Kırşehir'de Kadınlar Momografi Çekimlerinde Erkek Personel Kullanılmasından Rahatsız
Kırşehir'de faaliyet gösteren Kanser tarama merkezinde bulunan Momografi servisinde tarama yaptıran kadın röntgen çekimlerinin erkek tarafından yapıldığını belirterek , ''hiç mi kadın personeliniz yok'' talebinde bulundu.
Eski İl Sağlık Müdürlüğü alanında bulunan Kanser Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezi'nde (KETEM) yapılan çekimlerde göğüs kanseri taraması gerçekleştiriliyor.Buraya göğüs taraması için giden bir takipçimiz , '' Göğüs taraması için gittik ancak kendisi doktor olmayan ve sadece bu tür çekimleri yapan erkek bir görevli ile karşılaştık.Bayan görevli yok mu diye sorduğumuzda bize personel yetersizliği olduğu için kendisinin çekim yaptığını söyledi.Momografi servisinde bildiğimiz kadarıyla kadın personel olmak zorunda.Kendisi doktor olmayan ve çekim yapan bir görevli.Hiç mi kadın personeliniz yok buraya koyacak? '' ifadelerini kullanarak yetkililerin duruma müdahale etmesini talep etti.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Balkonunu Kapatanlar Dikkat: Söküm kararı çıkabilir
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kuş Kalesi’nde tarihi izler ve gizemli figürler araştırılacak



