Rönesans Holding'in Kırşehir oyunu

15.05.2025 - 23:14, Güncelleme: 18.05.2025 - 13:33
 

Rönesans Holding'in Kırşehir oyunu

Seyfe Gölü koruma alanının yarıya indirilmesi kararının ardında altın madeni faaliyetleri mi yatıyor? Rönesans Holding’e bağlı Tepebey Madencilik’in, eski Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın yönetiminde Karacaören’de maden sahası alması ve bölgedeki diğer maden ruhsatlarıyla bağlantılar, tartışmaları alevlendirdi.

Kırşehir’in Seyfe Gölü koruma alanının Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle yarıya indirilmesi, bölgedeki altın madeni faaliyetleriyle ilişkilendiriliyor. İktidar, kararın bölgedeki köylerin yaşadığı sorunları çözmek için alındığını savunurken, kamuoyunda bu adımın madencilik faaliyetlerini kolaylaştırmak için atıldığına dair iddialar güçleniyor. Seyfe Gölü’nün hemen yanı başında, Türkiye Varlık Fonu’na bağlı Koza Altın İşletmeleri’ne (yeni adıyla Türkiye Altın İşletmeleri) ait ruhsat sahaları bulunuyor. Ayrıca, Universal Madencilik’e ait Karacaören maden sahasının tüm hakları, Rönesans Holding’in iştiraki Tepebey Madencilik’e devredildi. Rönesans Holding’in sahibi Erman Ilıcak’ın iktidara yakınlığıyla bilinmesi, bu devir işlemini daha da dikkat çekici hale getiriyor. Tepebey Madencilik’in Yönetiminde Taner Yıldız Sürprizi Tepebey Madencilik’in yönetim kurulu incelendiğinde, çarpıcı bir isim öne çıkıyor: Eski Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız. Şirketin temsilcisi konumundaki Yıldız’ın yanı sıra yönetim kurulunda Mehmet Ali Albayrak, Emre Baki, Mustafa Baki Arıcan, Muhittin Esen ve Uğur Sebzeci yer alıyor. Taner Yıldız’ın, 20 Şubat 2025’te Kırşehir’e yaptığı ziyaret de bu süreçte dikkat çeken bir detay olarak kayda geçti. Taner Yıldız ve Rönesans Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erman Ilıcak  Maden Sahaları Yanyana Karacaören’deki maden sahası, Tepebey Madencilik’in kontrolüne geçerken, bu sahanın hemen yanında Koç ve Fernas’a ait, 8 bin futbol sahası büyüklüğünde olduğu belirtilen dev bir altın madeni projesi bulunuyor. Ayrıca, Seyfe Gölü’ne komşu olan Koza Altın’a ait ruhsat sahaları da bölgedeki madencilik faaliyetlerinin yoğunluğunu artırıyor. Seyfe Gölü koruma alanının küçültülmesiyle, bu maden sahalarının faaliyetlerinin önünün açıldığına dair endişeler artıyor. Tartışmalar Büyüyor Karacaören maden sahasının, Taner Yıldız’ın yönetiminde olduğu Tepebey Madencilik’e geçmesi, Seyfe Gölü’nün koruma statüsünün azaltılmasıyla birleştiğinde, çevre ve madencilik politikaları üzerine tartışmaları körüklüyor. Bölgedeki ekolojik dengeye olası etkiler ve maden faaliyetlerinin yerel halk üzerindeki sonuçları, kamuoyunun yakından takip ettiği konular arasında yer alıyor.
Seyfe Gölü koruma alanının yarıya indirilmesi kararının ardında altın madeni faaliyetleri mi yatıyor? Rönesans Holding’e bağlı Tepebey Madencilik’in, eski Enerji Bakanı Taner Yıldız’ın yönetiminde Karacaören’de maden sahası alması ve bölgedeki diğer maden ruhsatlarıyla bağlantılar, tartışmaları alevlendirdi.

Kırşehir’in Seyfe Gölü koruma alanının Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle yarıya indirilmesi, bölgedeki altın madeni faaliyetleriyle ilişkilendiriliyor. İktidar, kararın bölgedeki köylerin yaşadığı sorunları çözmek için alındığını savunurken, kamuoyunda bu adımın madencilik faaliyetlerini kolaylaştırmak için atıldığına dair iddialar güçleniyor.

Seyfe Gölü’nün hemen yanı başında, Türkiye Varlık Fonu’na bağlı Koza Altın İşletmeleri’ne (yeni adıyla Türkiye Altın İşletmeleri) ait ruhsat sahaları bulunuyor. Ayrıca, Universal Madencilik’e ait Karacaören maden sahasının tüm hakları, Rönesans Holding’in iştiraki Tepebey Madencilik’e devredildi. Rönesans Holding’in sahibi Erman Ilıcak’ın iktidara yakınlığıyla bilinmesi, bu devir işlemini daha da dikkat çekici hale getiriyor.

Tepebey Madencilik’in Yönetiminde Taner Yıldız Sürprizi
Tepebey Madencilik’in yönetim kurulu incelendiğinde, çarpıcı bir isim öne çıkıyor: Eski Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız. Şirketin temsilcisi konumundaki Yıldız’ın yanı sıra yönetim kurulunda Mehmet Ali Albayrak, Emre Baki, Mustafa Baki Arıcan, Muhittin Esen ve Uğur Sebzeci yer alıyor. Taner Yıldız’ın, 20 Şubat 2025’te Kırşehir’e yaptığı ziyaret de bu süreçte dikkat çeken bir detay olarak kayda geçti.

Taner Yıldız ve Rönesans Holding Yönetim Kurulu Başkanı Erman Ilıcak 

Maden Sahaları Yanyana
Karacaören’deki maden sahası, Tepebey Madencilik’in kontrolüne geçerken, bu sahanın hemen yanında Koç ve Fernas’a ait, 8 bin futbol sahası büyüklüğünde olduğu belirtilen dev bir altın madeni projesi bulunuyor. Ayrıca, Seyfe Gölü’ne komşu olan Koza Altın’a ait ruhsat sahaları da bölgedeki madencilik faaliyetlerinin yoğunluğunu artırıyor. Seyfe Gölü koruma alanının küçültülmesiyle, bu maden sahalarının faaliyetlerinin önünün açıldığına dair endişeler artıyor.

Tartışmalar Büyüyor
Karacaören maden sahasının, Taner Yıldız’ın yönetiminde olduğu Tepebey Madencilik’e geçmesi, Seyfe Gölü’nün koruma statüsünün azaltılmasıyla birleştiğinde, çevre ve madencilik politikaları üzerine tartışmaları körüklüyor. Bölgedeki ekolojik dengeye olası etkiler ve maden faaliyetlerinin yerel halk üzerindeki sonuçları, kamuoyunun yakından takip ettiği konular arasında yer alıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (43 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yalanlar Ve Gerçekler
(16.05.2025 08:57 - #16210)
Aşiretten Hacı beye ve Mucurlu Bekir beye sorun bu organize maden işlerini. En iyi onlar bilir.
...... Bekir kim..... hacı yı biliyorum.....
.... gorevleri ne, jeolog ya da maden uzmanları mi adı gecenler
Saibe Ne alaka insanları saibede bırakmayın lutfen
Yalanlar Ve Gerçekler Yahu, ironi yapıyorum, şaka yapıyorum. Ben kimseyi bilmem tanımam. Maden işinden anlamam. Ayrıca, beni de bağlamaz. Muhalefet partileri ne güne duruyor. Bir şaka yapalım dedik, iş nerelere geldi.
Murat Ferguson 165 Hacı Bey Kırşehir ve Ankara'daki bütün Kırşehirlilere destek oldu.hizmet etti.
........ Hangi konuda.....
..... Hangi konuda, tam anlayamadım.... hizmet etti diyorsunuz.... mesala fabrika, çevre yolu, HIZLI TREN.... bu tarz örnek verir iseniz, biz de şehrimize kimin hangi şeyleri yaptığını anlarız....
Reyis Hayrani Gurbetci Ya hizli tren niyim gelseydi petlas nasil lastik satamaz iflas iderdi binlerce isci issiz kaliridi kirli cehape zihinniyyetinden kurtulun artik
Açını mi genisletsen Offffffff gurbetçi offfffffffff....... lâstik sadece Kırşehir de satılmıyor ya hani.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gül
(16.05.2025 10:33 - #16212)
#############Lütfen Ramsar sözleşmesini okuyunuz.... nedir, uye ülkeler kimlerdir, nasi tespit edilir, nasil korunur....en basit ifadesi ile, sulak alana haiz bu alanlar, ULUSLAR ARASI KAPSAMDA korunur.... hem ingilizce dilde hem de Türkçe dilde yazımmış pdf leri ilgili sitede yer almaktadır.... ##############bu arada son yağışlar ile filamingolar geldi mi???? Bilen var ve yazar ise çok sevinirim..... ################vahşi sulamanın da önüne geçilmeli.... ###################yazin icme sularimiz 10 gun er olmak uzere her 3 gune bir kesilmisti.... SU KITLIGI YAŞIYORUZ.... önce bizlerin bu sorunu cozulsun..... bag bahce de ortada, yazin catir catir yaniyor........####### once su bulalim.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yeri gelmisken
(16.05.2025 10:35 - #16214)
Kulu da 5.2 deprem oldu.... biz kervansaray eteklerindeki yerleske de zangır zangır titredik....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Do you under stand
(16.05.2025 10:56 - #16220)
Ülkedeki madenlerini ülkeyi zenginleştirmek için çıkarmamızda nasıl bir sorun olabilir. Bu nasıl bir haber??
Tacettin Baş Maden çıkarma ile Ülke kalkındımı kalkındıda biz GöRME dik Yoksa siz başka bir Âlemde mi yaşıyorsunuz Yoksa size Cenabı Allah haşa Ayet mi geldi bizim GÖRE meliğimizi siz GÖRÜYOR sunuz Ülke 'nin her karış toprağından Petrol 'de fışkır sa YİĞİT yine muhtaç olur kuru Soğana velhasıl madenlerden gelecek ZENGİN lik ancak bizim çenemizi yorar AMA birilerinin CEBİNİ doldurur ZATEN onların zenginliğinin HALK'ın REFAHI 'na bir katkısı olmaz Üstelik maden kazaların da yitip giden Hayatlar katledilen Doğal yaşam HAVA mız SUYU muz TELAFİSİ imkansız sonuçlar bunun ZARAR larını KİM karşıla yabilir bu olumsuzlukların bedeli hiç bir şekilde PARA ile karşı kanamaz Görmeyen GÖZ lere Duymayan KULAK lara DUYRU lur
Rcp Tebrik ediyorum üstadım, hoş anlayan yok ama ?...... .....
Ysr Altin çıkarmak icin siyanür kullanılır. Siyanür son derece zehirli bir kimyasallar. Suya ve toprağa karışırsa orada tek bir canli yasayamaz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kayseri
(16.05.2025 11:16 - #16221)
Sendemi taner bey sofi yapma yav sen tanıdıgım dürsüt insanlardan biriydin
Ahet Duman Tamamına öğle bir cevap yayınlayacağım olaylar nefilimler neler neler AHET DUMAN
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sorumlu Kim
(16.05.2025 11:20 - #16223)
Herkes musalla taşına yatacak. Koruma alanı milletin mali içindir. Ben istediğimi yaparım diye koruma alanını daraltmak gerekçesi nedir?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Polaris
(16.05.2025 11:34 - #16224)
Evlenirken altın almaya en meraklı insanlar iş topraktan çıkarmaya gelince pek muhalefet oluyorlar ortadoğu kafası işte
........ Hadi ya..... cidden mi
Açıklar misin lutfen Hadi ya..... du ben sana bir soru sorayim, Ortadoğu kafası ne demek????? Ben çok cahilim, bir aydınlatır misin lütfen????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan odabaşı
(16.05.2025 13:28 - #16226)
Bu eski enerji bakanının olduğu yerde ot bitmez yani akp nin yönetdiği ülkenin halı ortada
Erkan Evet ortada sizin gibi hiçbirşeyden memnun olmayanlar dışında halk , iktidardan memnun olduğu için 23 yıldır görev veriyor. Sizler kendi başarısızliklarinizi iktidara mal eden belirli bir gurup olarak memnun değilsiniz ancak bizler memnuniz
Rahatlık hattımı uşaklar Akp yönetiminde karnınız doydu at araba gördünüz para gördünüz bolluk gördünüz kızınızı örtecek dona muhtacdiniz ne çabuk unuttunuz, hastanelerde rehin kalan hastaları unuttun , insan kör olurda, nankörlük başka bişey .
Evlatlarimizin giysidinden size ne Hoppppp....kızınız....ile devan eden cümle....edepli ol.....hadfini bil..... size ne insanların giysidinden ..... bir insanın evladına laf atıyorsun.... sadece laf atmıyor bir de genelliyorsun...
Ahlaklı ol Hayırdır kardeş.... ne diyorsun.... milletin kızından sana ne.....
Cahil-skn Haklısın cahil... Diğerleri çalmayı, para harcamayı bilmediği için halk sefalet ve yokluk içindeydi. Sen 128 milyar USD neler yapılır bilir misin cahil? Ve Devlet su an 50 milyar USD borç içinde. Senin gibi cahiller olduktan sonra daha çok borclaniriz....
Mehmet 128milyar dolar nerden gelmişti ecevit mi miras bıraktı, nankörlük başka bir seviye
Ahmet bor Yaşın yetmezse annene dedene sor , ne kadar bolluk içinde yaşıyorlardı 23 yıl önce , evler arabalar yatlar paralar altınlar traktörler eğlenceler . Yazık şimdi açlıktan nefesiniz kokuyor . CeHaPe ile herşey daha güzeldi dimi , özellikle ismet inönü zamanı . Bilginiz yok , fikriniz çok , vicdanınız yok .
Poyraz Bir ülke geçmişi ile değil diğer gelişmiş ülkeler ile kıyaslanır. Ayrıca eskiden ilaçları bedava alıyorduk şimdi her eczaneye girişte ilaç katkı payı olarak neredeyse ilacın 3 te 1 i kadar para ödüyoruz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pasa
(16.05.2025 13:54 - #16232)
Taner bey eski enerji ve tabii kaynaklar bakanı.bu yapılanlar yazık yazık.türkiyenin her tarafı gibi. Kırşehir de de talan düzeni .Acaba çıkan altınların yüzde kaçı devletin olacak ,bilen var mı?
Pavora Türkiye sınırları içinde çıkarılan altınlar derphane mudurlugune teslim edilmesi mecburidir. Aksi taktirde kaçak altın kategorisine girer
.... Sn Paşa, ben de bu soruyu cokkkkkkk merak efiyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ekmek partisi
(16.05.2025 20:17 - #16240)
Siz mi akabeye oy vermezseniz böyle geliriz topraklarıniza cokeriz işte bunun manası bu. Akıllı olun Silivri de daha çok boş koğuş var ona göre haa. Padişahım çok yaşa deyin reis gerisini sizin yerinize de düşünür!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doğruya doğru
(16.05.2025 23:55 - #16248)
Sulama yapmayacakmışız altın çıkarmayacakmışız, a çok bilmişler bu ülke nasıl kalkınacak çocuklarımızın geleceği ne olacak ? Tabii ki çevreye duyarlı olacağız da insanı merkez alan insan öncelikli hayvan öncelikli değil !..
Bilimmmmm Modern sulama ile vahşi sulama....kurakcil ya da sucul bitki..... araştır, sonra konuş..... yazın kervansaray da her 3 gun ara ile 10ar gin su kesildi....
.... Bir bak bakayım gelişmiş ülkeler nasi zengin olmuş.... mesala icat yapmış olabilirler mi, organik tarım yapmış olabilirler mi, binaları 500 yıl dimdik ayak da kalmış olabilir mi, sanayide devrim yapmış olabilirler mi, patentli ürünleri olabilir mi, ucuza aldıkları hammaddeyi işleyip 10larca kata satmış olabilirler mi, sabahtan akşama kadar bis oturmak yerine bilime kafa yormuş olabilirler mi..... hazırcı değiller yani.... üretiyorlar.....tüketmiyorlar.....
Herkes konusuyor yaaaa Kim sulama yapmayacaksın dedi.... cümleleri doğru oku..... aç bak8m, TÜRKIYE ÇÖLLEŞME HARITASINA....bak bakayım nefir çölleşme....
.... Konu uzmanlık alanınız nedir?????? Herşeyi biliyorsun ya...... mesala en son ne ürettin, kaça mal ettin, kaça sattın, ne kadar kazandın, yerele katkın ne oldu.... yada patentli bir urunun var mi...... en basitinden dunya genelininde hangi ürünün pazarlanıyor.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahet Duman
(17.05.2025 00:01 - #16249)
Ahet duman bekle çok güzellikler olacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahet duman
(17.05.2025 00:08 - #16250)
Ahet duman
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
......
(17.05.2025 01:25 - #16255)
Çeyrek altın kaç lira oldu....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bir sürü cevabını bireysel olarak bilmediğim soru var
(17.05.2025 01:37 - #16259)
Bu arada hangi madenler varmış.... madenin turunun ne oldugunu nasil anlariz....maliyet ne kadar...... kazanç ne kadar..... avrupa da ne yapılıyor benzer konuda.... Kirsehire faydasi..... yerel nufusa faydasi..... kac yil surecek eger baslar ise.....yeralti sularını havayı insanı etkileyecek mi.... biyoçeşitlilik kaybına ilişkin çalışmalar yapılıyor mu.....bu çalışmaları kimler yürütüyor..... bir ara demir deniyordu....haberiniz de dinamit ile patlatilacagini okumuştum, koruma alanına etkisi tespit edildi mi.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doğrunun peşinde
(17.05.2025 02:30 - #16261)
Kısaca ülkeyi talan ettiler yetmedi millete ceza yazarak garibanın cebindeki paraya da göz diktiler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uretelimmmmmm
(17.05.2025 02:54 - #16262)
Kahvenin anavatani, hammaddesi Brezilyadir..... halkini herkes bilir.... sirtlarinda sepet bu meyveleri toplarlar..... düşünsenize ne emek...... rakamı yanlış anımsıyor olabilirim..... birim ile ifade edeyim..... brezilyadan cikisi 1 br...... bu meyve işlenir, malûm, kahve yapacaklar ya..... olur 150 br..... elbette türleri var bardağa konur, yalnız 1 bardağı bilmem kaç birim........ hammedde1 br/ peki ürün!!!!!! Mın 151 br...... işte brezilyanın kaybı 150 br.... emek zaman da artışı..... ya ilaçlar, ottan yapılır, bildiğimiz YABANIL otlar, hammadde/maliyet oranı?????? Araştırınız, lütfen......işte kar budur....ahhhhh bir de elmas, çok klişe oldukları için bu örnekleri veriyorum.... O HALDE BIZLERDE benzer hammaddeler ile , dünya liginde, bizde varız diyebileceğimiz ürünler elde edebiliriz.....yapay zeka..... mip alanında, fizik alanında, ...... örnekleri artıra biliriz....bakın hep ürettik.... işte bilim .... işte zenginlik.... pat pat motoru mucidi, rahmetli Erbakan hocamızındır, bz kaç ülke aldı.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
........
(17.05.2025 03:00 - #16264)
Ronerans inşaat firması miydi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Selamsız bandosu filmini anımsadım
(17.05.2025 03:04 - #16265)
Tren yolu deriz, ya.... gorsel de dağlarımız öyle görünüyor..... hazır tren yolu dem8s iken HIZLI TREN ne oldu....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Son durum
(17.05.2025 03:13 - #16268)
SEYFE GÖLÜMÜZÜN ESKI HALINE KAVUSMASI ICIN YAPILAN ÇALIŞMALARI DUYAN BILEN VAR ve YAZAR ISE SEVINIRIM.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mahmut
(17.05.2025 07:50 - #16290)
Yiyin efendiler yiyin aksirasiya kadar tiksirasiya kadar yiyin
Nergis Hayir
... Hayirrrrrrrrrrr
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İşçi..
(17.05.2025 09:44 - #16297)
Millet iş bulamıyor açılsın bozkırda orman mı var gençlerle iş imkanı olur
Sürdürülebilirlik ne kadar Turizme ne dersin.... turizm surdurulebilir.... hazir is demis iken kac yil sürecekmiş....
..... Bozkır da orman olmaz ama.... orman su bozkır dağ gol ekosistemlerinin farklı işlevleri vardır.... uygun alan tespiti yapar, kuraklık ile mücadele kapsamında ormanlık alan olustura bilirsiniz ama....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Doğrucu
(17.05.2025 09:47 - #16298)
Geçenlerde Taner bey ile Erman beyi bir ortamda birlikte görmüştüm bende ne alaka diye düşünmüştüm.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Abdullah SARIAY
(17.05.2025 11:07 - #16301)
Hayat bin yıl bile değil en babası 90-95 Nedir bu hırs nedir bu açgözlülük nereye götüreceksiniz bu malı mülkü diyecem oda sizin değil. Onunda sahibi var yazık çok yazık....
Zengin olmak galiba iyidir de Peygamber efendimiz için bu evren yaratıldı... belgesel de evinin tasvirini gördüm... bir kaç tabak, minik bir kilim.... parayla değil, gonluyle, bugün dünya nüfusunun 1/3u kendisine inanıyor.... halk gibi, halktan biri gibi, onlar gibi giyindi, onlar gibi yedi....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
AliVefa
(17.05.2025 11:34 - #16302)
Bu haber doğru ise; sayın Nebati de bazı oluşumlar içinde yer alıp iktidardan nemalanıyor veya bazı odakları nemalandırıyor , gibi anlaşılır. Şaşırdık mı....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tonton
(17.05.2025 11:38 - #16303)
AK Parti'ye kurban olun.vicdansizlik etmeyin.
Gerçek hakikat Yaradana kurban olunur onun biçare aciz kullarına değil birde yapılan olumlu şeyler için Yaradana hamdedin ceplerini dolduranlar değil sonuçta milletin parasıyla. oluyor ceplerinden harcamıyorlarya ülkede maneviyat ne alemde ondan haber ver
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şahan
(17.05.2025 13:22 - #16305)
İnşaallah seçimden sonra tüm hortumcu lardan hesaplarını sorup son kuruşa kadar bedellerini ödetip İmralı adasında şerefsiz çocuk katili Apo nun yanına sonsuza kadar göndereceğiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Av.Sücaattin BARAN Jeoloji Y.mühendisi İTÜ
(17.05.2025 14:24 - #16306)
Seyfe gölü doğal sit statüsünde korunan alan çevresinde 1.kesin korunacak alan, 2.nitelikli doğa koruma alanı,3.sürdürülebilir kontrollü kullanım alanları ilke kararlari gereği 1 ve 2. alanlarda madencilik yapılamaz durumu buna göre irdelemek lazım
Cp Sanırım 2 farklı statüye korunuyor, katılıyorum...... genişce ingilizce ve Türkçe Pdf si var.... ve çok sayıda üye ülke var...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muşlu
(17.05.2025 15:13 - #16313)
Muşa tıp fakültesi istiyoruz
..... Temenni guzel de, bu haber ile ilgidiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Coşkun kurt
(17.05.2025 16:57 - #16325)
Yeşil nerde varsa yok edin,en iyi bildiğiniz iş bu.artık gidin bıktık sizden gidinnnnnnn!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatan
(17.05.2025 18:33 - #16330)
Akp ve tüm çevresi ülkeyi hallaç pamuğu gibi yağmalıyor erdoğandan sonra gelecek iktidar kim olursa bu kayıpları bunlardan son krş kadar geri alsın bu artık bir vatan borcu oldu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gökhan
(17.05.2025 20:55 - #16333)
Suç örgütü ele geçmişte deşifre ediyorsunuz gibi bir üslup. Hiç yakışmıyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ya Sonra
(17.05.2025 21:51 - #16336)
Siyasi dogmalarınız ile yatırım ve üretimlere takoz oluyorsunuz. Çevre ve yeşilliği de buna malzeme ediyorsunuz. Siz bunu yaparken Ak parti en fazla yeşillendirmeyi yaptı
Sh Yeşilden kastınız dolar sanirim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mustafa özgedik
(17.05.2025 22:30 - #16337)
Sayın cumhurbaşkanımız yeraltıkaynaklarını vatandaşımızın emrine sunuyoruz derken bunları kast ediyordu sanırım,yoksa biz kim madenlerin bizim emrimize sunulması kim...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adnan kan
(17.05.2025 23:16 - #16340)
Taner Yıldız Taner Yıldız Taner Yıldız Taner Yıldız Taner Yıldız Taner Yıldız Taner Yıldız Hiç sevmiyorum kötülük sembolü
:) Ne kadar çok tekrar olmus
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vatansever
(18.05.2025 04:55 - #16352)
Yazılanlaramı inanayım iftira atanlaramı herkes yazmış birşeyler ' Size nokta diyorum boş konuşuyorsunuz hizmet var ama yanında çoook büyük çalmada var her iki taraf için bu söz . . . Siyaset başlı başına çalma kimse boşuna yırtılması atıyorum alan Üsküdarı geçmiş siz burada yok şöyle oldu yok böyle oldu Hkayeden kaval çalmayı bırakın ., Çalan iyi çalıyor .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Serkan
(18.05.2025 06:56 - #16353)
Haber başlığında Atatürk varya, sıkıntı yok ne dersen inanacak % bir kitlenen kitlen var.
..... Ne diyorsun, detaylandir lütfen... bir cümle kuruyor isen açık ve anlaşılır olsun...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Emek
(18.05.2025 11:43 - #16355)
Burasıda yurt dışına satılır sonrasında çalışanlar balıkesir bigadiç altın madeninde olduğu gibi üç kuruş emeklerinin karşılığını almak için rezil olurlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet Bor
(18.05.2025 11:59 - #16356)
Size göre hiçbir maden çıkarılmasın , çevre çevre çevre . Gördük çevre adına çevrilen dümenleri . Yansız , tarafsız ve kazan kazan mantığıyla habercilik yapın . Ama reklam alırkende bu o kadar kolay olmuyor değil mi özgür basın ? Eğerki gerçeklerin ne olduğunu merak ederseniz bi ara Zonguldak zulmünü okuyunda ufkunuz gelişsin madencilik adına .
Madencilerin iş baş tacimiz YENILENEBILIR ENERJI KAYNAKLARI hem surdurule bilir hem de en sağlıklı olan. Bu arada tüm madencilerimize selam olsun. ALLAH her turlu kaza beladan korusun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tuncay
(18.05.2025 15:53 - #16372)
Neyapacak yani hem ekonomi iyi olsun diyorsun,hem maden çıkarmasın diyorsun,bırakın bu işleride madenler ekonomiye katma değer katsın,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet Karaman
(18.05.2025 17:16 - #16377)
Zararsız ziyansız heykel ışleri dururken ne lüzumu var öyle yeri eşelemenin
Ufffff Heykel ile sulak alan ne alaka.... bu nasıl kıyas.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Meçhul.
(19.05.2025 17:19 - #16404)
Ülkeyi bitirdiler.. sattılar yagmaladilar. Göçmenistana döndü ülke.. öbür tarafı düşünen yok.. bunlar başlarındakinden korktukları kadar ALLAH TAN korkmuyorlar. Öbür tarafta hesap verecekler.. bu dünyada bunlara hesap soracak kimse yok..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gul
(23.05.2025 22:21 - #16619)
Habitatlar da kenar etkisi vardır, cok genel yazıyorum, çizim yapma şansım yok.... ormanlık bir alan, nemlidir, ve süreç içerisin de bu sahanın etrafı da nemli olur..... yada çöl aşırı kuraktır, çölün etrafı da kurak olur....sucul bir habitattan bahsediyoruz, temennimiz Seyfe gölümüzün eski günlerine dönmesi...... bunun için de bilimsel çalışmalar yürütmemiz gerekiyor...... örneğin kis yagislarini değerlendirdik mi, etrafına Pinus nigra dikebiliriz, yakin çevresinde de bataklık habitatlar oluşturma biliriz. En basitinden Phlamis australis (su kamisi/kargi) dikebiliriz....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.