Kırşehir Belediyespor 2. Ligde
Kırşehir Belediyespor evinde ağırladığı Bergama Belediyespor'u evinde 3-1 mağlup ederek ligin bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti ve direkt olarak 2. lige yükseldi.
Ahi Evran Stadyumunda oynanan karşılaşmayı çok sayıda Kırşehirli taraftar takip etti.Tarihi kaleden binlerce taraftar tarihi maçı canlı olarak izledi.
Maçın henüz 5. dakikasında Kırşehir Belediyespor Emrah Kaya'nın attığı golle 1-0 öne geçti.
MAÇIN GOLLERİ
Bu dakikadan sonra atak oynayan Kırşehir Belediyespor'un topu direkten döndü.Yeşil Beyazlılar ilk yarıda sayısız gol pozisyonundan faydalanamadı.Dakikalar 38'i gösterirken Emrah Kaya bir kez daha sahneye çıktı ve takımını 2-0 öne geçiren golü attı.
Maçın ikinci yarısında Kırşehir Belediyespor yine atak oynayan taraf Yeşil Beyazlılar oldu.Sayısız gol pozisyonuna giren yeşil beyazlılar bir türlü golü bulamadı.Maçın 76. dakikasında Uğur Ayhan takımını 3-0 öne geçiren golü attı.Maçın 84. dakikasında konuk takım Ali Sinan Gayla'nın attığı golle farkı 2'ye indirdi.
Maçta başka gol olmazken Kırşehir Belediyespor 63 puanla 3. lig 2. grubun şampiyonu oldu ve 2. lige yükseldi.Bitiş düdüğü ile birlikte yeşil beyazlı taraftarlar büyük sevinç yaşadı.
İŞTE MAÇTAN FOTOĞRAFLAR
Görüntüler : Salih Hançer - Erdem Yeşer
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



