Kalp Krizi Geçiren Otobüs Şoförü Hayatını Kaybetti
Kırşehir'de dinlenmek için otobüsün arka koltuğunda uzanan şoför kalp krizi geçirerek yaşamını yitirdi.
Alınan bilgiye göre Şırnak'tan aldığı yolcuları Kırşehir Otogarında indiren şoför Nihat Tok (51) ,muvine sırtının ağrıdığını söyleyerek arka koltukta dinlenmeye çekildi.

1 saat sonra uyandırmak için yanına giden muavin Şoför Nihat Tok'un hareket etmediğini görünce durumu hemen polise ve sağlık ekiplerine bildirdi.Olay yerine gelen ekipler Nihat Tok'un öldüğünü belirledi.

Kalp krizi geçirdiği düşünülen Tok'un cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Kırşehir Ahi Evran Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



