Kırşehirli Hemşire Koronavirüse Yenik Düştü
Balıkesir'de görev yapan Kaman nüfusuna kayıtlı 2 çocuk annesi Tuğba Kuşdemir, yakalandığı covid-19'a yenik düşerek yaşamını yitirdi.
Yaklaşık bir aydırAtatürk Şehir Hastanesi’nde görev yaptığı sırada koronavirüse yakalanan 2 çocuk annesi Tuğba Kuşdemir (35) hastaneye yatırılarak tedavi altına alındı.3 gün boyunca yoğun bakım ünitesinde tutulan Kuşdemir tüm müdahalelere rağmen amansız virüse yenik düşerek hayatını kaybetti.
KANSERİ YENDİ KORONAYA YENİLDİ
Daha önce yakalandığı kanser hastalığını yenip, görevine döndüğü öğrenilen Tuğba Kuşdemir için görev yaptığı hastane önünde tören düzenlendi.Balıkesir İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz törende, Kuşdemir'in yakınlarına başsağlığı diledi.
Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü'nün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada ise, "Atatürk Şehir Hastanesi'nde hemşire olarak görev yapan Tuğba Kuşdemir vefat etmiştir. Personelimize Allah’tan rahmet, kederli ailesi ve sağlık camiamıza başsağlığı ve sabır dileriz" denildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı




