Nankörlüğün Böylesi !!!
Kırşehir'de karantina altına alınan iki farklı yurttan yapılan paylaşımlar ,''nankörlüğün böylesi'' dedirtti.
Geçtiğimiz günlerde koronavirüs şüphsiyle karantina altına alınan Kırşehir yeni Kapalı Cezaevi şantiyesinde bulunan işçiler Valilik tarafından özel bir yurda yerleştirilerek karantinaya alınmıştı.Daha önce PKK terör örgütüne yakınlığı ile bilinen Mezopotamya Ajansına da demeç veren işçiler , kendilerine bakılmadığını ,yurdun soğuk olduğunu ve kendilerine soğuk yemek verildiğini belirterek kendilerince şikayette bulundular.Özel ilgi ve önlemlerle karantinaya alınan işçiler kaldıkları yurttan video çekerek bunu çeşitli mecralarda paylaşıp medya organlarına gönderdiler.

İNGİLTERE'DEN GELEN TÜRK VATANDAŞINDAN TEŞEKKÜR
Birkaç gün önce İngiltere'den Türkiye'ye getirilen 349 Türk vatandaşından 200'ü yine Vailik tarafından Kırşehir'de bir yurda yerleştirildi.Yine özel önlem ve ilgi ile yurda yerleştirilenlerden Gökhan Kabadal sosyal medya hesabından ''Kırşehir'de karantinada kalanlardan biriyim devlet büyüklerimize Kırşehir Valimize özellikle kapıda bekleyen polis, sağlık personeli , görevliler hepinizden Allah razı olsun çok güzel şartlarda kalıyoruz.'' paylaşımında bulundu.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de 70'ler, 80'ler ve 90'ları yaşatan şoför
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



