Hobi bahçeleri ile ilgili son gelişme: Mevcut yapılar yıkılacak mı ?

GÜNDEM 01.04.2026 - 11:01, Güncelleme: 01.04.2026 - 11:02
 

Hobi bahçeleri ile ilgili son gelişme: Mevcut yapılar yıkılacak mı ?

Gündem olan yasa teklifine ilişkin dikkat çeken açıklama geldi. Tarım arazilerini korumaya dönük yeni düzenlemede mevcut hobi bahçelerinin durumu netleşmeye başladı.

Tarım arazilerinin “hobi bahçesi” adı altında parçalanması ve bu alanlarda izinsiz yapılaşmanın yaygınlaşması üzerine hazırlanan yeni yasal düzenleme, Meclis gündemindeki en sıcak başlıklardan biri haline geldi. TBMM’ye 12 Mart 2026’da 2/3588 esas numarasıyla sunulan teklif, verimli tarım topraklarının tarım dışı kullanıma açılmasını önlemeyi hedefliyor. Teklifin gerekçesinde de özellikle büyükşehirlerin çevresindeki tarım arazilerinin küçük parsellere ayrılarak “hobi bahçesi” adıyla mevzuata aykırı biçimde yapılaşmaya açıldığı ve bunun hem üretim alanlarını daralttığı hem de vatandaşlar açısından mağduriyet oluşturduğu vurgulanıyor. Kamuoyunda tartışmanın odağı ise “mevcut hobi bahçeleri yıkılacak mı?” sorusunda toplandı. Konuyla ilgili son açıklamalarda AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler, düzenlemenin mevcut yapılar için geriye dönük bir uygulama anlamına gelmediğini belirterek, asıl amacın birinci sınıf tarım arazilerini korumak, üretimi artırmak ve gıda arz güvenliğini güçlendirmek olduğunu söyledi. Böylece son günlerde yayılan “toplu yıkım” endişelerine karşı iktidar cephesinden daha net bir çerçeve çizilmiş oldu. Teklifin en dikkat çeken başlıklarından biri, izinsiz yapılara altyapı sağlanmasına yönelik ağır yaptırımlar oldu. Metne göre, kanun kapsamında izin alınmadan yapılmış yapı ve tesislere elektrik, su ve doğalgaz aboneliği verilemeyecek. Bu yasağa rağmen abonelik tesis eden idare, kurum ve kuruluşlara her abonelik için 100 bin lira idari para cezası uygulanacak; aboneliğin 30 gün içinde iptal edilmemesi halinde ise her ay için ayrıca 100 bin lira ceza kesilecek. Düzenleme ayrıca, tarımsal niteliği korunacak alanlarda kooperatifler üzerinden yürüyen arazi edinimlerini de sınırlandırıyor; yalnızca tarımsal amaçlı faaliyet gösteren kooperatiflerin, Bakanlık izniyle bu alanlarda mülkiyet veya sınırlı ayni hak edinmesine imkan tanınıyor. Hobi bahçeleriyle ilgili teklifin Meclis ayağında da önemli bir eşik geçildi. 29 maddelik düzenlemenin görüşmeleri TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu’nda tamamlandı ve teklif komisyonda kabul edildi. Son tabloya göre düzenleme henüz yasalaşmış değil; ancak komisyon aşamasını geçmesiyle birlikte süreç yeni bir evreye taşındı. Böylece hem tarım arazilerinin korunması hem de mevcut yapıların geleceği konusunda gözler, teklifin bundan sonraki Meclis takvimine çevrilmiş oldu.
Gündem olan yasa teklifine ilişkin dikkat çeken açıklama geldi. Tarım arazilerini korumaya dönük yeni düzenlemede mevcut hobi bahçelerinin durumu netleşmeye başladı.

Tarım arazilerinin “hobi bahçesi” adı altında parçalanması ve bu alanlarda izinsiz yapılaşmanın yaygınlaşması üzerine hazırlanan yeni yasal düzenleme, Meclis gündemindeki en sıcak başlıklardan biri haline geldi. TBMM’ye 12 Mart 2026’da 2/3588 esas numarasıyla sunulan teklif, verimli tarım topraklarının tarım dışı kullanıma açılmasını önlemeyi hedefliyor. Teklifin gerekçesinde de özellikle büyükşehirlerin çevresindeki tarım arazilerinin küçük parsellere ayrılarak “hobi bahçesi” adıyla mevzuata aykırı biçimde yapılaşmaya açıldığı ve bunun hem üretim alanlarını daralttığı hem de vatandaşlar açısından mağduriyet oluşturduğu vurgulanıyor.

Kamuoyunda tartışmanın odağı ise “mevcut hobi bahçeleri yıkılacak mı?” sorusunda toplandı. Konuyla ilgili son açıklamalarda AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler, düzenlemenin mevcut yapılar için geriye dönük bir uygulama anlamına gelmediğini belirterek, asıl amacın birinci sınıf tarım arazilerini korumak, üretimi artırmak ve gıda arz güvenliğini güçlendirmek olduğunu söyledi. Böylece son günlerde yayılan “toplu yıkım” endişelerine karşı iktidar cephesinden daha net bir çerçeve çizilmiş oldu.

Teklifin en dikkat çeken başlıklarından biri, izinsiz yapılara altyapı sağlanmasına yönelik ağır yaptırımlar oldu. Metne göre, kanun kapsamında izin alınmadan yapılmış yapı ve tesislere elektrik, su ve doğalgaz aboneliği verilemeyecek. Bu yasağa rağmen abonelik tesis eden idare, kurum ve kuruluşlara her abonelik için 100 bin lira idari para cezası uygulanacak; aboneliğin 30 gün içinde iptal edilmemesi halinde ise her ay için ayrıca 100 bin lira ceza kesilecek. Düzenleme ayrıca, tarımsal niteliği korunacak alanlarda kooperatifler üzerinden yürüyen arazi edinimlerini de sınırlandırıyor; yalnızca tarımsal amaçlı faaliyet gösteren kooperatiflerin, Bakanlık izniyle bu alanlarda mülkiyet veya sınırlı ayni hak edinmesine imkan tanınıyor.

Hobi bahçeleriyle ilgili teklifin Meclis ayağında da önemli bir eşik geçildi. 29 maddelik düzenlemenin görüşmeleri TBMM Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu’nda tamamlandı ve teklif komisyonda kabul edildi. Son tabloya göre düzenleme henüz yasalaşmış değil; ancak komisyon aşamasını geçmesiyle birlikte süreç yeni bir evreye taşındı. Böylece hem tarım arazilerinin korunması hem de mevcut yapıların geleceği konusunda gözler, teklifin bundan sonraki Meclis takvimine çevrilmiş oldu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (43 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Zeki Adam
(01.04.2026 12:23 - #23171)
Başımızdaki iktidar partisi, oy kaybedeceği hiçbir işe girişmez. Yaptıklar şey şudur: Hobi bahçesi sahibi kişileri "bak oğlum yıkarız ha" korkusu verip, vergi cezasına razı etmektir. İnanmayanlar gelişmeleri izleyip görsünler. Çünkü, birilerinin başka birilerini beslemek için bolca paraya ihtiyacı var. Yeni trafik cezalarına ve akaryakıta yapılan zamlara bakınca, bunu zaten net birşekilde anlayabiliriz.
Zekai Mevcut kaçak yapılara ceza kesecekler. Cezayı öde ruhsat verelim diyecekler. Tarım arazilerini korumak falan hikaye. Amaç para toplamak.
Adem 21 Senin olsa evin yıkılsa bakalım böyle konuşurmusun orda bir emek var bir hayel var bir umut var bunları yıkmayın bundan sonra izin vermeyin
Yuk Çok zekisiniz Akaryakıt a zam sadece Türkiyede uygulanıyor. Dünya güllük gülistanlık İşte AKP buradan nemalanıyor. Sizin gibi zeki insanlar karşıt yaratıyor. Ve vatandaş analiz yapıyor. Ve kafasında saman çuvalı taşıyan insanların tam karşısında olması gerektiğini düşünüyor.
Bulut Trafik cezaları, ve akaryakıt fiatları yorumunuz doğru değil, cezalar caydırıcı olmalı, akaryakıt ise malum küresel.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zeki Adam
(01.04.2026 12:23 - #23172)
Başımızdaki iktidar partisi, oy kaybedeceği hiçbir işe girişmez. Yaptıklar şey şudur: Hobi bahçesi sahibi kişileri "bak oğlum yıkarız ha" korkusu verip, vergi cezasına razı etmektir. İnanmayanlar gelişmeleri izleyip görsünler. Çünkü, birilerinin başka birilerini beslemek için bolca paraya ihtiyacı var. Yeni trafik cezalarına ve akaryakıta yapılan zamlara bakınca, bunu zaten net birşekilde anlayabiliriz.
Katilmiyorum Trafik cezası çok iyi oldu, yok öyle hiz yapmak, kurala uymamak.....insan hayatını tehdit eden bir dizi tehlikeli hareketler..... gayet trafik cezasından memnunum..... hobi bahçeleri de her yerj tel orgu çevrili, akşama kadar su israfı..... zaten kuraklık var..... benzin artışı bizleri çok zora sokuyor bizi ama....
Müslüme Özdemir, Sineğin ayağından da, yağ çıkartırlar böyle giderse. Doymadılar, Ye babam ye, Sata sata bitiremediler. Zehir zıkkmı olsun, tüyü bitmemiş yetim hakkı yediler, yiyorlarda.
Zafer mercan Büyükşehir lerde yıkım belediyelere ait izmir de oturuyorum geçen yıl hobi bahçelerine bina yapanlara 40 bin tl ceza yazıp gitmişler. Hükumet ile hiç bir ilgisi yok hazine ve orman sahasına yapılan binalara dahi belediye ye yazı yazıp yıkılmasını istiyor hazine ve orman bakanlığı
Davul Tokmağı Zafer Akpartican... iktidarın borazanı mısın yoksa dillikavuğu musun?
Ali Serdar Zafer mercan ne kolay demi muhalefet belediyelerine laf söylemek.sen önce yetkinin kimse olduğunu ülkede her alanda imzanın yetkinin nerde olduğunu öğren.kalkmış birde yalan söyleyip belediyeleri suçluyor.git bakalım belediye sana ruhsat verirmi.bakanlık yetkilidir belediyeye yazı yollar ve belediye de emri yerine getirir yıkar.ki hepsinin yıkılması lazım.kanunsuz olan şeyleri savunmaktan da insanların utanması lazım.
Semih Yildirim Yikim tarim bakanlıgi yikim kararini belediye gönderiyor sonra belediye yikiyor.bende ceza ödedim Tarim orman bakanligina parayi bakanlik aliyor hatta dekontunuda gidip gosteriyorsun.
mehdem Ali Serdar Hobi Bahçesini yapanlar hazine arazisine çökmedi paramızı vererek sahibinden satın aldık bizler utanacak bir şey yapmadık senin derdin ne hobi bahçeleri ile anlamadım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet cirak kas antslya
(02.04.2026 01:45 - #23203)
Kırsalda tarım arazileri insansizliktan edilip dikilemiyor.hobi bahçelerini yasaklarsaniz buralardan hiçbir şekilde faydalanamazsiniz.hobi bahçeleri ile meşgul olanlar dar gelirli yaşlı emekliler,bu insanları kahve köşelerine mahkum edersiniz.turkiyede tarımla uğraşanların yaş ortalaması 58 .aklınızı başınıza alın.sakin saçma öneriyi kanun haline getirmeyin.
Yeşil Beyaz Kesinlikle katılıyorum. Daha ekonomik olan prefabrike veya çelik evlerde insanların ilkbahar yaz mevsimlerin 6 ay gibi rahatça nefes alacağı, kendi bahçesinde sebzesini ,meyvesini, tavuğun yetiştirip daha sağlıklı, ekonomik ve refah içinde yaşaması bilakis memlekete faydalı bile.
Çerkez Bravo aklı selim bir insan varmış
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali pamuk
(02.04.2026 02:44 - #23204)
Taruma bu kadar onem vwrıyorsunuzdaneden hadımkoy sılıvrı de olan tarım arazılerınnuzerıne fabrıka dıktınız gucunus orta hallı vatandasamı yywtıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ercan
(02.04.2026 04:29 - #23206)
Covit sonrasi arazilerde ev yapmayi kolaylastiran bunlar. Simdi bu yapilanlarin yikilmasi ve cezalandirilmasi yasasini hazirlayanlar bunlar. Yani halkina tuzak kurmak diye buna denir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İhtiyar
(02.04.2026 06:58 - #23207)
Hükümetler şehirde yaşayan 60 yaş üstü insanlar için sehtin dışında böyle yaşam alanları oluşturmalı aslında.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sinan
(02.04.2026 07:48 - #23209)
Bu büyük bir sorun. Ülkemiz deprem bölgesi. Ben Ankara'da hobi bahçesinde prefabrik ev yapıp temelli oturanları biliyorum. Bence kanunsuz olan her yapınin yıkılması ruhsatsız su kuyularında gerekli cezaların verilip kapatılması lazım.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sinan
(02.04.2026 07:48 - #23210)
Bu büyük bir sorun. Ülkemiz deprem bölgesi. Ben Ankara'da hobi bahçesinde prefabrik ev yapıp temelli oturanları biliyorum. Bence kanunsuz olan her yapınin yıkılması ruhsatsız su kuyularında gerekli cezaların verilip kapatılması lazım.
Yeşil Beyaz Katılmıyorum Sinan bey. Daha ekonomik olan prefabrike veya çelik evlerde insanların ilkbahar yaz mevsimlerin 6 ay gibi rahatça nefes alacağı, kendi bahçesinde sebzesini ,meyvesini, tavuğun yetiştirip daha sağlıklı, ekonomik ve refah içinde yaşaması bilakis memlekete faydalı bile.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Semih
(02.04.2026 09:54 - #23213)
Yıkımlar dursun israf bitsin Devlet yıkmaz devlet affeder Devlet vatandaşlarının hakkını gözetir
Ali Serdar Niye affediyor kaçakları?bıkmadınız mı kaçak yapmaktan.depremde de affetilenlerde öldüler hiç yüzün kızarmadı mı.hala kaçaklara af istiyor ya.devlet kuralları uygular kanunsuzluğu affetmez sen önce bunu öğren
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Wıpman
(02.04.2026 10:22 - #23214)
Sn. Yetkililer, Sn. Tarım Komisyonu Üyeleri Ve Sn Bakanım. Lütfen Şu gerçeği gözardı etmeden Kanun TBMM Genel Kuruluna geldiğinde bir kez ddha değerlendirilme yapmanızı rica ediyorum. Büyük Şehirler ve Metrepol Şehirlerden rant içeren yerlerden bahsetmiyorum. Ülkemizin yaklaşık 40.000 civarında köyü var. Bu köylerde neredeyse 50 yıldır kadastro çalışması yapılmamış, her ne kadar köyler göç vermiş olsalar da bu insanlar 2. Adres olarak köyleriyle irtibatları devam etmekte hiç olmazsa yazları silay-ı rahim için köylerinde geçiriyorlar. Babadan kalma bir evi olan insanlar 5 kardeş olarak dönüş yapıyorlar. Köylerde de üretilmiş arsalar olmadığından köye en yakın, tarlasına, başına bahçesine mecburen ev yapıyorlar. Bu da yasak olduğu için İlgili birimler gelip, yüksek miktarlarda cezaya maruz kalıyor. İş yıkıma kadar gidiyor. İstisnasız bu olay Türkiye genelinde durum aynı. Köylerin enaz yüzde 50 ye yakın oranının yerleşik durumu böyle. Sizlerden Nüfusu 1000 i geçmeyen yerler için, bir defaya mahsus iskan almaları kaydıyla muaf tutulmaları, hem sizin başınızı ağrıtmaz hemde vatandaşlar gönül rahatlığı ile evlerinde oturur. Aksi taktirde, acaba bir şikayet olursa, ceza ödersem, evim yıkılırsa kaygısından kurtulur. Elektrik, su aboneliğini almış olurlar. İnanın bir çok insan ev yapacak yerleri olmadığından köylerine dönemiyorlar. Köye dönüş için bütün illerde köy gelişim alanlarının genişletilmesi ve yeni yerleşim olan yerler açılması ihtiyacı vardır. İstisnaları dışarıda tutarsak, köyedönmek isteyenler, alt gelir grubu insanlar maaşı 30.000 TL.yi geçmeyen şehirlerde geçim derdinden bunalıp bi çara kendini köye atmak isteyenler dir. Bunların yapıları da toplam 100 M2 yi geçmeyen konutlardır. Geri kalan kısımlarında yine tarım olarak değerlendiriyorlar. Hatta atıl kalan arazilerini işleyerek hem kendi ekonomisine hemde ülke ekonomisine kazanç sağlamaktadırlar. Bu duygu ve düşüncelerle siz yetkililerden yardımlarınızı arz ediyorum. Saygılarımla...
Yeşil Beyaz Kesinlikle katılıyorum. Daha ekonomik olan prefabrike veya çelik evlerde insanların ilkbahar yaz mevsimlerin 6 ay gibi rahatça nefes alacağı, kendi bahçesinde sebzesini ,meyvesini, tavuğun yetiştirip daha sağlıklı, ekonomik ve refah içinde yaşaması bilakis memlekete faydalı bile.
Akın Bu kanunun temel amacı tarım arazilerini koruyup verimli üretken olarak kullanmak deniyor.Mevcut tarım arazilerine bakılınca birileri alıp birilerine satıyor ve öylece kalıyor. Bu konuda makul bir çözüm bulunmalı yasak deyip konuyu kestirip atmak gerçekten çözüm değil belki de 1.Mesela yerleşim yerlerine belli bir mesafedeki arazilere planlı belli bir ebatı geçmeyen betonarme harici yapılara izin verilse 2. Bu arazide yaşayan herkes araziyi gerçekten üretken bir şekilde kullansa 3. Buradaki insanlar genel olarak dar geçimli olduklarından hem bir barınağa sahip olur hem ihtiyacını karşılar varsa üretim fazlası bir kazanç elde eder. Bu insanlar köylü ile ticari alışverişe girerek köyün canlanmasına vesile olur. 4.Aynı miktardaki arazi yerinde duruyor boş kalmıyor değerlendiriliyor bu ezberlenmiş bilgiyi bir de böyle değerlendirin derim Boş kalan köy okulları sağlık ocakları vs aktif hale gelir ve bunun gibi faydalı bir bakış açısı ile de değerlendirilebilir diye düşünüyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kim bilir
(02.04.2026 14:51 - #23220)
Çok komikler yahu sen plancıları içeri at sonra onların fikirlerini seçimde kullanmaya çalış yemezler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(02.04.2026 15:47 - #23221)
Her zaman olduğu gibi,yapanın yanına kar kalacak.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Savata12
(02.04.2026 16:00 - #23222)
En kötü daire beş milyar emekli parasıyla zaten gecinemiyoruz verilen toplu parayla iyi kötü bir arazi aldım borç harç kafamı sokacak bir yer yaptım ki. Son günlerinde biraz rahat edeyim benden sonra gelen çocuklarım kalsin diye oda yıkılınca ben nereye gideyim pandemide millet dişinden tirnagindan ayırdı bir ev yaptı devletin buna bir çözüm bulması lazım yıkmak kolay mesele yikilanla birlikte binlerce insanın yok olan hayalleridir
İsmet Dişinden tırnağından artırıp yaptığın o ev, kanunlar uygulanmazsa 10 yıl içerisinde 30 daireli apartman haline gelebilir. Kırsaldan tavuğuyla, ineğiyle büyük şehirlere göç edip kaçak gecekondu yapanlar şu anda 50 dairelik apartmanların sahibi oldu. Nasıl? Oy uğruna hepsine ruhsat verildi. Devletin görevi haksız kazanca göz yummamaktır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Özcan oz
(02.04.2026 16:29 - #23224)
Cok dogru bir haber vapmişsınız tebrikler devletimiz bu konuda gerekeni yapacaktır inşallah yıkmazlar insanlar deprem ve pandemi zamanında buralarda devlet yük olmadan coluk cocugunu buralarda gecinmeye caliştı inşallah devletimiz bu konuda gerekeni yapacaktir zamaninda devlet olarak insanlara tarım arazilerinin tapularını devlet verdi vermesenydi bunlar zaten olmazdı buraları yapan insanlar zaten durumu belli durumu iyi olsa ne işi var tarım arazilerinde insanlar zaten zor geciniyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali
(02.04.2026 16:47 - #23226)
Ne ala memleket tarım arazilerini imardan geçirip güzelim topraklara bina diksinler TOKİ adı altında devlet istediği araziye TOKİ yapsın sit alanlarını imara açıp deniz göl manzaralı evler yapın ama millet kendi arazisine huzurlu bir yaşam için yer yaptırmayın ozaman ben o araziyi neyapacam sizlere herşey mübah vatandaşa günah
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ismet
(02.04.2026 17:36 - #23228)
Yazık devletin gözü önünde yapıldi bu hobi evleri milyarlar harcandı devlet öngörülü olur yaptırmaz coğu kooperatif 500 metre yerde ne tarım yapacak hukuki sorunlar dertler ayrıca çok büyük güvenlik sorunu sarhoşu esrarcısı gürültüsü dumanı resmen rezalet halini aldı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Osman
(02.04.2026 17:57 - #23229)
Geriye dönük olan hobi bahçeleri yıkılacakmı yıkılmayacakmı bilgisi olan varmı yıkılmayacaksada elektrik ve şu aboneliği verilirmi
Yusuf karli 31 12 2017 den once yapılan tarım arazısne evlerinde yapı kayıt belgesı parasını odedık bu evlerde yıkılacakmı başka evım ve tarlamda yok 20 yıldır ikamet edıyorum Yusuf karli tarım arazısıne 31 12 2017 den evvel yapılan evler ıcın yapı kayıt belgesı verildi parası alındı bu evlerde yaklaşık 20 yıldır ikamet ediyoruz başkada evimiz arazımız yok bunlarda yıkılacakmı
Akay Benim fikrim cezayı ödeyenlerinki yıkılmayacak yani devlete para lazım diğer bir esprisi şudur ki amaç bu yasayla bağcıyı dövmek değil üzüm yemek anlaşılacağı gibi evin değeri kadar ceza ödemek oluyor kısacası bu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Celo
(02.04.2026 19:39 - #23233)
O boş arazileri çanlandırdınız ya birilerinin iştahı kabardı oralar imara açılacak alt yapı elektrik su kanal yol hepsi var bekleyin görün
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nuray karaoglan
(02.04.2026 19:58 - #23234)
Yapmayın Allah askına depremden sıganacagımız bır bahce evı kondeynır tahta evden ne ıstıyorsunuz yazık ya
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dede
(02.04.2026 20:20 - #23235)
Hükümet eyr yapmmasın yıkılacak yıkılmıcak herkese serber olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dan
(02.04.2026 23:38 - #23248)
Ruh sağlığımıza iyi geliyor bahçeler yıkılmasın apartman hayatlarımız ortada insanlar betona hapsolmuş durumda tüm türkiye mustakil ev olsa konya ovası kadar yer kaplıyor mutluluk mustakil yaşamda.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Serap
(03.04.2026 00:04 - #23249)
Orta ekonomik kesimin nefes alabileceği ufak alanlar çok kıymetli parası olan zaten villa alıyor ne yapsın insanlar yazık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Maduruz
(03.04.2026 00:33 - #23250)
Deprem olunca milletin başını sokacak yerin olmasın mı ?? Ne yapsın millet 30 dönüm arazi alıp ev mi yapsın? Yazık ya hobi bahçesinde de limon , domates yetişiyor. Deprem sadece bizde olur tabi ki. Maksat ceza kesecek bi şey olsun da.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Remzi
(03.04.2026 01:43 - #23253)
Emlakçının biri sınır komşumuz olan 3 dönüm tarlayı 3 milyon TL'ye aldı. 10 parsele bölüp hepsine hobi bahçesi yapmaya kalktı. Tanesini 3 milyon TL'ye satacaktı. Asla izin verilmemeli. Bunun adına kanunlardaki boşluklardan yararlanıp haksız kazanç elde etmek denir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selin
(03.04.2026 07:03 - #23254)
Sanki tarımı düşüne düşüne bi kaldılar hatta düşünmekten tarim üretti ortalık bolluk ucuzluk kayniyormuş gibi yıkım yaparken gormedinizmi işlerine gelince göz yummak işlerine gelmeyince yıkım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhittin
(03.04.2026 09:50 - #23261)
Ya tarım arazilerini korumak için diyorsunuz da bugüne kadar tarım için ne yatınız çiftçi gecinemediğı için şehire taşınıyor koylerde sadece yaşlılar var şimdiki genclik tarımla alakalı hic birşey bilmiyor kazanamıyordiye köyde kalmıyor politikada buya koyler bosalsin arazileri yok pahasına birileri cöksun hobi bahçeleri pilanları bozuyor arazinin degeri artiyor birde muhatap artiyor çokmek zorlasıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ejderimhalil
(03.04.2026 10:00 - #23262)
Bahçeme gittiğimde kazmamı küreğimi nereye koyacağım döşeğimi yorganımı çayımı yiyeceğimi nereye koyacağım mazot fiyatı git gel dünya para, bu kadar küçük isle uğraşmak yerine tarımı nasıl ileriye götürebiliriz bunları araştırın.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bir ğun
(03.04.2026 10:09 - #23263)
Sormazlaemi size tabi şimdi sormazlar ama elbet sorulacak...o hobi bahçeleri 1 gecede mi yapılmış...ona milli kaynak çöp mu olacak.yoksa swhor merkezlerinde parsel parsel dağıtılan arazilerin günahını mi çekecekler...düşünün bakalim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Serdar
(03.04.2026 12:02 - #23266)
Hala belediyeleri suçlayanlar var ee tabi ki muhalefet belediyelerini.niye çünkü yürekleri ona yetiyor iktidara laf söylerse hemen bişeyler olacağını biliyorlar yada parti fanatikleriler.hobi bahçesi olayında belediyelerin yetkisi yoktur kararı alanda verende hükümetttir önce bunu öğrenin.türkiyde her şey bozulduğu için kanunsuzlul da moda oldu.adamlar tarım arazilerini Koop diye bölüp satıyor vatandaş hırsına gidip kanunsuzca kaçak ev hoby bahçesi adı altında kaçak yerler yapıyorlar sonra elektrik su da bağlanıyor sonra hükümet para için baak yıkarım diyip kestiriyor cezayı.balık baştan kokuyor.şimdi biz kafasızmıyız birileri çokmı zeki gidip tarım arazilerine bunları yapıyor.hepsi istisnasız yıkılmalı.bazıları yine milli servet ayakları yapıyorlar.eeyyyy lafta milliciler milli servet senin kaçak binan değil tarım arazileridir.çıkarını milli diyip savunma.ya ülkede bir kerede herkes kuralları savunsun ya.iktidar bozuk kurallar bozuk insanlar bozuk sorun büyüdükçe büyüyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Balcı
(03.04.2026 12:05 - #23268)
Biz emekliler emekli paramızla bir dönüm tarla almışız.Bu tarlamıza konteyner koymuşuz.Neymiş tarım arazilerini yok ediyormuşuz.Biz o tarlamızı ekiyoruz dikiyoruz ve kendi ihtiyacımızı karşılıyoruz.Tarım arazisine zarar vermiyoruz.Şehor hayatından temiz hava alabileceğimiz yerlerde biraz da olsa toprakla haşır eşir olacağımız yerlerdir.Bu koyduğumuz konteynerler için cezalar ödedik.Şimdi de kaldırılması isteniyor.Biz bu kanun çıkarılırken bunlar göz önüne alınarak yapılması gerekir.Ülkemiz deprem kuşağında yer alıyor ve bir deprem olsa biz gidip o konteynerlerde yaşayabiliriz.Bir çok şehirlerde verimli topraklar üzerinde büyük iňşaatlar yapılıyor ama emekliler tarlalarına konteynerini kaldırın deniliyor.Kanun yapıcıların bunları görmesi gerekir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Memur
(03.04.2026 12:20 - #23270)
Daha bugun kaçaklara göz yuman iktadar partisi belediye başkanlarına yetkilerine soruşturma izni verilmedi yaniiiii eyyyy fanatikler kanunlar iktidara başka iktidar yapıyorsa suç değil işte bu kafaları desteklediğiniz için ülkede herşey bozuldu.burda birileride hala CHP li belediyelere laf atmışlar ya pes pes.siz önce maraba değil vatandaş olduğunuzu anlayın sonra konunun yetkilisi hangi bakanlık olduğunu bu bahçelerin hangi hükümet zamanında yapıldığına bakın.ne güzel demi iyi olursa iktidar yaptı kötü olursa chape suçlu.aynen devam edin daha ne kadar batıracaksınız ülkeyi görürsünüz.
Mehmet İnsanların imarlı arsasına gücü yetmemiş zaten bir villa yapamamış ama bir konteyner koymuş emekli vakit geçiriyor orda zaten aldığı emekli aylığı veyetmiyor hayat pahalılıyla boğuşurken ülkemizde saraylara sığmayan insanlar varken emekli aylığını elinden ceza adı altında alıp kesilen cezanın yüzde beşini tekrar maaş veriyoruz diye aldatmanın kimseye faydası olmaz devlet vatandaşına böyle sahip çıkmaz şimdi ev kirasına maaşıda yetmez çalışıp ek iş yapmak için gücüde yetmez iyibir muhalefet parti yok diye vatandaşına eziyetde etmez bu memleket bu hallere getirenlere yazıklar olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eray kapsan
(03.04.2026 12:20 - #23271)
Daha bugun kaçaklara göz yuman iktadar partisi belediye başkanlarına yetkilerine soruşturma izni verilmedi yaniiiii eyyyy fanatikler kanunlar iktidara başka iktidar yapıyorsa suç değil işte bu kafaları desteklediğiniz için ülkede herşey bozuldu.burda birileride hala CHP li belediyelere laf atmışlar ya pes pes.siz önce maraba değil vatandaş olduğunuzu anlayın sonra konunun yetkilisi hangi bakanlık olduğunu bu bahçelerin hangi hükümet zamanında yapıldığına bakın.ne güzel demi iyi olursa iktidar yaptı kötü olursa chape suçlu.aynen devam edin daha ne kadar batıracaksınız ülkeyi görürsünüz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çelebi
(03.04.2026 14:04 - #23275)
Ne demek mevcutlara yaptırım yok? Kendilerini ülkenin akıllıları sanan uyanıklar kaçak bir şekilde hobi bahçesi adı altında resmen yapılaşmaya gitmiş, öyle ki bunlar zamanla yazlık site görünümüne kavuşmuş, bir süre sonra ise bunların birer villaya dönüşmesi kaçınılmaz olacaktır. Siz kimin malını kime hibe ediyorsunuz? O ne ala bu durumu görenler ben de şurdan bir hobi bahçesi çevireyim demez mi? Bu yapılara kesinlikle taviz verilmemeli, mevcutlar kesinlikle yıkılmalıdır. Bu konu öyle siyasi oy kaygısı hesabı ile hoş görülecek bir durum değildir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Karakır
(03.04.2026 14:22 - #23276)
Bu arazileri parseleyip bişey olmaz diye satanlara ve bunlara aracı olan noterler den kimse söz etmiyor devlet ten çıt yok daha mevcut çiftçilerin dertlerine çözüm bulamazken varını yoğunu ortaya koyup artı kredi çekerek birşeyler yapmaya çalışan vatandaşın evini yıkmayı planlıyor. Hadi oradan...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gönlü kırık emekli
(03.04.2026 17:49 - #23285)
Saroz körfezde prefabrik yazlık yaptırdık,2025 haziren da yıkım geldi.Yikilmasi gereken 280tane ev var dendi,benim ve bazı komşuların evlleri yıkıldı.Emekli vatandaş için bu çok yıpratıcı,Benim30 yıllık birikimim gitti.Tamamina yıkım gelmiyo nasıl oluyosa bazı şahıslar kendini bir şekilde kurtarıyor.Kanun herkes için eşit değil.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Safi
(03.04.2026 22:12 - #23289)
Bu ne kardeşim. Her yer gecekondu mahallesi olmuş. Bu ne saçmalık.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tc.
(04.04.2026 09:26 - #23298)
SAMANLI OVASINDA BOŞ ARAZİ KALMADI .ŞEFTALİ BAHÇELERİ FABRİKA OLDU BÜTÜN VERİMLİ TARIM ARAZİLERİ YOK OLDU .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hobi bahçesi
(04.04.2026 22:22 - #23313)
Para lazım hem ceza hemde yıkım olacak geçen sende bakanlık ceza yazmıştı. Simide hem ceza hemde yıkım.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yalan mı?
(05.04.2026 14:53 - #23329)
Doğru söylüyorsunuz baksanıza muhalefete. Vatandaşa güveniyor. Baksanıza belediyelere , oy kaygısı olmadan hırsızlık, yeme, yedirme, yandaşa iş, taciz, tehdit, taciz...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doğa ana
(05.04.2026 15:05 - #23330)
Önceki hükümetler,Türjiyenin başkenti olan Ankara da neden gecekondulara izin verdiler,yasal olmadığı halde,kentsel dönüşüm adı altında yık yık bitiremediler,dağın başında ki evden size ne,yazın tatil yapmaya parası ve gücü yetmeyenler için,özellikle yaşlılar için güzel fikir hobi bahçeleri,tarım arazisi ise neden başta izin verildi,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Haktan
(05.04.2026 16:35 - #23331)
Ben yaptım oldu kanunu bu. Tarafların görüşü alınmadan yasal mevcut yapılar da mı yıkılacak. Şimdiye kadar yapılmış olan yerler yasal statüye kavuşturulmalı, önlem alınacaksa yeni yapılacak olan henüz izin alınmamış yerler için olabilir. Küçük araziler zaten tarıma geri kazandirilamaz. Başka şehirlerden gelip tek odalı yerinde kalarak insanlar tarım yapıyor. Bu yerde yıkılırsa vatandaşa zulüm demektir. Yeniden aklıselim bir yaklaşımla ele alınması gereken bir durum var ortada.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Serkeş71
(06.04.2026 21:52 - #23353)
Ben gördüğüm yerde şikayet ederim. Koopearatif adı altında tarım arazileri rant aracı oldu.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adalet ve KAKINMA! Partisi
(07.04.2026 17:44 - #23366)
Baştan izin vermeseydiniz kardeşim! insan gibi yönetin devleti milleti! Bahçeye ev Yapanlara ceza keseceginize o hale getirten yönetime ceza kesin! Gücünüz garibana yetiyor! Yazıklar olsun!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.