G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
19 Aralık 2017 - 11:44 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12 G: 05 Mayıs 2023 - 17:12

21 Öğrenci Okuldaki Sütten Zehirlendi

0 Paylaşım
21 Öğrenci Okuldaki Sütten Zehirlendi
Kırşehir,  İMKB 75. Yıl Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde eğitim gören 21 öğrenci, gıda zehirlenmesinden dolayı hastaneye kaldırıldı.

Kervansaray Mahallesi'nde bulunan okulda eğitim gören 21 öğrenci, yaş günü kutlamasında kantinden aldıkları sütü içti.Bir süre sonra zehirlenme belirtileri görülen öğrenciler, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulanslarla  Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürüldü.Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, iki öğrenciye serum tedavisi uygulandığı belirtildi. Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü ekipleri de okula gelerek içilen sütlerden numune aldı. Kırşehir Milli Eğitim Müdürü Şevket  Karadeniz,  yaptığı açıklamada, ilk bilgilere göre öğrencilerin kantinden alınan sütlerden olumsuz etkilendiğinin belirlendiğini aktararak, "Kantinden sabah saatlerinde süt alıp sınıflarında içiyorlar. Daha sonra mide bulantısı, karın ağrısı şikayetleri ortaya çıkınca idarecilerimiz harekete geçiyor. Hastane yakın olduğu için bazı öğrencilerimiz yürüyerek hastaneye götürülüyor. Bazı öğrencileri de ambulanslar intikal ettiriyor. Sıkıntılı bir durumları yok. Kantindeki sütlerin son kullanma tarihleri de geçmemiş durumda ama neden sütten etkilendikleri konusunda inceleme sürüyor. Biz de konuyla ilgili inceleme başlattık." diye konuştu.

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!