O Müdürlük Yeni Binasında
Kırşehir Sağlık Müdürlüğü yapımı tamamlanan yeni hizmet binasına taşındı.
İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Nasuhdede Mahallesi'ndeki eski hastane binası (SSK Hastanesi Eski Binası) alanındaki yeni hizmet binasının tamamlandığı belirtildi.
Binanın hazır hale getirilmesinin ardından Aşıkpaşa Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi üzerindeki İl Sağlık Müdürlüğünün yeni yerine taşındığı ifade edilen açıklamada, taşınma esnasında bürokratik işlemlerde herhangi bir aksaklığın yaşanmadığı kaydedildi.
İl Sağlık Müdürlüğünün eski binasında 2007 yılından itibaren hizmet verdiği vurgulanan açıklamada, iletişim numaraları ve kurum bilgilerine Kırşehir İl Sağlık Müdürlüğü resmi internet sayfasından ulaşılabileceği aktarıldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



