Yaban Hayvanları Unutulmadı
Zorlu Kış Şartlarında Sokak Hayvanları Unutulmadı.
Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklığının eksi derecelerde seyrettiği soğuk kış günlerinde yaşam mücadelesi veren yaban hayvanları ile sokak hayvanları için doğaya yem bıraktı. Kış şartlarında büyük sorun olan yem ihtiyaçlarının karşılanması için doğaya yem takviyesi yapan Kırşehir Belediyesi Veteriner İşleri ekipleri, yaban hayvanları unutmadı.
Ekipler ilk olarak Boztepe yolu Kervansaray mevkiindeki yaban hayvanları için hareket etti. Daha sonra Güneykent çevresine gelen ekipler, yemleme yaptı.
Başkan Bahçeci, Hayvanların aç kalmaması için belirli noktalara, belirli
aralıklarla yem bırakıyoruz. Sokak ve yaban hayvanlarının aç kalmaması için
mümkün olduğunca hassas davranıyoruz. Belediye olarak hayvanları ve yaban
hayatını korumak için çalışıyoruz. Kış şartlarında yaban hayvanları yiyecek
bulmakta güçlük çekiyorlar. Bu sebeple şehrimizin çeşitli noktalarına yem
bırakıyoruz.
Herkesin hayvanların da bir can taşıdığını unutmaması gerekir diyen Başkan Bahçeci, Hava şartları sokaktaki can dostlarımızı da olumsuz yönde etkiliyor. Bizler de bu konuda sokaktaki can dostlarımızın beslenme ve barınma ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Bireysel olarak da hepimiz bu konuda duyarlılık göstermeli ve soframızdan artan kalan ekmekleri ve yemekleri çöpe atmak yerine sokak hayvanlarına ayırmalıyız. Onların da bir can taşıdığını unutmayarak duyarlılık göstermeliyiz. Onlarında yaşama hakkı var. Sokak hayvanları için özveriyle çalışan personellerimize ve hayvan sever dostlarımıza canı gönülden teşekkür ediyorum. Halkımızın da evlerinin önüne bırakacakları yiyecekler ile bize destek olacaklarına inanıyorum" dedi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



