Selahattin Ekicioğlu'dan Davet
Neşet Ertaş'ın ölüm yıl dönümünde düzenlenecek olan Neşet Ertaş'ı Anma Etkinlikleri dolayısıyla Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu bir davet videosu yayınladı.
Yurt içinden ve dışından "Bozkırın tezenesi"nin tüm sevenlerini anma etkinliklerine davet eden Ekicioğlu, "Etkinlikler için bize destek olan ailesine ve dostlarına teşekkür ediyoruz. Anma organizasyonunu Kırşehir Belediyesi olarak üstlendik. Bütün Türkiye'yi ve Kırşehir'i büyük üstadımızı anma etkinliğine bekliyoruz. Neşet Ertaş'ı adına yakışır şekilde anacağız." diye konuştu.
https://www.kirsehirhaberturk.com/neset-ertasi-anma-etkinliklerinin-programi-belli-oldu.htmlYorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



