Kırşehir Tek Kaldı Sosyal Medya Yıkıldı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kabine toplantısında Türkiye Koronavirüs risk haritasını yayınladı.
Daha önce sarı renkli yani orta riskli iller arasında yer alıyordu ancak turuncu yani yüksek riskli iller arasına katıldı.Mavi olan Güneydoğu Anadolu illerinden sadece Şırnak mavi kalırken , Ege Bölgesinde tek mavi il olan Uşak ise sarı iller kategorisine katıldı.İç Anadolu bölgesinde ise Kırşehir dışında bütün iller kırmızı yani çok yüksek riskli iller arasına katıldı.Yayınlanan risk haritasında Kırşehir adeta kuşatılmış bir şekilde görününce birçok sosyal medya kullanıcısı da Kırşehir ile ilgili paylaşımlarda bulundu.
İŞTE O PAYLAŞIMLARDAN BAZILARI



















Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



