11 Ağustos 2016 - 17:23 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12
G: 05 Mayıs 2023 - 17:12
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Hastanesi'nde Rezalet !
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi zaman zaman gerçekleştirdiği ilklerle, ameliyatlarla ve yeni kurulan üniteleriyle gündeme geliyor.Gelin görün ki hastanenin daha çok eksiği var.Hatta yetersiz görüldüğü için ek bina dahi yapılıyor.En büyük sıkıntılardan birisi de otopark...Hastanede ki sıkıntı bunlarla sınırlı olsa iyi...
Mesai saatleri içerisinde muayene olmak için doktor bulamıyoruz.Birisi çıkmak üzere, birisi çıkmış,birisi izinli, bir diğeri çay keyfi yapıyor ! Evet evet çay keyfi yapıyor.
Saat 15:30 dahiliye bölümüne muayene için gidiyoruz.Hasta kayıt bölümüne gittiğimizde, doktorların bir bölümünün çıktığını, bir kısmının da kaydı kapattıklarını belirtiyorlar.Gidip doktora rica da bulunuyoruz.Beyefendi çıkıyormuş.Bakmıyor ! Gidin nöbetçi doktoru bulun diyor.
Tekrar kayıt bölümüne gidiyoruz.Nöbetçi doktoru soruyoruz.Odasına gittiğimizde, çıkmış olan doktorlardan birisinin sekreteriyle, nöbetçi doktorun sekreteri çay içip dedikodu yapıyor.Sorduğumuzda nöbetçi doktorun çıktığını söylüyorlar.Nasıl nöbetçi ise...Benim bildiğim nöbetçi, nöbet yerini terketmez.
Tekrar kayıt bölümüne gidiyoruz.Nöbetçi doktorun olmadığını belirtiyoruz.Yarın gelin diyorlar.Evet evet yanlış duymadınız, hasta hasta geldiğiniz hastaneden hasta çıkıp ertesi gün gelmeniz gerektiğini söylüyorlar.
Nasıl olur kardeşim ! Daha saat 15:30 kimse bakmayacak mı bize ? diye sesimizi yükselttiğimizde, nöbetçi doktor Hanım'ın (!) diyetisyenin odasında olduğunu söylediler.
Diyetisyen Kliniğinde Dahiliye uzmanı arıyoruz.Şaka gibi !!!
Hem de mesai saatinde, diğer doktorların mesai saatinde olmayışını konuşmuyorum bile !
Nöbetçi hanım doktorumuzu, diyetisyen hanımla çay içerken dedikodu yaparken yakalıyoruz.Muayene olmak için geldiğimizi söylediğimizde, ne dese iyi ; Bugün gidin yarın gelin !
Bakın bu Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde herkesin, hergün yaşadığı bir durum.Yeni bir olay değil yani ...
Ha bir de hastane çalışanlarının işe başlamadan önce iletişim eğitimi şart ! Zira tedavi önce, hastanın moral bulmasıyla başlıyor.Turşu suratlı doktor ve hemşireleri görünce insan daha da hasta oluyor.
Güler yüzlü doktor ve hemşire olmak için illa özel hastane çalışanı olmanız gerekmiyor.
Yorumlar
+ Yorum Yap
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş ve tüm sorumluluğu üstlenmiş olursunuz.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir

Balkonunu Kapatanlar Dikkat: Söküm kararı çıkabilir

Kırşehir'de 6 gün içerisinde çok sayıda operasyon ve yakalama

Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir'de yüzlerce kınalı keklik keneye karşı doğaya salındı

Kırşehir'de altyapıdan üstyapıya planlı dönüşüm
Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti

Kırşehir’in de yer aldığı operasyonda şirketlere kayyum

Kırşehir'de jeotermal potansiyeli en yüksek bölgeler belli oldu

Kırşehir'de her 100 kişiye 138 sığır düşüyor

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia
Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı

Kırşehir’de Gençler Sınav Stresini Şölenle Attı

Kırşehir’de mandıra ve arsalar üzerinden 100 Milyon TL’lik iddia

Kırşehir'in merkezi noktalarındaki işletmeler ihaleye çıkıyor

Kırşehir Valiliği Uyardı: Bu Hesaptan Yapılan Paylaşımlara Dikkat