Komşularıyla Helalleşip İntihar Etti
Kırşehir'de komşularıyla tek tek helalleşen yaşlı kadın evinin bahçesinde kendini asarak intihar etti.
Özbağ Beldesi Örcün Mahallesinde yapılan ihbar üzerine olay yerine gelen ekipler Fatma B.'nin (77) cansız bedeniyle karşılaştı.Evinin bahçesinde kendini asarak intihar ettiği belirlenen yaşlı kadının yıllar önce eşinin vefat ettiği ve oğlunun yanında kaldığı öğrenildi.
KOMŞULARIYLA TEK TEK HELALLEŞTİ
Yaşlılık sendromuna bağlı olarak bunalıma girdiği düşünülen Fatma B.'nin bir kaç gündür komşularını ziyaret ederek vedalaştığı ve helalleştiği öğrenildi.Yaşlı kadının cansız bedeni Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırılırken savcılık olayla ilgili soruşturma başlattı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



