Mert Nobre Transferi İle İlgili Kırşehir Belediyespor'dan Açıklama
Mert Nobre'nin transferi ile ilgili Kırşehir Belediyespor Başkanı Veli Şahin açıklamada bulunarak transfer iddialarını yalanladı.
İŞTE O AÇIKLAMA
'' Sevgili Yeşil Beyaz sevdalıları
3.ligdeki ilk yılımızda mücadele ettiğimiz Grup da Ligin ilk devresini hedeflediğimiz noktada bitirdik. Birlikle elde ettiğimiz bu başarıyı 2. Devrede de devam ettirmek üzere Şehrimiz ve Takımımızın başarısı İçin Gerekenler yapılacaktır. Ara transfer döneminin yaklaştığı bugünlerde Haber Sitelerinde ve Sosyal Medya hesaplarından Takımlarında sözleşmeleri devam eden spor camiasının yakından tanıdığı birçok futbolcunun Kırşehir Belediyespor’ a transferi ile ilgili gerçek olmayan paylaşımlar yapılmaktadır. Külübümüzün Resmî Sosyal Medya hesaplarından açıklanmayan hiçbir transfer haberlerine itibar etmeyiniz. Takımımızın 2.devre Kamp hazılıkları başlamış olup Camiamızın içi rahat olsun. Takımımızın ihtiyacı olan Transferlerimiz gerçekleştiğinde bunları siz taraftarlarımız ve camiamız ile resmî hesaplarımızdan paylaşacağız.
Kaldık Ara Transfer döneminde kulüpleri ile sözleşmesi devam eden hiçbir Futbolcuya da transfer teklifi götürmeyeceğimizi, yapacagımız transferleri Futbolun etik kuralları içinde gerçekleştireceğimizi de belirtmek istiyorum. Bu meşakkatli yolda Desteğinizi ve dualarınızı bizlerden esirgemeyeceğinize inanıyorum. Camiamızdan Kulübümüze zarar verecek haber ve eylemlerden uzak durulmasını özellikle rica ediyorum. ''
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



