universite deneyimi hemde 16 yillik dsi deneyimi ile kirsehire cok sey katacaktir.
    18 Kasım 2018 17:04
  • Genel seçimde Doç. Dr. Onur Köksal'ın başkan aday olma dileğiyle.
    18 Kasım 2018 14:40
  • Sonuna kadar hakan solak diyecegiz. Mhp icin hakan solak icin hep beraber. Ankete neden eklemediniz hala....
    18 Kasım 2018 14:36
  • hakan solak mhp nın ve bizim adayımız listede nerde sayın yetkılı
    18 Kasım 2018 13:04
  • Onur Köksal aday olmazsa oy kullanmayı düşünmüyorum şahsen...Ailecek reyimiz onadır
    18 Kasım 2018 05:27
  • Hakan solak' in listeye eklenmesini hala bekliyoruz. Hakan solak la mhp kirsehirde tekrar alacak.
    17 Kasım 2018 19:11
  • Listeye hakan solak beyin eklenmesini bekliyoruz. Hakan solak gelecek kirsehir hakettigi yere gelecek.
    17 Kasım 2018 18:27
  • Doç. Dr. Onur KÖKSAL Kırşehir’in yetiştirdiği akademik tecrübesi ve şahsi kimliği ile yakışan bir yüz koymetli bir başkan olur.
    17 Kasım 2018 18:27
  • Gazetenizde daha once aday diye gosterdiginiz hakan solak neden simdi anketinizde yok gercekten anlanadim. Mhp teskilatida aday diye acikladi. Degerli yetkililer eski sehit aileleri dernek baskanimizin( yasar solak) oglu, sube muduru hakan solak beyi istiyoruz. Yeterince donanimli biri.
    17 Kasım 2018 17:54
  • Resmi müracaat yapanların isimleri yazılsa daha iyi olabilirdi
    17 Kasım 2018 14:49
  • Secim selahattin ekicioglu bey ve hakan solak bey arasinda gecer. Ben mhp liyim. Oyum hakan solak' a.
    17 Kasım 2018 14:28
  • DSİ' de Enerji, baraj, gölet, atiksu, içmesuyu, yol vs. Gibi bircok projde gorev almis Hakan SOLAK en doğru seçenek. Kervansaray mahallesi muhtari saban solak' in kardesi.
    17 Kasım 2018 13:23
  • Mehmet Demir bey mikail beyin bir tane yaptığı projeyi söyler misiniz. Yıllardır tren yolu projesine baktırdı insaları. Ben birini biliyorum yeğenini spor il müdürü yaptı
    17 Kasım 2018 11:34
  • ak partili değilim. şimdiye kadar oyda vermedim. ama gerçeği görmek gerek. kırsehire hizmet yapacak tek kişi proje adamı mikail arslandır. mikail arslan aday olursa ailece oyumuz ak partiye. yoksa chp den ekicioğluna.
    17 Kasım 2018 10:50
  • Adam halim Çakır neden Yok diye yazmış yani hala halim çakırdan medet umanlar var. Yaşar bahçeci belediyeyi devraldığımda ilk beş yılı borç ödemekle geçirdi. Şimdi ise eserler var projeler hayatta haliyle borç olacak. Ayrıca bu borçlar taksitle devlete ödenen borçlar. Yaşar bahçecinin yaptıkları orta. Haftalardır şehire otobüs geldi diye konuşuyoruz düşünsenize ne acı şey. Kimin sayesinde oldu mevcut başkanın sayesinde. Memeleket şehir kimliği kazandı. Sevmeye bilirsiniz kardeşim ama taktır edeceksiniz. Bu memlekete Başkan olabilecek tek kişi var oda zaten Başkan.
    17 Kasım 2018 08:05
  • Yasarim olsun o olmazsa olmaz mimar Sinan'ın torunu
    17 Kasım 2018 01:29
  • SELAHATTİN EKİCİOĞLU HER ZAMAN
    16 Kasım 2018 22:55
  • Hakan solak ismini goremedik. Oda mhp adayi. Benim bildigim guclu bir aday. Oyumuz ona listeye eklerseniz.
    16 Kasım 2018 20:16
  • SELAHATTİN EKİCİOĞLU