20 Ekim 2018 - 16:31 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
''Türküm , Doğruyum'' Demek Zorunuza mı Gidiyor ?
En baştan söyleyeyim Andımız, Amerikanın talimatı ve FETÖ aracılığıyla kaldırılmıştır.
Çünkü , Andımızdan en çok rahatsız olanlar ya PKK sempatizanları ya da FETÖ'cülerdi.
Ben her zaman gururla okudum öğrenci olarak benim için ne bir zorluğu ne de bana bir yükü vardı.
Şimdi yargı bir karar alınca birileri yine hoplamaya başladı.
Ne hopluyorsunuz ?
Millet değişen her şeye sesini çıkarıyor mu ?
Yargı bağımsız bir karar verdi diye niye sinirleniyorsunuz ?
Hani yargının kararları bağımsız alınıyordu ?
Neymiş efendim militarizm , faşizm uygulamasıymış !
Sanki andımızı kaldırdınız da eğitim sistemini çok çok iyi yerlere getirmiş gibi pişkin pişkin bahane arıyorsunuz.
Öğrencilerin hali ortada !
Hani diyor ya ''Anlatmaya gerek yok'' herkes biliyor neyin ne olduğunu.
Eğitim sistemini batırdınız ağzınıza yüzünüze bulaştırdınız.
Çocuğumuzu verirken ''Acaba'' diyoruz, ''Keşke'' diyoruz , hiç ''İyi ki '' demiyoruz.
Çocuklarımızı Amerikan sıpalarına benzetmeye çalıştınız durum ortada , ''lakaytlık , ciddiyetsizlik, saygısızlık , sorumsuzluk , hadsizlik , tembellik''
''Türküm'' demek zorunuza mı gidiyor ?
Ya da ''doğruyum'' demek...
Atatürk'e alerjiniz var biliyoruz , ülkeyi uçuruma götürdüğünüzü de...
Atatürk'ün Cumhuriyeti üzerine kurduğu sağlam temeller olmasaydı 15 Temmuz çok farklı olurdu...
Ya da etrafımız da ki ülkelere bir bakın ; Irak 'a , Suriye'ye ...
Ülkeniz , eviniz , yurdunuz talan edilirdi talan ...
Ülküden , yükselmekten , ileri gitmekten niye gocunuyorsunuz ?
Geriye mi gidelim , çok mu ileri götürdünüz bizi ?
Bence daha çok geriye gidiyor gibiyiz...
Türk yurdu için milleti için can verenlerden daha mı değerli canın !
Zor mu geliyor , ''Varlığım Türk varlığına armağan olsun.'' demek.
'' Ne mutlu Türküm '' demek zor geliyorsa buyurun sizi dışarıya alalım ...
Andımızın geri getirilmesi ile ilgili Danıştay kararından kimler rahatsız oldu ;
Meclis kürsüsünden FETÖ'ye methiye düzenler oldu...
PKK'ya yardım ve yataklık edenler rahatsız oldu.
Eğer rahatsız olan varsa bu saydıklarımdan birisidir işte !
Vatandaşın tepkisi gayet olumlu ...
Çoğu memnun kaldı diye düşünüyorum.
Rahatsızlık duyanlar ise bu ülkenin başına yeni belalar açmaya sahip zihniyetlerdir.
İleri gitmekten , Türk olmaktan , çalışkan olmaktan , Atatürk'den rahatsız olan tiplerdir.
BEN OKUDUM ÇOCUĞUM DA OKUSUN ;
Türküm, doğruyum, çalışkanım!
Yasam; küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir.
Ülküm; yükselmek, ileri gitmektir.
Ey büyük Atatürk!
Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim.
Varlığım Türk varlığına armağan olsun.
Ne mutlu Türküm diyene!
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Avgun Deresi'nde çevre rahatsızlığına karşı çalışmalar başladı

Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program

Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm

MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim

Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor
Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia
Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı

Kırşehir’de Gençler Sınav Stresini Şölenle Attı

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia

Kırşehir'in merkezi noktalarındaki işletmeler ihaleye çıkıyor

Kırşehir Valiliği Uyardı: Bu Hesaptan Yapılan Paylaşımlara Dikkat