G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
24 Ekim 2017 - 13:43 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12 G: 05 Mayıs 2023 - 17:12

Kırşehir'i Çok Seviyor ama Kesin Dönüş Yapmıyor , Neden mi ?

0 Paylaşım
Kırşehir'i Çok Seviyor ama Kesin Dönüş Yapmıyor , Neden mi ?
Adı Muammer Karakaya, 76 yaşında ... 53 yıldır Almanya'da Bochum şehrinde  yaşıyor.Yazları Kırşehir'e izne geliyor.

Şimdiye dek , trafik cazası dahil , Almanya'da hiç bir ceza almamış.Hakkında herhangi bir yasal işlem bile yapılmamış.Almanlar onu , şimdiye dek Almanya'de yaşayan en sorunsuz Türk olarak nitelendiriyor.Hatta onun bu durumu ulusal basında bile yer bulmuş. Almanya'da hiç bir sıkıntı yaşamadığını kimseye de herhangi bir sıkıntı yaşatmadığını söyleyen Muammer Karakaya , izne geldiği Kırşehir'de sıkıntı yaşadığını belirterek gazetemize açıklamalarda bulunmak istiyor ; ''53 senedir Kırşehir'e izne gelirim.Kırşehir'de tüketim anlamında herşey var ama üretime yönelik hiç bir çalışma yapılmıyor.Varsa yoksa ; inşaat, market , bina , mağaza ... Gençlere yeni iş sahaları açılmıyor. O yüzden memleketime her geldiğimde içimi bir hüzün kaplıyor. Emekli olduğum halde Kırşehir'e kesin dönüş yapamıyorum ama memleket hasreti çektiğim için yazları geliyorum.Almanya'da yaşayan çocuklarım ; ''Kırşehir'de doğru düzgün yol bile yok , her yer toz , çamur ... Ne işin var orada ? '' diyorlar. Ben ise Kırşehir'i çok sevdiğim için her yaz geliyorum ama özellikle son zamanlarda sıkıntı yaşıyoruz.Burada kullanmak için aldığım sıfır aracım hurda oldu.Doğru düzgün bir yol yok , kaldırım yok ! 3-4 yıl önce yapılan yollar bozularak yeniden yapılıyor.Almanya'da yıllar önce yapılan yollar ve kaldırımlar hala kullanılıyor.Ama burada milli servet israf ediliyor.''

''KIRŞEHİR'İN KARA TALİHİ'' Muammer Amca'nın bir diğer şikayet ettiği konulardan birisi de verilen vaatlerin yerine getirilmemesi... ''Abdullah Gül henüz Cumhurbaşkanı değildi.Yine Kırşehir'e izne geldiğim bir yaz Kırşehir'e gelmişti.Mitingde Kırşehir Halkına hitaben, '' Ben Cumhurbaşkanı olduğumda benden beklentiniz nedir ? '' diye sordu. Vatandaşlarda hep bir ağızdan , ''senelerdir tren bekliyoruz ve artık gelmesini istiyoruz.'' dediler.Abdullah Gül Cumhurbaşkanlığı görevini bitireli 3 yıl oldu.Kırşehir'e hala tren gelecek.Şimdi hızlı tren gelecek diyorlar.Yavaş tren gelmedi ki hızlı tren gelsin. Duydum ki seçimlerden Kırşehir'e tramvay sözü de verilmiş.Ben 53 yıldır Almanya'da yaşıyorum , bizim caddelerimiz tramvay hattı için uygun ve geniş değil.Böyle bir vaat nasıl veriliyor hayret ediyorum.Kırşehir'in kara talihi... 8 Kasım'da tekrar Almanya'ya gidiyorum.Umarım Kırşehir'de her şey düzelir güzelleşir.Çünkü bu şehir bunu hak ediyor.Her geldiğimde burada kalmak hatta çocuklarımı da buraya getirmek istiyorum.Umarım bu dileğim bir gün gerçek olur.''

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!