12 Futbolcuda Covid-19 Çıktı Kırşehir Maçı Ertelendi
Yarın Kırşehir Belediyespor ile evinde karşılaşacak olan Pazarspor'da 12 futbolcu, bir antrenör ve bir personelin Covid-19 testi pozitif çıktı.
TFF 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Pazarspor'da 12 futbolcu bir antrenör ve bir personelin Covid-19 testinin pozitif çıktığı açıklandı.
Pazarspor'dan yapılan açıklamada, "Kulübümüzün yaptırdığı Covid-19 testleri sonucu 12 sporcumuz, bir antrenör ve bir personelin test sonuçları pozitif çıkmıştır. Gerekli izolasyon yapılmış ve tedavi sürecine başlanmıştır" denildi.
Pazarspor'un 11 Kasım Çarşamba günü evinde Kırşehir Belediyespor ile oynayacağı 2. Lig Kırımızı Grup 9. hafta maçının federasyon tarafından ileri bir tarihe erteleneceği belirtildi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



