Kırşehir'de Bir Köye Daha Koronavirüs Karantinası
Kırşehir'in Çiçekdağı ilçesi Kabaklı köyünde korona virüs tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.
Kırşehir Valiliğinden yapılan açıklamada,''16 Nisan 2020 tarihinde toplanan Çiçekdağı İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından yapılan değerlendirme neticesinde, köyde ikamet eden vatandaşlarımızdan bazılarının yapılan kontrollerinde Koronavirüs (Covid-19) vakasına rastlanılması ve temaslı şahısların bulunması nedeniyle salgının yayılmasının önlenmesi ve kamu sağlığının korunması amacıyla ilçeye bağlı Kabaklı Köyünde karantina tedbiri uygulanması kararlaştırılmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.'' denildi.

Daha önce de Kaman'a bağlı Beyit köyü Koronavirüs nedeniyle karantinaya alınmıştı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



