26 Nisan 2022 - 04:26 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
O Tesis Hizmete Girdi
Kırşehir'in temiz içme suyu ihtiyacının önemli bir bölümünü karşılayacak olan Yeni Kuyular İçmesuyu Arıtma Tesisi'nin geçici kbülü yapılarak Kırşehir Halkı'nın hizmetine sunuldu.
DSİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı teknik heyeti tarafından ‘Kırşehir Yeni Kuyular İçmesuyu Arıtma Tesisi’nde incelemelerde bulunuldu. Daha sonra ise tesisin geçici kabul yapılarak, DSİ Kayseri Bölge Müdürlüğü tarafından Kırşehir Belediyesine imzalanan protokol ile devri yapıldı. Proje kapsamında, yeraltı kaynaklarından temin edilen suyun arıtılması amacıyla günlük 21 bin 600 metreküp kapasiteli membranlı paket tip arıtma tesisi yapımı tamamlanarak hizmete sunuldu. Kırşehir halkının daha kaliteli suya kavuşturulduğu aktarıldı.



Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor

Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Balkonunu Kapatanlar Dikkat: Söküm kararı çıkabilir

MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim





