Kırşehir Belediyespor Kampanya Başlattı
Bu sezon 2. ligde mücadele edecek olan Kırşehir Belediyespor , maddi krizi aşmak adına yardım kampanyası başlattı.
31 Mart yerel seçimlerinin ardından değişen belediye yönetimi ile yönetim kurulu da değişen Kırşehir Belediyespor yeni sezona hazırlanıyor.Maddi anlamda hem krizi aşmak hem de 2. ligde verilecek zorlu mücadeleye hazır olmak için Fenerbahçe'nin başlattığı yardım kampanyasının benzeri Kırşehir Belediyespor için de başlatıldı.Kulüpten yapılan açıklamada ''Takımına sahip çık'' ve ''Kırşehir Belediyespor Desteklerinizi Bekliyor'' sloganları ile yardım kampanyası başlatılarak banka hesap numaraları verildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



