Kırşehir Belediyesi'nden Su Uyarısı
Kırşehir Belediyesi, yer altı suyunu test etmek için ''boya izleme deneyi'' gerçekleştirileceğini açıklayarak, ''şebeke suyumuzda bir miktar renk değişimi meydana gelecek, bahse konu suyun içilmesi ve kullanılmasının insan sağlığı açısından herhangi bir sakıncası yoktur'' diyerek vatandaşları uyardı.
KIRŞEHİR BELEDİYESİNDEN YAPILAN YAZILI AÇIKLAMADA ŞU İFADELERE YER VERİLDİ :
''23 Kaasım 2021 Salı günü Kırşehir İli İçme Suyu Projesi işi kapsamında, içme suyu koruma alanı çalışmaları nedeniyle mevcut içme suyu kuyularında yer altı suyu akım hızının tespiti amacıyla iki adet boya izleme deneyi yapılacaktır.
Deneyin yapılması esnasında kullanılaca kimyasal boya nedeniyle şebeke suyumuzda bir miktar renk değişimi meydana gelecektir.Bahse konu renk değişiminde suyun içilmesi veya kullanılmasının insan sağlığı aöısından herhangi bir sakıncası yoktur.Halakımızın bilgisine sunulur.''

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Balkonunu Kapatanlar Dikkat: Söküm kararı çıkabilir
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



