Oylarını Böyle Kullandılar
Kırşehir halkı 31 Mart seçimlerinde yoğun şekilde sandığa gitti.Kırşehir Belediye Başkan adayları da oylarını bağlı bulundukları yerde kullandılar.Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci oyunu Atatürk İlkokulunda 1207 nolu sandıkta kullanırken , Millet İttifakının Belediye Başkan adayı Selahattin Ekicioğlu Cumhuriyet İlkokulunda 1040 nolu sandıkta oyunu kullandı.MHP Kırşehir Belediye Başkan Adayı Onur Köksal ise oyunu Endüstri Meslek Lisesinde kullandı.Kırşehir Milletvekillerinden Metin İlhan oyunu Cumhuriyet İlkokulunda 1048 nolu sandıkta kullanırken , Mustafa Kendirli Atatürk İlkokulunda 1199 nolu sandıkta kullandı.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



