Yeni Binalarında Öğrenime Başladılar
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğrencileri yeni binalarında öğrenime başladı.
2016-2017 eğitim ve öğrenim döneminde öğrenci alımına başlayan Tıp Fakültesi geçtiğimiz haftalarda yeni binasına taşınmıştı.Yaklaşık 400 öğrenci ile eğitim-öğretime devam eden Tıp Fakültesinin kaliteli ve uzman bir kadroya sahip olduğunu belirten Rektör Prof. Dr. Vatan Karakaya , ''Tıp Fakültemizde derslikler öğrencilerin derslerini hem teorik hem de uygulamalı olarak öğrenebilmesi için özenle hazırlandı. Öğrencilerimizin modern binalarda ve son teknoloji ile eğitim-öğretim görmesi için tüm gayretimizle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Geleceğin hekimleri olan gençlerimize Anadolu ruhunu yaşatıp bin yıllık kültürümüzün tekrar aynı duyguyla canlanmasını sağlayarak bu ruhu her kurumda, her sektörde ve her alanda tekrar ortaya koyacak olan gençleri en iyi şekilde yetiştirmeyi hedefliyoruz.”
Üniversite Tıp Fakültesinin insani değerleri önemseyen hekimler yetiştirmesi için tüm gelişmeleri yakından takip ettiklerini ve bu gelişmeleri fakülteye yansıtarak gerekli alt yapı oluşturmak için çalışmaların devam edeceklerini belirten Prof. Dr. Vatan Karakaya, Morfoloji binasının öğrencilere, akademisyenlere, üniversiteye ve Kırşehir'e hayırlı olmasını diledi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



