Kırşehir’de Anjiyo Ünitesi açıldı
Adana Numune Hastanesi Kardiyoloji Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Mevlüt Koç, koordinesinde eğitimler geliştirilerek anjiyo ünitesi hizmete girdi. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde anjiyo işlemleri Serkan Sivri, Sinan Özbek, Caner Özgökçe, Muhittin Demirel, Erdoğan Sökmen, Mustafa Çelik tarafından gerçekleştiriliyor. Kırşehir’de kalp krizi geçiren kişilere ilk müdahale yapıldıktan sonra Kayseri yada Ankara’ya sevk ediliyordu. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde açılan anjiyo ünitesine 2 günde 23 kişi müracaat ederek anjiyo oldu.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



