İnceleme başlatılan Müdür Yardımcısı görevden alındı

Eğitim 09.05.2025 - 00:33, Güncelleme: 09.05.2025 - 00:34
 

İnceleme başlatılan Müdür Yardımcısı görevden alındı

Kırşehir Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Dulkadiroğlu'nun görevden alınması eğitim camiasını salladı.Dulkadiroğlu ile ilgili daha önce inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kırşehir Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Dulkadiroğlu hakkında daha önce inceleme başlatılmıştı.Hakkında inceleme başlatılan Dulkadiroğlu apar topar görevden alındı.Görevden alınma ile ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü sayfasında gerekli düzeltme yapıldı ve Murat Dulkadiroğlu'nun ismi teşkilat şemasından çıkarıldı. Özel Öğretim Kurumları Hizmetleri Şubesinden sorumlu olan Murat Dulkadiroğlu'na ilişkin bilgiler de internet sitesinden kaldırıldı.Görevden alınma haberi Kırşehir'de eğitim camiasının gündemine oturdu.Dulkadiroğlu'nun kendisine ait X hesabını da kapattığı görüldü. Konuyla ilgili hukuki sürecin devam ettiği bildirildi.Murat Dulkadiroğlu'nun görevden alınması ile ilgili detayların ilerleyen günlerde netleşmesi bekleniyor.
Kırşehir Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Dulkadiroğlu'nun görevden alınması eğitim camiasını salladı.Dulkadiroğlu ile ilgili daha önce inceleme başlatıldığı öğrenildi.

Kırşehir Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat Dulkadiroğlu hakkında daha önce inceleme başlatılmıştı.Hakkında inceleme başlatılan Dulkadiroğlu apar topar görevden alındı.Görevden alınma ile ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü sayfasında gerekli düzeltme yapıldı ve Murat Dulkadiroğlu'nun ismi teşkilat şemasından çıkarıldı.

Özel Öğretim Kurumları Hizmetleri Şubesinden sorumlu olan Murat Dulkadiroğlu'na ilişkin bilgiler de internet sitesinden kaldırıldı.Görevden alınma haberi Kırşehir'de eğitim camiasının gündemine oturdu.Dulkadiroğlu'nun kendisine ait X hesabını da kapattığı görüldü.

Konuyla ilgili hukuki sürecin devam ettiği bildirildi.Murat Dulkadiroğlu'nun görevden alınması ile ilgili detayların ilerleyen günlerde netleşmesi bekleniyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (84 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Gücü
(09.05.2025 00:45 - #15823)
Sosyal medyayı neden kapamış ki :))) Neyse darısı kalanlara
::::)))( Neden acaba
Dayıı Koltuğu Hak Etmeyenlerin Yönetiminde Çöküşe Giden Eğitim Bir eğitim kurumu düşünün: başında duran kişi, bilgiyle değil bağlantıyla orada. Hakkaniyetle değil, hesapla karar veriyor. Liyakatin yerini sadakat almış, adalet ise çoktan kapının önüne konulmuş. İşte bizim Milli Eğitim Müdürlüğü tam olarak bu halde. Son dönemde yapılan atamalar, sadece vicdanları değil, aklıselimi de yaralamıştır. Alanında deneyimli, çalışkan, mesleğine gönül vermiş nice eğitimci bir kenara itilirken; torpille, ilişkiyle, kulisle gelen isimler baş tacı edilmiştir. Hiçbir başarı kriteri aranmadan, sadece “yakınlık” esas alınarak yapılan görevlendirmeler artık bardağı taşırmıştır. Yasinnn Müdür, siz o koltuğu temsil etmiyorsunuz; siz o koltuğu işgal ediyorsunuz. Sizin yönetiminizde hak eden değil, biat eden yükseliyor. Sessiz kalan, eleştirmeyen, boyun eğen ödüllendiriliyor. Haksızlığa karşı çıkan, emeğini savunan ise ya sürülüyor ya da itibarsızlaştırılıyor. Bu sadece bir idari zafiyet değil, düpedüz bir çürümenin belgesidir. Eğitim, keyfi kararlarla yönetilecek bir alan değildir. Gençlerin geleceği, kişisel kaprislere kurban edilemez. Siz bu sistemde ne kadar başarılı olduğunuza inansanız da, sahada olan herkes gerçekleri görüyor. Artık susmayacağız. Biz bu düzeni yazacağız, konuşacağız, ifşa edeceğiz. Çünkü bir neslin geleceği, bir kişinin ego savaşından daha değerlidir.
Sapann Kardeşim, bu Milli Eğitim Müdürleri ne iş yapar gerçekten bilen var mı? Koltuğa oturunca sanki görev tanımı değişiyor: Öğretmenlerin derdini çözmek yok, okulların sorununa eğilmek yok, eğitim kalitesini yükseltmek zaten hayal. Ama protokolde selfie çekinmek, açılışlarda poz vermek, toplantıda artistlik yapmak desen hepsi tam gaz. Mevzuya bak: adamın derdi eğitim değil, imaj yönetimi. Bir de “biz eğitim ailemiyiz” diye nutuk atmazlar mı… Hani bir laf var ya: “Balık baştan kokar.” Bu sistem de o hesap. Müdür makamına çöreklenmiş, yukarıya şirin görünme peşinde. Aşağıdaki ne çeker, ne yaşar umrunda değil. Bir gün gelip o koltuk altından çekilince, işte o zaman anlarsınız gerçek hizmetin ne olduğunu. Ama geç olacak, yine olan eğitim sistemine ve geleceği heba olan öğrencilere olacak. Kısacası… Milli Eğitim Müdürü her şeyden sorumludur, ama hiçbir şeyden suçlu değildir. Yeter ki yukarıya gülümsemeyi bilsin. Gerisi……..?
... Bence geçmiş başarılarına bakılsın. Mesala yetiştirdiği öğrencilere...... kaçının Türkiye derecesi var....
Beyza O yakalanan Murat Dulkadiroğlu gerçekten dört dörtlük bir insandı bir insanın kaprisi bir insanın önüne geçmesinden dolayı önüne yapılan bir oyun olarak düşünüyorum ben ablası olarak çünkü hep hakkaniyetli çok çalışkan bir çocuktu 4 üniversite bitirdi benim kardeşim 4 tane Yani yorum yaparken o kişinin kişiliğini şahsiyetini de önüne alın
Akil Adam Timur Şeyhğlu gitti Kırşehir de eğitim kar gibi eridi bitme noktasına geldi. Gelen yönetici hep işleri.başkasının üzerine yıktı.Murat Dulkadiroğlu eğitime biraz olsun birkaç yenizproje ile el attı onu da menfaat ve ayak oyunlarıyla bitirdiler. Aferim. İl'i bilmeyen eğitim içerisinden gelmeyen çalıştığı ekibi say deseniz 20 kişi ismini kişiliğini sayamayan makma kırışıp oturan hafta sonunu iple çekip ili terkedip gidersen olcağı bu. Çalıştığı ekibin Ölüsünden dirisden cenazeden düğünden doğumdan habeni olmayan bir yönetici neye yarar.Göstermelik yönetici değil derdi eğitimi nasıl geliştiririm olmalı değil mi? Bu Yöneticide ekibi nasıl motive ederim derdi yok. Tedbili kıyafet giyip halkın arasına karşan halkı dinleyen IV. Murat aklı nerdesin??Allah aşkına şu Kırşehir MEM i kim yönetiyor. Bu ne ayak.Tuz kokmuş.
Utanmalı Derine ininsin neler çıkacak Allah bilir il müdürü denen zat gülücükler atıyor sağ sola hiç birşey olmamış gibi il müdür yardımcısını getirmek için kaç kişinin yerinden etti akp il başkanı Seher Ünsal durumların farkında dır umarım yapılanlar halının altına süpürülecek cinsten değil il müdürü kimlere ne sözler vermiş Özbağ bağ evinde toplanıp küllisin nirvasını yapıp öğrenmenler üzerinden plan müdürleri masaya yatırmalar eserinizle gurur duyun ama diyecek birşey yok kırsehir sahipsiz olunca çok daha kötüleri göreceğimiz kesin Sahipsiz olunca arkamızda duran yok, gölgesine sığınacak bir irade yok. Yönetenler susmuş, görmesi gerekenler gözünü kapatmış. Adalet, sadece lafta. Liyakat, sadece kağıt üstünde. Sahipsizliğin olduğu yerde düzen olmaz İl Müdürü denilen zat, gücünü makamdan alıp vicdanını masada unutmuş. Liyakate değil sadakate prim veriyor, ehliyetsizliğin elini güçlendiriyor. Emek vereni değil, el pençe duranları ödüllendiriyor. Konuşanı ez, susanı yükselt! O bilsin kimin ne yaptığını. Kimin hangi hakkı yediğini, kimlerin adaletle değil entrikayla yürüdüğünü. Kimin dualarla değil, beddualarla anıldığını. Bizim elimizden bir şey gelmeyebilir… Ama onun adaleti şaşmaz. Ve o gün geldiğinde, kimse o adaletin önünden kaçamaz. helalleşme mi İki cihanda yakanda olacaklar. Ne bu dünya rahat, ne öteki.
Konu dışı ama Beyza hanım hangi üniversiteler yazarsanız... açıkçası merak ettim
Bekleyelim mi Beyza hm lise sonrası ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçları dahilinde bir üniversiteye yerlestiriliyorsunuz....Konu farklı ama, görevden alinmis ya hani.... konu bu......butunsel olarak yorumlari okuyun lutfen....bu arada lisans ve lisans sonrası eğitim en az 3 üniversite anlamına geliyor. Eğitim biliyorsunuz ülkemizde ücretsiz. Ve eğitim hakkı kutsal.... ama bu sizi uzmanlık alanınızda bir üste taşıyor..... bitirdiğimiz universite sayısı ile acaga alinma kavramlari farkli ama.....lutfen.....
Mucurlu İtibarlı Mıstafa beyza da adaya veda etti galiba son 2 gündür sert gelişmeler yaşanıyor. üniversiteleri ben yazayım bari.. Ekonomi , iktisat, işletme.. yarına kalır ama yanına kalmaz...
Beyza Öncelikle eğitim fakültesi
... beyza hanım hapistemı murat müdür
Mucurlu İtibarlı Mıstafa eğitimi cezaevinde veriyor artık galiba..
.... Gerçekten mi bir egitimci ne yapabilir ki tutuklanması icin
Beyza Açığa alındı hapiste değil suç ispat edilmedikçe hiç kimse suçlu değildir biraz yorumlarımıza ve konuşmalarımıza dikkat edelim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ehliyet Sınav
(09.05.2025 00:47 - #15824)
Hadi yaaaaa Tühhh
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yasin Gülden
(09.05.2025 00:51 - #15825)
Yorumsuz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(09.05.2025 00:53 - #15826)
Şimdi nerde görev yapıyor
SRC Açığa alındı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dulkadiroğlu Aşireti
(09.05.2025 01:01 - #15827)
Aşiret bunu unutmaz
Vayyyyy Bu ne demek....
Ramises Dayi Siz kimsiniz oluuum siz kac kisiniz sagdan saysan 10 soldan saysan 20 reyisimizin takdirine garsi mi duruyonuz hooop orda dur sitop
... Bu ne demek, kim neyi unutmuyor... hatirlatayim o halde, kanun var.
Homurlulu Ne dulkadirli imiş arkadaş, aşiret bunu unutmaz ne demek, Kırşehir sıze mi kaldı, zaten Ak partiye ne zaman oy verdiniz,Mustafa Sarıgül ün partisini bile siz açtınız,ÖDP,CHP, Ak parti de dulkadirli, 4 oy verip bide dulkadirli unutmaz diye tehdit ediyorsun, varsa bir suçu cezasını çekecek
Eeeeee Ne tuaf bir yorum.... kimi tehdit ediyorsunuz.... unutmayın.... ne yapacaksınız....konu eğitim, yorum tehdit....anladık topluluksunuz.... da tehdit varı yorumunuzu anlayamadık.... yeter artık, yok aşiretiz, yok grubuz... insan olun. Kanunlara uyun. Kul hakkı yemeyin. Görevinizi kötüye kullanmayın. Vatandaş olmak bunu gerektirir.... ister çöpçü olun ister müdür olun yeter ki devletinize bağlı bir vatandaş olun.
Miş muş müş Aşiret unutmazmış muş miş... dağbaşı mi burası.... ne oldu, işinize mi gelmedi.... tarafsız olun tarafsız... bırakın var ise yanlış vd acaba ciksin.... herkes her istediğini her yerde her zaman yapamaz. Herkes kural kaidelere uymak zo run da.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şişko
(09.05.2025 01:02 - #15828)
Ulan şu işe bak, kariyer günleri diye okula siyasetçi getiren okul müdürü görevden alınsın çalışkan müdürümüz görevden alınsın
Harbi Bayağı caliskan
Çalışkan mi Hangi konuda çalışkan... bu arada kariyer günü söyleminize de aynen katılıyorum. Neydi oooo.... hangi akademik başarısı vardı da çağrılmıştı...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Naci Sargı
(09.05.2025 01:04 - #15829)
Dönemez daha
...... Yani.... bakalım neden al8nmis...
Naci SARGIN Ben Naci SARGIN Borsa İstanbul Zernişan Vakkas Yaşar İlkokulu Müdürüyüm. Yorum yazan kişi (Naci Sargı yazarak) başka isimleri kullanarak değil de kendi ismiyle yorum yapmalıdır. Şahsiyetli ve onurlu kişilik bunu gerektirir..
Naci SARGIN Ben Naci SARGIN Borsa İstanbul Zernişan Vakkas Yaşar İlkokulu Müdürüyüm. Başkalarının isimlerini kullanarak değil( Naci Sargı ismiyle) kendi ismiyle yorum yapmak kişilikli ve şahsiyetli olmanın gereğidir.
Bülent Naci hocamla yolu az bir müddet kesişmiş birisi bu yorumu Naci hocamın yapmayacağını bilir.Mertçe kendi isminle yaz
Kamburlarin Omar Sensiiin sensin o fıssıran sensiiin
Fatma Naci abi siz döndünüz mü göreve çok sevindik sizleri bir almışlardı değil mi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Seyfettin
(09.05.2025 01:09 - #15830)
Öğretmenevinde görürdüm sık sık neden görevden alındı acaba çok üzüldüm
........ Sık sık görev yerinde görse imisiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Arkası yarın
(09.05.2025 01:16 - #15831)
Bu görevden alınanların devamı gelir gibime geliyor
.... Olabilir
... Herkes hak ettiğini yasar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
alkadraz
(09.05.2025 09:36 - #15841)
Meyve veren ağacı taslarlar... kimin işini yapmadiysa artık onlar aldirmistir...
Hakan Kimsenin, kimsenin işini yapmasına gerek yok. Kânun, yönetmelik, yönerge var ya....hatırlatayım istedim. Herkes kendi görevini, yapması gerektiği gibi kan7nlara uygun yapsın yeter...
SRC Ne meyve vermiş? Ortalığı karıştırmaktan başka?
... Yok, bu işler bu kadar basit değil.... kimse meyve veren ağacı taşlamaz. Tam tersi.... bakalım neleri çıkacak... çıkmaz ise de görevine döner...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
....
(09.05.2025 10:05 - #15842)
Güzel haber
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bekdemir
(09.05.2025 10:52 - #15847)
Murat müdürümü özleyeceğiz
Deli memur Ozlenecek bir tarafi yoktu
.... Yaptıklarının bedelini ödedi. İlahi adalet
Şef Tüm Kırşehire rezil olarak veda etti. Kimse özlemez...
Marazın Alii İl müdürü hiç birşey olmamış gibi gülücükler atar kurduğu ekip çok olmadı patladı derinlere inildikçe neler çakar Allah bilir bakıp göreceğiz neler olacak
Yaklaşıyor, Yaklaşmakta Olan Bekleyelim
Beyza Ne yapmış Ülkeyi mi soymuş veya sizleri mi soymuş Çoluğun çocuğun hakkını mı yemiş Biraz yorum yaparken Adaletli olun yaptığı işleri bir göz önünde koyun Demek ki birinin içine çomak soktu ki biriler de onu istememiş
.... Sadece soygun suç değil ama.... sucun farkli kategorileri var.....peki neden aciga alinmis.... keyfi mi????? Bir de ulkeyi mi soysun....yok artik.... neyse..... bekliyoruz
Beyza Suç yok yargısı bitsin sonuçu bekliyorux
..... iftiraydı önce şimdi yargı sonucunu mu bekliyorsunuz...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ramazan50
(09.05.2025 11:04 - #15848)
Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
...... Aynennnn, sonuçta herkes görevini ligi ile yapmali
...... Aynennnn öyle.... yönetmelik yönerge var....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
........
(09.05.2025 11:16 - #15851)
Biri ayakda biri oturan olmak uzere yanyana 2 gorsel var.... ikisi de ayni kisiler mi????
Yeşil Gaman Eee tabii aynı kişi. Büyük müdür olunca façayı düzeltmiş az...olur o kadar :)))
Tarz Ben de dedim farklı kişiler mi....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atatürkçü
(09.05.2025 11:42 - #15859)
Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
Gerçek Atatürkçü Atatürkçü mü sen mi güleyim bari hanimefendi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hoca
(09.05.2025 12:21 - #15860)
Dosyasında bir düzüne ceza olmasına rağmen Mucur da aslanlar gibi müdürlüğüne devam eden zat-ı muhteremede bir el atsalar.
Kim Kimmiş merak ettik
Apoo Mıstafa mı o müdür.
Sorma İsmini sorma aziz ve muhterem kardeşim
apoo seni yirim mıstafa...Köfte ekmek, taşıma..5 kınama Mıstafa..seni yirim mıstafa
Mucurlu İtibarlı Mıstafa mıstafa insanları tanıyamıyormuş...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kılıç Kalkan
(09.05.2025 13:13 - #15862)
Yerinde bir karar olmuş
... Bakalım nasıl sonuçlanacak. Ben de size katılıyorum ama
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kılıç Kalkan
(09.05.2025 13:18 - #15863)
Gece yarısı toplamış odasını. Vedalaşmalıydı personelle.
SRC Yüzü kalmış mı?
Tuaf Odasını neden gece yarısı toplamış ki.... neyin acelesi.... is yerin de acil toplanmayi gerektirecek ne olur!!!!
Bilemedim ne Çok ilginç.... eğitimcinin kitabı defteri olur... ne bileyimmmm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mucur
(09.05.2025 13:36 - #15864)
Murat müdürüm Mucur da ve Kırşehir de sevilen,işini layıkıyla yapan bir devlet adamıydı.inşallh en kısa sürede aklanır ve görevine döner.Anladığım kadarıyla menfaat çetelerinin iftiralarına maruz kalmış.
poseidon murat müdürünüz adadan ayrıldı..
Şef Kusura bakma kimse sevmiyordu, hatta nefret ediyordu.
Neden acaba Kırşehirin tek ilçesi Mucur değil ama...
şaplak city futbol takımı kırşehire müdür yardımcısı olur olmaz başka bir yerde çalışan eşini direkt kırşehir merkezin en gözde okuluna görevlendirme yaptırarak işini layıkıyla yapıyordu...keserin sapı hep başkasına gelip kendi çevresine güzel imkanlar sunarak işini layıkıyla yapıyordu... alkışlayalım hep beraber
Beyza Demek ki birilerinin çomağına çomak sokmuş neyimi sevmemişsiniz Demek ki siz de gerekeni vermemiş istediğiniz menfaatleri size sağlamamış ondan dolayı herhalde sizi sevmemişsinizdir yorum yaparken adaletli yorum yapın
6 ilçemiz var Çiçekdağ, Akpınar, Boztepe, Akçakent, Kaman da KIRSEHIR'in ilçeleri....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yabanli Mistik
(09.05.2025 13:38 - #15865)
Asiret olarahtan nolursa olssun buyuk reyisimizin de seher reyisimizden arhasindayiz oyumuz her daim akp ye.
Konu meb Ne alaka mistikcan
Yaparsa CHP Yapar Aşiret artık Chp 'ye oy verecek.
Yeniden başarı Burakın siyaseti konu eğitim... eğitim de yeniden eski günleri yakalamamız gerek. Basari düşük bence....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuzsuz
(09.05.2025 14:15 - #15869)
Görevden alınma sebebi nedir
Yakında çıkar Belli değilmiş daha...
Apoo Belli olmadan bir insan ne görevden alınır ne de açığa alınır..üstüne birrde hukuki süreçten bahsediliyor.. Muro neler yaptın sen böyle..
Beyza Birilerinin bilmem neyine çomak sokulmuştur bunu da kabul etmemiştir menfaati zedelenmiştir menfaatini hareket edilmemiştir ondan alınmıştır Hepsi Bir Oyun hepsi menfaat çıkar hiçbir zaman maddi ve manevi menfaat çıkar gözetmemiştir
Lütfen edepli olun Cümleleriniz hepppppp miş ile bitiyor ama.... pardon....hanımefendi .... .....bilmem neyine çomak..... devam etmeyim, vallahi ben utandım.... ne bir hanfendi ne de bir beyefendiye bu tür bir cümle yakışmaz.....
Beyza Asılsız suç belli değil konuşmalara karşı az bile söylüyoruz önce bir suç ispatlansın önce bir çalacak mı sonucu bir bekleyelim
Mucurlu İtibarlı Mıstafa beyza sen bekleyegör...
.... Tutuklandı mi agbiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet KARAMAN
(09.05.2025 14:30 - #15870)
25 yıldır tanırım, doğrudan şaşmayan dimdik duran bir insan. Mutlaka birinin kuyruğuna değil, kafasına basmıştır. Doğru tektir, kişilere göre değişmez. Yanındayız Müdürüm.
Tonton Nolcak yanındayız demekle.bos laf
Fatos Kimsenin, kimsenin biryerine basmasına gerek yok... herkes horevini yapsin....
Türk dil kurumu Fatoş hanım .görevini yazacaktiniz herhalde
Fatos Evet TDK, dofru
Düzeltme Öyle olmuş, teşekürler
Karamanın Koyunu Bah hele bah siracinin sahidi bozaci
Fatos Ne oldu, kıskandın mi???? Yanlış yazdığınızın düzeltilmesinden daha doğal ne olabilir????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Karagüllü
(09.05.2025 14:31 - #15871)
Yasin Hoca, Öğretmenevi ekibi ve Murat hocam çok uyumlu bir ekipti , üzüldüm
SRC REİS Özbağ ekibi... Ateş'i de unutmamak lazım. Yakında...
Ateş Neyse açık konuş SCR ne demek Özbağ'a her adam gelemez
Üç Kuyu Açık konuş aslanım, neymiş yakında söyle de bilelim Öğretmenevi kapısında görüşmek için beklediğin günleri unuttun galibaaa Hadi başka kapıya
Beş Kuyu Korkma, titre...
...... He heeeee, neler için kimler neyi beklemiş, bizler de duyuyoruz.... uzucu....
Yedi Kuyu Özbağ Bahçe ekibine selamlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mülayim hanci
(09.05.2025 14:50 - #15885)
Öğretmen evinde Oğuz hocamdan sonra bu ikinci bir yikim oldu.umarim ikiside döner.oguz beyden sonra öğretmenevi tıkandı.
Yyy Dogru öğretmenevine git bak bi.Yıkım mı olmuş devrim mi olmuş aceba.
Korocu Oğuz Beyi dışarıdan bilirim , adam görevden alınınca çıktı herkese postayı Üç hafta gazeteler yazdı. Bunun gibi sosyal medyalarını kapayıp kaçmadı. Herkesin üstüne üstüne gitti. Murat Dulkadiroğlu ile Oğuz Hocayı aynı kefeye koymak doğru değil Oğuz Hoca siyaselerle ters düştü.
Seref Siyasilerle ters düşmesi olabilir.fakat ak Parti'ye çok çalıştı
...... Hangi siyasetçiye ters düştü acaba:::::)))))) bir de eğitim hassas bir konu....
Tonton Oğuz hocsyi yedirmek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Naci SARGIN
(09.05.2025 15:09 - #15888)
Ben Naci SARGIN Borsa İstanbul Zernişan Vakkas Yaşar İlkokulu Müdürüyüm. Başkalarının isimlerini kullanarak değil( Naci Sargı ismiyle) kendi ismiyle yorum yapmak kişilikli ve şahsiyetli olmanın gereğidir.
Kırşehirli Muallime Naci Babam senin gibi harika bir müdür, ağabey ve babacan bir adamın AD ini böyle bir duruma düşürmeye kim inanır? Sen ki arkandan sağ,sol,demokrat,muhafazakâr ve ülkücü birçok öğretmene baba,lider ve örnek olmuş bir insansın. Varsın burada it ürüsün ve kervan yürüsün. Mevsubahis Murat Dulkadiroğlu na gelince de hem Mucur da hem Kırşehir'de bu kadar sevilen,çalışkan bir müdürün başına gelen durumun bir önce aydınlatılması ve göreve getirilmesi duasında ve inancındayım. Bu kadar acımasız yorum yazanları ise şaşkınlıkla ve acıyarak yazdıklarını okuyorum. Ailesine camiasına geçmiş olsun diyorum
Herkes gorevini yapsin...once saygi Neye gore kime göre sevilen....pi sayısı 3.14 gibi birşey mi....ispatlanmış bir teoriden mi bahsediyoruz.... ne zaman kaç kişiye sordunuz.... duygularımıza değil de somut verilere bakalım mi..... emin olun, hiç bir haksızlık, cevapsız kalmıyor....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Başeğmeyen
(09.05.2025 16:53 - #15891)
Adam gibi adam... Duruşuyla tavırlarıyla... Kırşehir mem e gelmiş geçmiş idarecilerin arasında olaylara karşı dik duruşuyla iradesini ortaya koyabilecek bir insan kendisi. Bir atasözü var doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar diye müdürümüz şimdi 10. Köyde...
Kafani yorma Dogru işini yapani kimse bir yerden kovmaz... sonucu bekle
Mebci Adam gibi adam mı? Neden olaydan hemen önce istifra dilekçesi verdi? Ertesi gün neden emeklilik dilekçesi verdi? Ağzını değil gözünü aç...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerçekler acıdır
(09.05.2025 17:07 - #15893)
Şöyle bakıyorum da Müdürüm hakkında kötü yorum yaparlar hep basiretsiz kendine bilmez kişiler acaba bu kişiler neden kötü yorum yapıyor bir düşünün Hepsini engeli koyan usulsüzlüklerini yok eden bir insanı atılmış iftirayı alkışlayan zihniyet bunlar
Bekleyip gorelim o halde Kisilerin bir yer de ne dedigi cok onemli degil.... hele bir sonuclansin...
Src Reis Evet src sorularını da biz sattık. Hadi ordan. Engelli çocuğu olan öğretmene yaptığı zulum senin başına gelse ne derdin?
Bu nasil is Anaaaaa src soru mu satti....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Görün bak
(09.05.2025 17:08 - #15894)
İnsanlar biraz erken sevinmiş Müdürümün dönüşü muhteşem olacak
altannnnn Müdürün bu saatten sonra mevleviler gibi kendi ekseninde döner anca.
Memur Müdür Yardımcılığından çarşamba istifa etti, haberin yok galiba. Nasıl dönecek?
Talha Nasil muhtesem olacak....eskiden nasıldı????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zozan hataylı
(09.05.2025 17:11 - #15895)
Bu müdür daha önce de çalıştığı yerde bir okul müdüründe dayak yemiş İsmini googlede aratınca çıkıyor Face kapalı İnsta kapalı Twetr kapalı Boy boy resim atanlar hepsini kaldırmış Eeee makam böyle bir şey Makamdan mı güç alıyorsun Makama güç mü veriyorsun Umarım bu durum diğer idarecilere de ibret olur Okul müdürleri iyi bakın iyi takip edin işinizi iyi yapın Yaptıklarınızı kimse görmez zannetmeyin Hak var Ahiret var unutmayın Sonra madara olursunuz
........ Aaaaaaa, gerçek mi????
Derinceli Derince de de hic sevilmezdi dayagi bosuna yememistir
Beyza Sadece Twitter kapalı çünkü sizin gibi olup olmadık olaylar bilmeden yorum yapanlar ismi belli olmayan hani ne derler böyle fake hesap olan insanlardan dolayı kapanmıştır Cahilin ağzı kapanmaz Cahilin sözü ağırdır Ondan dolayıdır Instagram'ı Facebook'u duruyor
Mis mus Okuyoruz, yazabiliyoruz...sen kafanı yorma....acaga alınmış ya.... hep bir temenni....
Cevap cevap cevap Beyza hanım bu şahıs neden tutuklandı acaba? yakınıysanız açıklayın da bilsin insanlar Suç ispatlanana kadar masumiyet karinesine inanıyoruz Ancak kuvvetli suç şüphesi olmadan tutuklama da yapılmıyor bunu da biliyoruz Ayrıca yukarda kimin hakkını yemiş diye bir yorumunuz var Bence tutuklama sebebine bakarsanız neyi yiyip yemediğini anlarsınız Kendisi 2-3 gün boyunca sosyal medyasını kapattı(sebebi nedir bilinmez) İl müdürü bir anda tüm resimlerini kaldırdı Siteden adını kaldırdı Eee tabi bu durum onu da zedeler Ekiptendi çünkü Hukuk er geç tecelli edecektir Ezbere yorum yapmamak lazım Şimdi birileri de çıkıp biz yaptırdık diyor Onlara da şunu sormak lazım Resmi olarak adli ya da idari makamlara verilen bir belge var mı? Sonuç olarak önemli makamlarda görev yapan kişilerin içeceği bir bardak çaya dikkat etmesi lazım Ama nerdeee??? Suç işlerken zaten çoğu müdür doğru yaptığını zannediyor Ya da yaptığının gizli kalacağını düşünüyor Olmaz arkadaşım bir yerde karşına çıkar Veliden para topla Öğrenciden para topla Öğretmenden para topla Hesap ???? Ortada hesap yokkkk Para nerde yokkkk Biri çıkar hesabını sorar …..
Beyza Süç ispat değil bekliyoruz
Beyza Fake hesaplarla çok kötü yorumlar yapıyorlar ondan dolayı kapatılmıştır hesapları suç ispatlanana kadar hiç kimse suçlu değildir adaletten hukuktan anlayan insanlarız Yani Ailenizde hakimi de savcısı da hepsi var Bunları sormadan bunlara cevap vermeden sormuşuzdur başında o olduğu için ondan dolayı alınmıştır daha bir suç yok ortada adres ve başlıyor bir mahkeme olsun bakalım eğer suç olursa ailesi olarak cezasını Biz de veririz öyle bir olay varsa da çünkü maddi hiçbiri menfaat etmeyecek bir insan çıkması paraya ihtiyacı olan bir insan değiliz de değil de aile olarak
Beyzaa.... Beyza adaya geri dönmüş.
Beyza Kimseniz ben hep ordatayım kendi adımla yorum yapıyorum açık adresimi de vereyim Bizim hiç kimseden korkacak bir şeyimiz yok kimseye de hesaplayacak bir durumumuz yok Herkes haddini bilsin
.... Beyza ne oldu seninki zindana düştü hala mı masum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
HACI AĞBİ İ MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR YRD OLMALI
(09.05.2025 17:58 - #15896)
Görevden alınan milli eğitim müdür yardımcısı çok güzel proje atamaları yaptı emeğine sağlık.TEŞEKKÜR EDERİZ.AMA ŞİMDİ KENDİSİDE ATANDI.Hacı abi o okulda MÜDÜR BAŞ YRD olmadan önce eğitim iş üyesi sayısı sıfır iken, görevlendirme başladığında o okulda eğitim iş üyesi sayı 7 olmuştur.Allah razı olsun kendisinden .Eğer ki il müdür yrd olursa yetkili sendika olma ihtİmali artacaktır.Görevlendirilen okul müdürü AMA GÖREVLENDİRİLDİĞİ KURUMA ŞARTLARI TUTMADIĞI İÇİN PROJE ATAMA DÖNEMİNDE MÜDÜR OLARAK ATANAMAYAN Bekir hocamız göreve başlaması ile öğrenci nakilleri spor toto oldu.Kırşehİr fen lisesini kazanıp, Ahi Evran Anadolu lisesinin kazanıp tercih etmeyip, mezun olduğu ortaokuldan liseye geçişi tercih ettiler.Ama BEKİR HOCAMIZ SONRASI iki ayda nakille GİTTİLER..BEKİR HOCAMIZ deki ki geldikleri gibi giderler.Kural kuraldır.oysa o öğrencilerde imam hatipli idi.İmam Hatipe ne güzelde hizmet ettiler..BAŞARI böyle olsa gerek.60 öğrenci kazanmış ama şu an kalan öğrenci sayısı 51 ,bayağı hizmet VAR..VARA GİDELİM HOCAM. ŞAHANE BEKİR HOCAMIZ.Allah razı olsun Hacı abiden Kırşehir e Bekir hocamızı kazandırdığı için.SENİN YOLUNDAYIZ.
Doğrucu Davut Bekir hoca seninde kuyruğuna basmış anlaşılan. Kendisini Yerköy den tanırım kural olmayan okulda başarı olmaz dedi ve kurallı ve Yozgat 1. si okul oluşturdu. Burada da kuralsızlıkları gördü ve bir bir değiştiriyor. Anlamadığım şu ki kalanı, geleni gideni bildiğine göre seninde kuyruğuna fena basmış
Fırıldak Ali Sana Bay Bay Fırıldak Ali Gel de öğretmenevinde boş bardak topla
BEKİR HOCAMIZA YAKIŞIR Hacı abi girdiği tüm müdür yardımcılığı sınavını kazanarak üstün başarı sağladı.Bu sonucları ile destek hizmetlerinin desteği ile müdür yardımcısı oldu.Yerköyde kendisi gibi üstün başarılar sağlayan Bekir hocamıza aynı kendisi gibi vekaleten görevlendirme yapıldı. Fakat her nedense ortaokuldan sorumlu müdür yardımcısı olarak atandı. Ama çok üstün başarı gösterdiğinden dolayı hakkı çiğnenip müdür edilmedi.Ama üstün başarısı karşılıksız kalmamalı.Kendisi fen ve teknoloji öğretmeni olduğu için tıp fakültesi geçmeli..
İkbal Rehabilitasyon Merkezi Ali abi gitti hacı abi geldi Adamları tedavi ettin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Marka kent
(09.05.2025 19:54 - #15899)
Eğitimde marka olan bir kentte ilk neşterin vurulacağı yer okul müdürleri dir.liyakat ehli, işi bilen vizyon sahibi idareciler ile şehirdeki eğitim ayağa kalkar ama gel gör ki. İdarecilerin ekseriyetinde bu özellikler yok. Okul idarecileri Allâh a emanet
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SRC
(09.05.2025 23:25 - #15904)
romada bir deyim vardır. dünün adaletsizleri haksızları yarının hakka ve adalete en çok ihtiyacı olanları olacaktır der. ve bu olay bu söze çok güzel bir örnektir.
C. B Beter olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mucurlu
(09.05.2025 23:38 - #15906)
Herkes yaşattığını yaşar ahım yoldaşın olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MEB Memuru
(09.05.2025 23:48 - #15907)
Öğretmenevine yemeğe gittiğimiz de yemek söyleyim derdi, çay söyleyim derdi adam gibi adamdı. Milli eğitim de çok saygılı ve kibardi. Yasin Müdürüm, Mehmet Saylan Müdürüm, Murat Dulkadiroğlu müdürüm gibi adamlar zor bulunur
Ne alaka Yemek ve çay söylemekle, konunun ilgisini bahdasdiramadim
Lokanta Sahibi Gel sana yemek söyleyim, bu kadar mı açsınız? Adamın kırdığı yumurta kırkı geçmiş, direk açığa alınmış, yapmadığı zulum kalmamış. Çıkmış adam gibi adam diyor yaa. Sadece src olayı yeter. Senin dğnyadan haberin yok.
Lokanta Sahibi Gel sana yemek söyleyim, bu kadar mı açsınız? Adamın kırdığı yumurta kırkı geçmiş, direk açığa alınmış, yapmadığı zulum kalmamış. Çıkmış adam gibi adam diyor yaa. Sadece src olayı yeter. Senin dğnyadan haberin yok.
Bu nasil is Bi yemek mi, tum kabalığı örtbas edecek
.... Vardır belki de.... eeee menfaat
Komik misin Yemek söylemek çay söylemek, kişiyi adam gibi adem mi yapıyor.....
Açları doyururrr Meb memuru Adamlık çayla yemekle değil, icraatla ölçülür bre! Hee gardaş, müdür beyin çay söylemesiyle mest olmuşsun. Yemek ısmarlamış diye yere göğe sığdıramamışsın. Ula biz de köyde komşuya çorba veririz, tarlada çalışan adama ayran uzatırız, ne yani biz de mi müdür olalım şimdi? Adam gibi adam diyorsun ya, adamlık çayla olmaz bre, adamlık hakkaniyetle olur! Müdür dediğin, makam koltuğuna yapışıp sağa sola şirinlik yapmaz, hile hurda işine girmez 1 ay polisin takibinde ses kayıtları vs valiii yasinin ağanın önüne atınca dosyayı hemen topla pılını pırtını boşalt odayıı eee bu kdar mı şimdi suç işlenmiş ceza yok görevden alındı emeklilik dilekçesini verdi kapandı gitti böylemi diğerleri buna çanak tutanlar ne olcak zat-ı muhterem yasin ekipçe toplanım kulislerler oyunlarla yaptıkları ne olacak .. Saygılıymış, kibar mıymış… İyi de, o saygı sadece yukarıya mı? Aşağıda gariban öğretmenin sesi çıkmayınca onu görmeyen müdür mü olur? Çay söyleyen adam çok bizde, ama adalet dağıtan adam parmakla sayılır. Yasinnn, Mehmet, Murat … İyi diyorsan sana göre iyidir, çay yemek ısmarlayınca iyimişş işkembe dolunca gözler görmez duygular kör kötüler iyi iyiler kötü bir çaya bir simiteee MEB mumunu Ama biz adamlığı masa başındaki çayla değil, kapı arkasında dönen işlerle ölçeriz. Kaç tane hakkı yenen öğretmenin derdine koşmuşlar? Kaç kişiye “sen haklısın” deyip arkasında durmuşlar? Kusura bakma kardeş, biz adamı adam gibi iş yaparsa överiz. Çay ısmarladı diye değil. Yoksa bizim kahvede Nuri amca her sabah 10 kişiye çay söylüyor, ama kimse gidip ona ana hergün 10 çay ısmarlıyordu demiyor! Adam dediğin, çayın altını açmadan önce vicdanın altını açacak. Yoksa kibar görünüp arka planda çarkı çevirene biz burada “tilki” deriz, adam değil
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SRC
(09.05.2025 23:49 - #15908)
Src reis, çarşamba müdür yardımcılığından istifa etti, perşembe emeklilik dilekçesi verdi. Ortada çok büyük skandal olmasa neden böyle yapsın??
Himmm Ohoooo, emekli mi oluyor?
Beyza Zaten yorulduğunu söyleyip emekli olacağını Söylemişti de biz durduruyorduk ailesi olarak yoksa üç kuruşa tenezzül edecek bir insan değil iki kişinin SRC belgesi alsın diyecek bir insan değil Yani ekip belge dediğimiz de karşıdaki insan trilyonlar mı Vermiş trilyonları mı kaptırmış biraz Yorum yaparken biraz lütfen terbiyeli olun biraz saygılı olun bugünlere kolay gelmedi 4 üniversiteyi bitirdi 25 yılını verdi
Çok gülüyorum .herkes yaptığı işine emek veriyor..... bu olması gereken.... bu sizi ustun kılmaz....bu göreviniz.... dogru yapar iseniz devam edersiniz... yoksa malûm sonuç.... 3 kuruş???????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şef
(10.05.2025 00:04 - #15917)
Tüm yorumları unutun arkadaşlar. Ortada bir gerçek var. Birileri operasyonu çekti ve bu operasyonu taşeron bir sendika üstünden çektiler. O taşeron sendika başkanı da havasını attı. Aslında olay şu. Malum sendikacılar ve kankileri ikili oynuyor. Bir taraftan il başkanına takla atıyorlar bir tarafta da müdür beye bunu herkes çok ama çok iyi biliyor. Müdür Bey dışında maalesef.
Normcuk Operasyon çekmek için de elle tutulur kanıt olması lazım İşini düzgün yaparsan kimse bir gecede görevden alamaz Demek ki ciddi iddalar var İl başkanı isterse görevden zaten aldırır Ayrıca aceleci bir yorum olmuş seninki Bekle ve gör İddalar ortaya çıkarılınca yazdığın yorumu tekrar gözden geçir Bu herkes için geçerli Ayrıca düzgün dur sendikacılara da malzeme verme kardeşim Sendikacı da eline geçirirse böyle madara eder Ayrıca taşeron dediğin sendika olmasaydı bu arkadaş hala kafasına göre at oynatıyordu Tebrik ve takdir etmek lazım
Bu da başka bir tuaflik Il başkanı ne alaka.... o da mi karışıyor.....
??????!!!!!!! Evet, proje atamaları?????? Arastirilinca bayağı bir detay gün yüzüne çıkacaktır. Sabırsızlıkla bekliyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Seyfo
(10.05.2025 01:37 - #15924)
neden inceleme baslatilmis beyefendi hakkinda...
Şef SRC
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
?????
(10.05.2025 01:48 - #15925)
Merkezde norm fazlasi ilceler de ise boş dersler. Norm fazlası atamalar yapılmıştı, o hal de niçin bu durum söz konusu...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adile
(10.05.2025 01:51 - #15926)
Allah herkese görevini laigi ile yapmayı naip etsin. Ve herkes hak ettiği yerde olsun....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Derince müdür
(10.05.2025 11:44 - #15936)
Rahmetli şube müdürü Yılmaz serbes çok ah etmişti beni çok asagiladi disladi..iki dünyada elim yakasında derdi... Öldükten sonra oda ahirette hakkını alsın..Bu dunyadakilerde onun yaptığı gibi seviniyor Allah'a hamd olsun diyor .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eğitimci
(10.05.2025 12:38 - #15937)
Dün yediği hurmalar tırmalamış. İyi olmuş. Ne hak tanır ne hukuk tanırdı. Kafasına göre iş yapar mahkemenin verdiği kararlara bile uymazdı. Beter olsun
Fatos Detaylı araştırma ile herşey netlesir.... oyle isler yapacaksin, yok yanina kalacak.... boyle bir dunya yok...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eğitim Güçsüzü
(10.05.2025 14:06 - #15955)
Ben aldırdım diye orta da gezen fırıldak sendikacı Seni de biliyoruz , başkana bin takla atıp sonra ortada malum sendika diye gezdiğini Öğretmenevinden gönderilenleri sendikana transfer edip prim yapmaya çalıştığını, gel de öğretmenevine yere bal döküp yala
Hilti Fırıldak dediğin sendikacı 300 spartalı gibi ortalığı mahvetti. Bir avuç üyesiyle yiğit gibi ortada icraat yapıyor. Herkes herkesi biliyor. Siz alışmışsınız sizden olanın her şeyini mübah görmeye. Zorunuza gidiyor tabi. Adam Kırşehir e sendikacılığın nasıl yapılacağını öğretiyor. Helal olsun. Sizde çekirdek çitletip izleyin anca.
Rumuz Bence o sendikaci yapılan işin üzerine ben yaptim diye çöreklenmeye çalışıyor bunu görmemek için kör olmak lazım Hilti bey
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Naci Dargın
(10.05.2025 14:13 - #15958)
Ben Naci Dargın Dönemez dediysem dönemez Biz döndük o dönemez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yaparsa CHP Yapar
(10.05.2025 15:37 - #15967)
Chp iktidara gelecek, her alanda adil bir yönetim olacak. Şucu, bucu, ocu diye insan ayrımı son bulacak.
........ Inşallah diyelim... umarım bu dediginiz gerçek olur.... sucu bucu istemiyoruz... birey olsun, gorevini yapsin.... cok sey istemiyoruz aslinda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Say Loon
(10.05.2025 15:41 - #15969)
Bu ATEŞ heryeri yakar. Özbağ Bahçe ekibine selam...
Anadolu Çocuğu Kim bu dedeiğniz ATEŞ, kim bu Özbağ Bahçe ekibi. Kardeşim bu kadar yorum okudum herkes örtülü mesaj yazıyor. Neler oluyor? Ne istiyorsunuz da bu memleketin çocuğunu kurtlar sofrasına atıyorsunuz. Bu ani karar neyin nesi. Olay bu kadar çok mu büyük yoksa pireyi deve yapıp Adamcağızı sahipsiz bırakıp linç mi ediliyorsuruz. Ama tuzak kurulduysa Kurt yediği ayazı unutmaz. Ahlak ve adalet herkese lazım tamam mı.
Kurtlar Sofrası Sen bu kurtlar sofrasından çıkamazsan ona yanarım.
........ Özbağ bahçe ekibi ne
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Liyakatsiz
(10.05.2025 16:43 - #15978)
Dincilerin hepsi liyakatsizdir
Hadi Lan Ordan Murat dinci miydi? Ne dinci ne de dindardı. Aksine koyu kemalist sözde Atatürkçüydü. Kişi kendinden bilir işi, demişler. Kendine bak...
Inanca saygu Genelleme yapmayalım ama...
Lord Dracula Aynen
.... Arkadaşlar dini karıştırmayalım. Hassas bir konu....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kamanlı
(10.05.2025 16:47 - #15979)
Usulsüzce Eğitim Bölgesi doşı atamaları yapan, ne karşılığında yapıyorsa artık, eğitimin aksamasına sebep olan biri idi
Talha Tuaf seyler duyduk....hepsi artik var ise cikar
Kara sapan Eğitimde fırsat eşitliği, liyakat ve adalet üzerine yeminler edilerek oturulan makamlar, bugün ne yazık ki kişisel çıkar, torpil ve kayırma bataklığına saplanmıştır. Bu bozulmuş düzenin başında duran kişi ise, ilimizin mevcut Milli Eğitim Müdürü’dür. Proje okulları gibi en seçkin eğitim kurumlarımız, sizin elinizde liyakatten uzak, sadece yakın çevrenizin ikbal kapısı haline gelmiştir. Hakkıyla görev bekleyen binlerce öğretmen dışlanmış, sizinle yakınlığı olan, aynı düşünceye hizmet eden veya sadece sessiz kalan isimler hiçbir objektif kritere dayanmadan bu kurumlara atanmıştır. Herkes neyin nasıl döndüğünü biliyor. Listeler önceden hazırlanıyor, başvurular göstermelik yapılıyor, atamalar “eş-dost düzenine” göre gerçekleştiriliyor. Sizin döneminizde proje okulları, başarıdan çok şaibe ile anılır hale gelmiştir. Adaletin olmadığı yerde eğitimden söz edilemez! Siz, görevinizi tarafsız yürütmekle değil; kişisel güç alanı yaratmakla, susturmakla, bastırmakla meşgul oldunuz. Emek veren öğretmeni kapının önüne koydunuz Bu sadece yönetsel bir zafiyet değil, açık bir görevi kötüye kullanmadır. Bu düzen böyle gitmeyecek. Koltuğunuz sizi sonsuza kadar korumaz. O koltuktan ineceğiniz gün geldiğinde, sadece size yaranmak için proje okuluna alınanlar değil, hakları gasp edilen binlerce eğitimci sizin arkanızdan “nihayet” diyecek. Sizden geriye kalan, başarı değil; torpilin, kayırmanın ve adaletsizliğin izleri olacak. Bugün susturduğunuz her ses, yarın vicdan olup karşınıza dikilecek. Adalet gecikir ama mutlaka gelir.
Eğitimci Tebrik ediyorum, yorum harika. Kırşehir'de büyük çoğunluk böyle düşünüyor.
Fatos Vicdan, varsa tabi.... bakal8m soruşturma tamamlansin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hilti
(10.05.2025 19:15 - #15984)
Pazartesi günü bakanlık müfettişleri geliyormuş. Ak koyun kara koyun ortaya çıkacak. Halının altına süpürülen bütün pislikler ortaya çıkar.
Kır İnek Hiltinin ucu sana dönmesin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kır İnek Ramazan
(10.05.2025 19:16 - #15985)
Zamanında Fatih Başkana çok yaklaştın ama sana yüz vermedi, yetmedi Ateş'e yaklaşmak istedin o da olmadı, sonra öğretmenevi bahçesinde müdürlerimize dolandın kapıdan içeri giremedi şimdi kalkmış esip gürlüyon, senin gibi adamlara Özbağ'da yer yok
Say Loong Özbağ Bahçe ekibine selamlar...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ac
(10.05.2025 20:18 - #15988)
Ay ay çok üzüldüm!!!! ....darısı baş ve yanındakilere.... Allah var gam yok....
Hak Adalet Sen ve ekibinin görevi eğitimde adaleti sağlamak, hak edeni hak ettiği yere getirmekti. Ama sen ne yaptın? Proje okulları gibi gözbebeği kurumları eşin dostun çiftliğine çevirdin! Senin bu torpilli atamaların yüzünden proje okullarının adı şaibeye karıştı. Çocuklarımızın en iyi eğitim alması gereken yerlerde, iş bilmeyen ama torpilli öğretmenler görev yapıyor. Eğitim kalitesi mi? Dibe vurdu! Motivasyon mu? Kalmadı! Senin yüzünden inanç sarsıldı. İnsanlar artık adalet beklemiyor, “acaba benim de bir torpilim olur mu?” diye bakıyor. Yazık değil mi bu düzene? Yazık değil mi senin yüzünden umudunu kaybeden öğretmene, hakkı yenen eğitimciye? Ama unutma: her devrin bir sonu vardır. Ve o gün geldiğinde, herkesin sustuğu, senin susturttuğun her gerçek bir bir ortaya dökülecek. Biz unutmayız Müdür O koltuk senin değil, emanettir. Ve emanete ihanet edenin sonu hep aynıdır! Zaman herşeyin ilacıdır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kurtlar Vadisi
(10.05.2025 21:12 - #15989)
Döneminde Mucuru kurtlar vadisine çevirdiydiniz. Malum okulda okul müdürüynen gariban hizmetliyi odaya kapatıp çökmeye utanmadınız mı? Bide sahte tutanak tuttuydunuz ne oldu. O sahte tutanaktan kimler ne ceza aldı diyin hele.
teşkilat mıstafa 4 kınama, beştaş 4 kınama,beko 2 kınama,boztepeye giden 3 kınama tezcan,tubiş,say say bitmez.
Teşkilat Olayların akabinde mucurun devrik kralını odasında ağırlayıp birbirinize gaz verip duruyordu..
Günah Evet bende hatırlıyorum öyle bireyler bir kaç kişi odaya kapatıp bir saat tehdit etmiş zavallı çocuğu felancanın adını ver yoksa meslekten olursun müdür sürer seni diye korkudan felç geçirecekmiş zavallı
Doğru Bir saat sıkıştırmışlar zavallıyı yürütülen bir soruşturmada.... ismi ver yakalım demişler yoksa Murat Bey sürer seni meslekten de olursun demişler çok korkmuş zavallı belki Murat Beyin haberi bile yoktur. Lakin adalet yerini bulmuş ceza almış yapanlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kurtlar Vadisi
(10.05.2025 21:19 - #15991)
Personelinin odasına sekreterinin sevgilisini yollayıp odasını bastırmadın mı. Birde buna seyirci kaldıydın. Kamera kayıtlarını silip delil de mi kararttın. Neymiş alma mazlumun ahınıymış,
teşkilat sekreter hala orda kız koca mucuru yaktı..
... Ooooo bu ne boyle.... bunlar gercek olsmaz
Emre ünaldı Sen sereflıydın okadar erkekdın de nıye arkana bakarak kactın mucur da evıne sıne sıne gıttın okadar cezayı nıye aldın okadar erkektın burda yazmayada karsıma nıye çıkamadın okadar sereflı bırıydınde nıye fake hesap acıp bayan müdüre ahlaksız yazılar yazdın şimdi nerdesın sen onun bunun oğlu okadar erkeksen bnle bı karsılassana
Neler neler Bu ne ya....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ihsan Beştaş
(10.05.2025 21:22 - #15992)
Geçen sene müdürünün silahşörlüğünü yapıyordun 3 ayda 4 cezayı nasıl aldın. Neyden aldın Nasıl başardın. Aslansın ihsan.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kurtlar Vadisi
(10.05.2025 21:27 - #15993)
Görev yaptığınız dönem kuruma gelen CİMER şikayetlerini dışarı sızdırdınız mı? Malum kişiye el arabasıyla verildiği söylenen evraklar geri geldi mi, Onu da öğrenek mi
teşkilat fotografçı biliyor evrakları sorun ona..
Teşkilat Evraklar değilde el arabası önemli o geldimi bekooo.
Alice... Özel bürolar suçlu bulunarak görevden alınmışların yada sırf ekders alabilmek için şoförlük yapan, kapı açan, fotografçılık yapanların yeri olmamalı. norm fazlası ise gitsinler okullarda norm fazlası olsunlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MRKL
(10.05.2025 21:29 - #15994)
döndü dönecek, döner, döne neyden alınmış söyleyin de biz de bilek
Çello Et dönermi tavuk dönermi paket yapmışlar.
Utanmaz İnsanlar İddialar çok vahim. Değil eğitimci, normal bir insanın bile yapmaya utanacağı fiiller. Onu o koltuğa oturtana, referans olana yazıklar olsun. Kırşehir böyle insanları hak etmiyor. En kısa sürede yönetimin komple değişmesini umut ediyorum. Şehrimiz için en hayırlısını temenni ediyorum.
Nefis Döner Kırşehir döneri meşhur :)))
Konu dışı Bu arada sehrimiz de farklı lezzetler yok... bir de akşam 21 de kapanıyor.
köfte ekmek dur abicim yakında köfte ekmekçi açacak..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kurtlar Vadisi
(10.05.2025 21:46 - #15995)
Öğretmenlerini tehdit edip soruşturma açtırıyordun. Müdürlerinen de haber yolluyodun ne oldu. Sen nerdesin şimdi, o müdürler nerde? Neyse bu konu mahşere kalsın.
.... İnşallah mahşere kalmadan yakın zamanda görürüz. Bunun ve yalakası müdürlerin özellikle yer cücesinin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
SUAL
(10.05.2025 21:57 - #16000)
Geçen sene bir soruşturma yapıldı Mucur da cezasız personel kalmadı DİYOLLA. Kırk küsür cezadan bahsediliyor. Şimdi soru kaç personel var, kimin payına ne düştü. Ama tebrik ederim sırrınız berk, hiç duymadık. :))
cevap 40 parça ceza çıktığını biliyoruz ancak 15 personel var :9
..... Cezasız kalan var hatta resmi suçunu sümen altı ettiği görmezden geldiği kişiler var. Araştırsınlar ortaya çıkar Darısı onlara inşallah
Sayın...... Konuyu azcık açsanız bilmediğimiz bir şeyler mi var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Homurlu
(10.05.2025 22:57 - #16008)
Yidiler muradi
Küçük Lokma Afiyet olsun... :))
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
.
(10.05.2025 23:14 - #16010)
.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Samsunspor
(10.05.2025 23:27 - #16012)
Murat Dulkadiroğlu adamdır adam
Evet Kardan Adam Eridi gitti... :))
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Spartacüs
(10.05.2025 23:27 - #16013)
Proje okul atamalarıyla ilgili bir tasarrufu var mıdır beyefendinin bilgisi olan yorum yapsın
Bekliyoruz sonucu Biz de bekliyoruz .... aşağa çıkar ama..... ve ciksin da doğrular.... herkes hak ettiğini yaşar...
Kurt Proje okullarında yapılan atamalarda ne pislik çevirdiler ne pislik verilen sözler gizli gizli bahçlerde toplanmalar yasinnn ağa Kırşehir’i dizayn etme yolunda yoğun çalıştı Bu böyle gitmez Müdür Eğitimci sahada, veliler okulda, öğrenciler sınıfta isyan ediyor. Çünkü herkes biliyor ki bu düzen senin eserindir. Ve unutma: zulümle abad olanın sonu berbat olur.
Projeci İsmi bakanlığa gidipte uzatılmayanlar var sebebi ne olabilir
...... Uzatma zorunluğu yok ama
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hercules
(11.05.2025 06:30 - #16022)
Proje okul atamasıyla alakası var mı ?
Ramizzz Proje Okullarında Liyakat Değil, Torpil Esas Alınıyor! Eğitim sistemimizin gözbebeği olması gereken proje okulları, ne yazık ki bugün adaletin değil, kayırmacılığın merkezine dönüşmüş Bu durumun başlıca sorumlusu ise, ilimizde görev yapan Milli Eğitim Müdürü ve ekibidir Son dönemde proje okullarına yapılan öğretmen atamaları açıkça göstermiştir ki, artık bu kurumlara bilgiyle, birikimle, deneyimle değil; kişisel yakınlıkla, torpille ve siyasi sadakatle girilmektedir. Alanında yıllardır çalışan, özveriyle görev yapan, başarısı sayısız belgeyle kanıtlanmış öğretmenler sistem dışında bırakılırken; müdüre yakınlığı olan, liyakatten uzak isimler bu okullara hiçbir objektif değerlendirme yapılmadan alınmaktadır. Atamalarda herhangi bir şeffaflık yoktur. Önceden belirlenmiş listelerle, göstermelik başvurular yapılmakta, sonuçlar ise adeta “önceden yazılmış bir senaryo” gibi kamuoyuna sunulmaktadır. Bu durum hem proje okullarının niteliğini zayıflatmakta hem de eğitim camiasında büyük bir motivasyon kaybına yol açmaktadır. Müdür ve ekibi bu halk size çocuklarını, onların geleceğini emanet etti. Sizin göreviniz, adil olmak; hak edeni ödüllendirmekti. Fakat siz koltuğunuzu adaletle değil, ayrıcalıkla kullandınız. Bu toplum, sizin torpilli düzeninize sessiz kalmayacaktır. Eğitimde adalet isteyen binlerce öğretmen, veli ve öğrenci artık susmuyor. bu adaletsizlik kabul edilebilir mi Proje okullarının itibarsızlaştırılmasına, hak edenin değil, yakın olanın ödüllendirilmesi ne ile açıklanır Eğitim gibi kutsal bir alanı kişisel menfaatlerle yönetmek, sadece bugünü değil, geleceği de karartmaktır.
Batistuta İsmi bakanlığına gidenleri el altından sildirmiş diye söylentiler var
Arif Yatacak yerleri yok ağaların insan içine çıkacak yüzleri olmamalı vali bey siyasetçiler lütfen yapılanları halının altına süpürmeyin Murat suçluda il müdürü hiç suçu yok öyle mi adama gürler cemaat siyasetçilerin kapısı aşındırılsın çok hak yediniz Allah çıkartsın ki bizler görelim yaptığınız pislikler çıkacakkkkkkkl
........ Aminnnnn, inşallah...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gurbette bir memur
(11.05.2025 09:39 - #16025)
Kamu kurum ve kuruluşlarında, makam ve mevki sahibi yöneticiler yerli halktan olmayacak. O zaman böyle mafyavari kabadayılıklar ile kimse kimseye aba altından sopa gösterip hımmmm diye homurdanamaz. Hani derler sıkar biraz diye işte o cinsten sıkar yani. Sen gel memleketin yerlisi makama oturt, ondan sonra da idareciler bekle, iş bekle, hak hakkaniyet bekle. Oooollllmmmmaaazzz. Vesselam.
........ Katılmıyorum. Vicdan , ahlak, onur, şeref, dürüstlük, eşitlik, tarafsızlık.... bu özelliklere herkes sahip olamıyor....maalesef acı ama gerçek bu....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fenasi
(11.05.2025 21:01 - #16059)
Allah büyüktür. Kibir li olmak insana zarar verir
Kibiri sevmiyorum Kimler kibirli olur peki....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin akgündüz
(12.05.2025 08:48 - #16080)
Etme bulma dünyası alırsan mazlum ahı Bir şekilde çıkar o senden ama bu tarafda ama topran 2 metre altında Usulsuzluk , Adaletsizlik , Haksızlık yapıpda Bunuda hukuk kitabına uydurursan Yaradan da birgün karşılını verir ....
........ Kesinlikle katılıyorum.... soruşturma sonrası herşey çıkar....
Muro Kim bu Hüseyin Akgündüz? Fatmatüz zehra imam hatipin hizmetlisi mi?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Küçük Enişte
(12.05.2025 09:16 - #16081)
En yakın ilçedeki MTSK YA DA el atsınlar.sürcü kursları hocaları ile komisyon enseye şaplak olmuşlar.sabah beraber gelmeler,öğlen yemeğini ödemeler.Yüzde 90 a yakın başarılar.Komisyona eşini yedek yazdırıp akşama kadar oturmalar.Adaletin yılmaz savunucusu gücüsen buna da el atsın.Kendi ilçesi kendi okulundakileri göremezden geliyor korkusundan.
...... 3 kuruşa değer mi.... katirilyon olsa değer mi????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Küçük Enişte
(12.05.2025 13:13 - #16091)
En yakın ilçedeki MTSK YA DA el atsınlar.sürcü kursları hocaları ile komisyon enseye şaplak olmuşlar.sabah beraber gelmeler,öğlen yemeğini ödemeler. 2016-2019 yıllarında o zamanki ilçe mem yöneticiler zamanın da böyle şeyler müsaade edilmiyordu. herkes yediği yemeğinin parasını kendi ödüyordu
Yabanlı Kimse sevmez Dağıstanlı Aaamet...çay içmez çay...2016.2019 o yıllar olmasın
Teşhis İl'den İlçelene birilerinin arçlarıyla hep aynı MTSK gjrevlileri bedava gidip orada beleş yemek yeyeyip beleş arabayla gelip sınavda da çoğu adayı başarılı göstermek hangi değre sığer. Ayrıca bunları oraya gitmeye zorlüyan da il merkezinde yapılan sınava herkesin karışması herkesin kendini müdür sanması. Sırav alanına görevli yanında görevlenen onlarca yakınının burnunu sokması bu keşmekeş duruma getirdi. Lütfen biraz kural, hiyeraşi, etik değer ve herkesin yerini yurdunu konumunu bilmesi ve sınav disiplini. Sonuçta Hizmetlinin müdür gibi davrandığı bir yerde de bu olanlar olağan.
.... Bir kolej de de , yine Haber Türk de görmüştüm.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vealeykümselam.
(12.05.2025 13:47 - #16095)
O AŞİRETTEN birini tanıyorum öne mhp li oldu ülkücü, oldu,işe girdi,sonra akp li oldu ,akrabam var dedi, destekliyorum dedi,sonra chp de akrabam var dedi :-)) gece iyi partililere görüştü reisim var oda dedi ,şimdide anahtar partili yöneticelerle gizli,gizli çay içiyor.
Katekter Bukemalon, gibi mi.....
Eeeeee Çıkarları nete de ise, orada olanlar malesef var... ne enterasan.... bu kişiler oysa siyasetçi değil.... siyasetçinin, siyasi partisi olur da....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmed Çıngı
(12.05.2025 16:28 - #16101)
Noluyor yaw? Banyoda duş alıyordum. Bir çıktım ortalık karışmış. Müdürüme ne oldu? Müdürüm nereye gitti?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bombacı Mülayim
(12.05.2025 17:14 - #16103)
M. Dulkadir şahsi hırslarının kurbanı olarak patlayıp gitti. Onu oraya getiren utanır mı?
... Belki de hak etmeden geldi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yazık yazık yazık
(12.05.2025 23:31 - #16116)
Yaw Kocaeli Derince de de aynı şeyleri yapmış onu şikayet edenler olmuş ama Tes sendikası ni arkasına alıp kötülüğe devam etmiş deniyor doğru mu..yalan iftiralar ile çok kisinin canını yakmış diye yorumlar ...çekirge bir sicra ikinci sicrayista patlar ..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Börü
(12.05.2025 23:33 - #16117)
Ahım boynuna olsun vebal olsun Rabbim kefen bile nasip etmesin
Yalanci Ne yaptı size bukadar ah ediyorsunuz.
Yalanci Sana etmesin. Yalan haberle ah in sana donsun
.... Aynı şeyi diliyorum.
Yalanci Sana nasip olsun kefensiz mezar siz cocuklarinla yanarsın insallah
..... Yalan değilse sana dönsün mü. Adamın her yanı şer di
Beyza Adam Sen isminle yorum yaparsın fake hesapla değil ne yapmış sana ne terbiyesizlik yapmış Demek ki senin menfaatine göre oynamamış oynasaydı yalancı olmazdı işte sizin gibi nankör insanlar bu ülkede olduktan sonra bu ülke kalkınmaz sizin gibi cahil insanlar olduktan sonra bu eğitim camiasında yükselmez eğitimimizi en altlara gider
Nokta Onu bunu boş ver..... ACAGA ALINMIS....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sendika
(13.05.2025 07:42 - #16120)
Murat dulu türk eğitim sen yükseltti o makamlara getirdi deniyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Reis
(13.05.2025 09:02 - #16122)
Turpun büyüğü heybede.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Komşu şehir
(13.05.2025 19:41 - #16135)
Irzcılık harici kimse görevden alınmaz
... Olur mu, öyle.... bence birçok faktor/ler olabilir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kırşehir
(13.05.2025 21:06 - #16141)
Ne olmuş bilen var mı eden alınmış
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yalan yalan
(13.05.2025 22:37 - #16146)
Murat Dulkadiroğlu öncellikle Hac gorevini yapmış biri muhafazakar kendisi mümkün olamaz yapmaz denilen iddiaları
.... Aynı murattan bahsetmiyoruz bence ya da çift kişilikli
...... Lâik bir ülkeyiz.... konu farklı... konuları ayrı ayrı değerlendirelim mi
..... Lütfen artık sıkışınca, konuyu dinimize dayandirmayin. Din Allah ile kul arasındadır. Kimseyi ilgilendirmez ama.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hacı
(13.05.2025 22:38 - #16147)
Hacı Murat'a ne oldu neye alınmış
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ödül canavarı
(14.05.2025 08:17 - #16156)
Ödül listesi yayınlanmış şube müdürü tacettin tub bir de Yusuf yasin gülşen ödül almış
Memmet NayLon Tacettin müdürüm çalışıyor gardaşım. Adam 7/24 milli eğitimde.Eve gitmiyor dairede yatıyor.Adam daha ne yapsın.O almayacakta başkası mı alacak.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozkurt
(15.05.2025 16:49 - #16198)
Darısı eski tarım İl müdürü Mustafa İlmece ve mucur ilçe tarım müdürü hasan ÜRER e Bi el atın yemediğini nene yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Osman
(16.05.2025 00:00 - #16209)
Yeter be koca karıları gibi yorum yapıyorsunuz tanıyanlar yorum yapsın ne yaptiğı belli değil
..... Koca karılar mi.... ayıp ya.... nenelerimiz için koca karılar .... benzetmesini mi yakistiriyorsun.... büyüklerine saygılı ol.... bir gün sen de 65 yaş üssü olacaksin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Karar
(18.05.2025 15:10 - #16371)
Murat Dulkadiroğlu tutuklandı mi..yukarıda biri öyle yazmış görevden alındı diye biliyordum Murat dulkadr o kadar usulsüzlük yapmış olamaz Hacı biri supheli
,,,,, He canım he
Ama nerden Bende öyle duydum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uzman
(20.05.2025 10:31 - #16423)
Yeni yüzlerle Kırşehirde eğitimin kalitesini artırma bahanesiyle ilçelerde,hiç bir başarı gösteremeyen ,çuvallayan ilçe müdürlerini il milli eğitime çekerek hem onları kurtarmak hemde sahipsiz Kırşehirde gelir gelmez kendisine rahat hareket etmek,rahat at koşturmak için ilçelerden getirdiği kendi kafasına uygun iki arkadaşla oluşturduğu ekibin foyası bir yıl bile dolmadan ortaya çıktı.daha bu buzdağının görünen kısmı.merak etmeyin arkası gelecek.yok operasyonmuş yok iftirayımış yok 5 üniversite bitirmiş,büyükmüş yiğitmiş bunlar boş laf.Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.bi kere bunlar iftira olsa istifa edip apar topar odasını boşaltırmı.kendinizi kandırmayın.Bu gelenlerin Kırşehir eğitimine bir şey katamayacağını herkes biliyordu,milli eğitim müdürü gülücük dağıtarak,şirin gözükerek,şarkı türkü söyleyerek Kırşehirde eğitimin kalitesini rahat rahat bitirsin,kimse ayakbağı olmasın diye bunlar getirildi.Kırşehir eğitim kalitesine bir darbeydi ama kimse anlamadı.herkes alkışlayıp seyrediyor.Kaybeden kırşehir
Vatandaş hapiste dıye yorumlar var yalan atmayın bari laf ola beri gele
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fck
(24.05.2025 05:56 - #16629)
Beyza adam olsa 1. De ogrenirdi üniversite okumanın boş olduğunu :)
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.