Kırşehir Belediyesi HES Kodu Uygulamasına Geçti
Kırşehir Belediyesi, hizmet binasına gelenler için HES Kodu uygulamasına geçildiğini bildirdi.
Koronavirüs vakalarının oldukça arttığı Kırşehir'de yayılımın önüne geçebilmek için yeni tedbir kararları da alınmaya devam ediyor.Son olarak Kırşehir Belediyesinden yapılan açıklamada kurum olarak HES Kodu uygulamasına geçildiği bildirildi.Yayınlanan bildiri de şu ifadelere yer verildi, '' Hes kodu uygulaması covıd-19 yayılımını önlemek,çalışanların sağlığını korumak,riskli kişileri kontrol edebilmek amacıyla hizmet binamıza gelen ziyaretçilerimize 21.09.2020 itibariyle HES kodu takibi uygulamasına geçilmiştir. KURUMUMUZU ZİYARETİNİZDE HES KODU ALMAYI UNUTMAYINIZ.''
HES KODU NASIL ALINIR ?

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



