Kırşehir'de Görevli Polis Memuru Koronavirüs Nedeniyle Hyatını Kaybetti
Kırşehir'de bir polis memuru, koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.
İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube'de görev yapan 44 yaşındaki Oğuzhan Fidancı, yaklaşık 1 ay önce koronavirüs şikayetiyle gittiği Kırşehir Eğitim ve Araştırma hastanesinde tedavi altına alındı.Burada yapılan tüm müdahalelere rağmen durumu ağırlaşan Fidancı, hayatını kaybetti.Koronavirüs nedeniyle hayatını kaybeden Oğuzhan Fidancı (44) mesai arkadaşlarını yasa boğdu. 2 Çocuk babası olduğu öğrenilen Oğuzhan Fidancı'nın (44) cenazesi memleketi Kozaklı İlçesi'ne bağlı Kanlıca Köyünde toprağa verilece.
Kırşehir Haber Türk olarak merhuma Allah'tan rahmet yakınlarına ve mesai arkadaşlarına ise baş sağlığı dileriz.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



