Kırşehir Belediyesi GES Projesi Faaliyete Geçti
Kırşehir Belediyesi'nin yüksek enerji maliyetlerini azaltmak için başlatılan Güneş Enerji Santrali faaliyete geçti.Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu , '' Söz verdiğimiz gibi kendi enerjimizi kendimiz üretiyoruz.GES projelerimiz artarak devam edecek'' dedi.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



