Kırşehir'de Gıda Denetimi: 1 Milyon 364 Bin TL Ceza Kesildi
Kırşehir'de Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde 52 işletmeye hijyensiz oldukları gerekçesiyle toplamda 1 Milyon 364 bin TL idari para ceza kesildi.
Kırşehir Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından , vatandaşların güvenilir gıdaya hijyenik koşullarda ualaşabilmesi için denetimlerin sürdüğünü belirtilerek yapılan açıklamada, ''İl ve İlçe Müdürlüklerimiz tarafından son 1 yılda il genelinde 2368 işletmede, 3332 denetim gerçekleştirilmiştir. Bu denetimler sonucunda 5996 sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu ve ilgili mevzuatları kapsamında, hijyenik olmayan koşullarda üretim yapan ve son tüketim tarihi geçmiş olan ürünleri satan 52 işletmeye toplamda 1 Milyon 364 Bin TL idari para cezası uygulanmıştır'' denildi.
Söz konusu denetime ilişkin görsellerde paylaşıldı.




Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



